Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka eivät anna pientä lasta anopin hoitoon

Vierailija
09.07.2009 |

vain siksi, koska on huonot välit?

Tällä palstalla joskus kuulen meikäläisuä paheksuttavan, mutta en ole kenenkään kuullut tunnustavan moista syntiä. Minä tunustan. En anna lastani sellaisen ihmisen hoitoon, jonka läsnäolosta itselleni tulee paha olo. Lapsi on 2-vuotias ja ehtii sitten isompanakin mennä sinne minne haluaa. Vielä olen liian ylisuojeleva enkä voi toimia omaa äidinvaistoani vastaan vaikka se onkin ilkeyttä anoppia kohtaan, koska lapsemme on hänen ainoa lapsenlapsi.

Muita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli huonot välit, mutta anopilla on myös muutama sellainen sairaus etten lastani hänelle hoitoon anna. Ja mies on asiasta samaa mieltä.

Vierailija
2/3 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulla on kyse anopin äidistä. nyt jo vinkuu ja kitisee joka helvetin asiasta mitkä tulen tekemään väärin ja kai hän saa tulla laitokselle katsomaan ja plaaplaa. itse en ajatellut lapseni kanssa hänen luonaan vierailla mutta jos mieheni sinne menee saa kyllä ottaa lapsen mukaansa mutta sinne lapsi ei kyllä jää yksin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en anna lastani hoitoon anopille jos en itse ole lähettyvillä. Tosin anoppini jätti oman poikansakkin eli mieheni kun se oli neljän vanha isälle. Joten en ihan luota henkilöön vaikka nykyään onkin todella muuttunut ja haluamme antaa lapselle mahdollisuuden tutustua mummoonsa. Tähän vaikuttaa varmaankin myös se, että mieheni menetti isänsä reilu vuosi sitten ja haluaa itsekkin tutustua äitiinsä uudelleen noin 30 vuoden jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän