Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla palaa kohta käämit naapurin koliikkivauvan takia!

Vierailija
09.07.2009 |

Saatii uudet seinänaapurit pari viikkoa sitten ja siitä asti olen nukkunut todella huonosti.

Syy:

Heillä on pari kuukautinen vauva, joka huutaa kuin palosireeni, huuto alkaa joka helvetin ilta klo 23.00 ja loppuu klo 4-5.00. Itse olen viimesilläni raskaana eli nukun muutenkin todella huonosti. Olen joutunut viime aikoina nukkumaan sohvalla, koska sinne vauvan kiljuminen ei kuulu niin selvästi (mutta kuuluu kuitenkin!). Sohvalla on todella huono nukkua, koska pelkään koko ajan tippuvani. Eikä asiaa helpota se, että herään aamulla kiukkuisena kuin ampiainen, selkä kipeänä ym.

Päivällä en pysty nukkumaan, siitä pitävät nuo 2 poikaa huolen! Taapero nukkuu kyllä päiväunet, mutta tuo 4v esikoinen onkin sitten asia erikseen.

Meillä on todella hyvät äänieristeet seinissä, joten tuo kiljuminen on todellakin kovaäänistä! Rappukäytävään asti kuuluu.

Tuo voittaa jopa ekassa kerroksessa asuvan perheen koirankin ulinan mennen tullen! Koiran ulina on vaan sellaista ääntä, joka hukkuu taustaan, toisin kuin tuon ipanan ääni..

Aikaisemmissakin raskauksissa, olen ollut todella vittuuntunut, jos jonkun toisen lapsi huutaa/parkuu yleisellä paikalla.

Ja joo, tiedän, koliikille ei kukaan voi mitään ja vauva ei voi mitään itkulleen, mutta..Ja voihan meidänkin tulokas olla samanlainen palosireeni.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutajavauvan vanhemmilta, ovatko antaneet cuplaton-tippoja vauvalle. Auttoi meillä onneksi. Kunnon röyhtäytys. paljon tuttelia, ettei itke nälkäänsä ainakaan.

Tai ovat tietysti jo yrittäneet kaikkea, ja tuo on ihan painajaista kaikille osapuolille. Koita kestää.

Vierailija
2/75 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi et ota yhteyttä tähän naapuriin ja kysy suoraan heidän tilanteestaan? Tällaiset asiat voi ratkaista myös muilla tavoilla, kuin räksyttämällä av:lla. Ehdota vyöhyketerapeuttia, cuplatoneja, moottoroitua sitteriä, mitä nyt vaan. Kerro, että makkarista itku kuuluu hyvin teille ja sinulla on vaikeuksia nukkua. Tee päivän hyvä teko ja ota selville mistä nämä vanhemmat voisivat saada konkreettista apua ja anna heille puhelinnumeroita; koliikkivauvan vanhemmalla ei välttämättä ole kaistaa hoitaa itse mitään muuta kuin hengissäpysymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten, esim. että mies voisi viedä vauvan vaunulenkille ja äiti saisi nukkua sillä aikaa. Mutta eipä kelvannut apu.

Ollaan myös sanottu nätisti, että itku kuuluu liiankin hyvin meidän makkariin!

ap, joka tahtoisi nukkumaan, mutta ei tästä tule taaskaan mitään. Ja juu, ne tulpat on ostettu ihan kunnon kaupasta.

Vierailija
4/75 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne korvatulpat ei auta, niin miten ois vaikka mp3-soitin? Tai iPod tai mikä vaan... Kuulokkeilla kuuntelisit jotain miellyttävää sopivalla äänenvoimakkuudella, niin ettei huuto kuulu? Toivottavasti naapurin vauvan koliikki paranee pian.

Vierailija
5/75 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oku kysyi mitkä äänet kerrostalossa häiritsee eniten, tosi moni laittoi alkupäähän sen koliikkivauvan öisen itkun. Nyt täällä kaikki sanoo ettei siitä saa häiriintyä.

Vierailija
6/75 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parin kuukauden päästä helpottaa.

Vierailija
7/75 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä korvatulpat auttaa, ainakin vaimentaa huomattavasti.

Sille koliikkivauvan itkulle ei kukaan voi mitään eli sun on vain koitettava järkätä oma nukkumisesi niin, että se haitta on mahdollisimman vähäistä.

8/75 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 4v jaksa keskittyä vaikka videoihin pikkuveljen päikkäreiden aikaan?

Saisit edes torkahdella sen aikaa.

Meillä viikonloppuaamuisin 3v poika osaa ottaa jääkaapista itse jugurtin.

Laitan sillä aikaa dvd:n pyörimään ja saamme plösiä vielä hetken rauhassa.

Vierailija
9/75 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 4v jaksa keskittyä vaikka videoihin pikkuveljen päikkäreiden aikaan? Saisit edes torkahdella sen aikaa. Meillä viikonloppuaamuisin 3v poika osaa ottaa jääkaapista itse jugurtin. Laitan sillä aikaa dvd:n pyörimään ja saamme plösiä vielä hetken rauhassa.

ole kiinnostuneet tv:n katsomisesta. Oma 6 vuotiaani ei vielä koskaan ole ohjelmaa katsonut yli viittä minuuttia, kun ei kiinnosta.

Vierailija
10/75 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee isännöitsijälle valitus.

Tenavan huuto kello 22 jälkeen ei ole sallittua.

Vierailija
11/75 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koliikkivauvan vanhemmat maksavat varmaan ?

Miksi naapurin pitäisi alkaa maksamaan huutavan pennun takia korvatulpista ???

Vierailija
12/75 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yksiö, niin mihin siirrät ?

Vierailija
13/75 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivoa että uudet naapurit ovat sopivampia jos omakotitaloon ei ole varaa.

Ja korvatulpat auttavat joten ihan paskapuhetta, tuskin ap on edes kokeillut

Vierailija
14/75 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tivottavasti itse koet joskus koliikki vauvan ja naapurit tekee isännöitsijälle varoituksen.

Vierailija
15/75 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rautakauppaan mars!

t. koliikkivauvan äiti, jonka korvat kuulosuojaimet pelasti

Vierailija
16/75 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tivottavasti itse koet joskus koliikki vauvan ja naapurit tekee isännöitsijälle varoituksen.

lapsiluku on täynnä jo ja asun omakotitalossa.

Vierailija
17/75 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin pitäisi maksaa, koska sillä lailla hän saisi nukuttua.

Vierailija
18/75 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuossa muutakaan vaihtoehtoa ole

Vierailija
19/75 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tuoda sulle hoitoon kuudeksi kuukaudeksi viisi tuntia yössä huutavan lapsen niin katotaan minkälainen univaje on. Niin ja mä kävin noin kymmenellä lääkärillä, kokeiltiin ei lääketieteellisiä juttuja ja kaikenlaisia lääkkeitä jne.

Vierailija
20/75 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan vyöhyketerapiaa - ongelma voi parhaimmillaan mennä ohi runsaassa viikossa Pitää käydä 3-4 neljä krt muutaman päivän välein), niin meille kävi