Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämmönen tauti normaali?

Vierailija
08.07.2009 |

Mikähän olisi virallinen diagnoosi? Mulla on jo monta viikkoa ollut sellainen tunne että on räkää kurkussa ja silloin tällöin köhin sitä pois sieltä. Eilen kävin 45 minuutin rankalla pyöräilylenkillä, tuntui oikein hyvältä polkea, hengästyin ja läähätin kunnolla.

Sitten illalla rupesi tuntumaan keuhkoputkessa tosi ahtaalta ja nyt on ollut räkää irti köhittävänä ja nieltävänä koko päivän. Nenässä räkää ei ole. Ääni on menossa. Lämpöä on vain lievästi. Onko tämä tavallinen flunssa? Mulla oli tämäntyyppistä talvella ja sitä kesti lopulta melkein kaksi kuukautta!! Huolestuttaa että ei kai taas... Ja miksi?!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasitussellainen

Vierailija
2/7 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kai ottaa selvää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko asunnon homeongelma aiheuttaa rasitusastmaa?

Vierailija
4/7 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

homeongelmissa yleisimpiä oireita on astma-oireilu. En tiedä tosta rasitusjutusta home-yhteydessä.

Itselläni on astma ollu jo pitkään, tuli esille just rasituksen yhteydessä. Ei ongelmaa ollut jatkossa kun sain lääkkeet, tarvittaessa vedän avaavaa lääkettä ja taas normiolo.

Ei astma-diagnoosi oo aina "paha", voi olla ihan lieväkin.

Vierailija
5/7 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tuollaisia oireita... Voi olla sydänlihastulehdus, johon voi kuolla. Mene lääkäriin, äläkä rasita itseäs yhtään ennen kuin olet täysin terve.

Vierailija
6/7 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmonen ahistus keuhkoissa.. kun vähän aikaa n.10min. rullaluisteli.. pisti ja tuntu ettei voi enää.. mut helpottu, en tiiä mikä.. mulla kans joku krooninen kurkkujuttu en muista enää nimeä... ei mikään isojuttu.. mut kannattaa sun tutkituttaa, saa mielenrauhan ainakin, jos ei mitään vakavaa...

mulla kait mennee iän kans ohi tai ainakin isä sanoi et hälläkin samoja juttuja ja iän kans meni ohi.. et pitää kait odottaa.. hieman kyl pelottaa, mummi kuoli kurkkusyöpään, serkku äsken selvis imusolmukesyövältä..... itellä on kyl muutama pahkura, mut tuntus et ainakin yks ois nyt pienentynyt :) oon näyttänyt kyl terkkarille.. sano et pitää seurata.

Vierailija
7/7 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruveta urheilemaan, sen verran on ahtaalla hengitys ja flunssainen olo. Mietityttää vaan tuo home-astma-kuvio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän