Miten jättää tapailukumppani tyylikkästi?
Olen tapaillut muutamia kertoja uutta henkilöä. Hän on kokoajan enemmän innoissaan ja tuntuu kiintyvän enemmän ja enemmän. Itselläni taas tunteet eivät kehity siihen suuntaan että meillä olisi tulevaisuutta.
En haluaisi satuttaa toista, miten jättäisin hänet mahdollisimman kivuttomasti? Vinkkejä kiitos.
Seksiä emme ole vielä harrastaneet, ja se tulee väistämättä kohta eteen jos en jätä häntä. Siksi haluaisin jättää ennen tuota, koska luulen että se sattuisi vielä enemmän jos harrastamme seksiä ja jätän heti sen jälkeen, niin en halua tehdä.
Tiedän että kysymys voi kuulostaa tyhmältä. Voin kerran olen joutunut jättämään kumppanin ja se tuntui pahemmalta kuin jätetyksi tuleminen, toinen oli niin hajalla.
Kommentit (19)
No alkuun oli itseänikin fiilis että tästä voi tulla jotain.
Soitat ja sanot, että sulla on nyt kurjempaa kertottavaa.
Pukeudu tyylikkäästi ja esitä ero musikaalimaisesti laulaen ja tanssien. Katoa lopulta auringonlaskuun.
Jotenkin näin että voitais olla vaan kavereita .
Kerro kasvokkain rauhallisessa tilassa, mutta julkisella paikalla, esim kahvila. Vastaa kysymyksiin ja älä jätä roikkumaan vaan sanot suoraan ettei niitä tunteita ole, ja tiedät ettei niitä enää tule. Äläkä missään nimessä jää "kaveriksi" eli roikottamaan.
Totuus tietenkin ja mahdollisimman pian. Enemmän sattuu se,että pidät itseäsi niin tärkeänä etteikö toinen voisi ehjänä säilyä ilman sua.
Viesti riittää, tyyliin että ei oo vaan kemiaa ja mies on varmasti jonkun toisen aarre. Mies voi olla vaarallinen torjutessa, joten tavata ei missään nimessä enää kannata.
Se joka deittailuun ryhtyy tiedostaa myös sen että voi sattua, eli sun ei ap täydy ottaa vastuuta toisen tunteista, mutta sun täytyy hoitaa tilanne tyylikkäästi; ja sun on sanottava vaikka juuri että sellaisia tunteita joita seurustelukumppania kohtaan toivoisit syntyvän, ei ole syntynyt. That's it ja eteenpäin.
Olen itse siis mies ja toinen osapuoli nainen, vaikka ei sillä ole väliä.
Ap
Asiallisia vastauksia. Pelleilyjä ei kaivata tässä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Juoksee karkuun kun kerrot olevasi homo!
Laitat viestin, että ei teillä taida olla yhteistä jatkoa. Älä tapaa häntä enää. Voi käydä väkivaltaiseksi, jos dumppaat hänet kasvokkain.
Vierailija kirjoitti:
Ap
On sillä väliä. Naiset haluavat yleensä keskustella asioista. Miehet haluavat, että heidät jätetään rauhaan jos on huono fiilis. Laita naiselle viestiä. Hän todennäköisesti haluaa käydä lyhyen keskustelun, että missä meni pieleen. Joko viesteillä tai puhelimitse.
Vierailija kirjoitti:
Ap
"Oot kyl tosi kiva ja tykkään susta tosi paljon... Ja vielä kauniskin MUTTA..."
Asia sanotaan kasvotusten niin että toinen todella ymmärtää. Muuten hänestä tulee todellinen riesa! Estetään some ja puhelin.Ei anneta yhtään tilaa hänen roikkuminen enää elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap"Oot kyl tosi kiva ja tykkään susta tosi paljon... Ja vielä kauniskin MUTTA..."
Ja vielä jatkoksi "kyllä sä vielä jonkun löydät!".
Miksi et osaa ilmaista itseäsi ajoissa? Roikotat toista? Totuus kirpaisee aina. Sano asiasi äläkä panttaa sitä.