Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 vko28 *vielä kesää jäljellä*

08.07.2009 |

Tai ainakin toivotaan niin =)))

Kahtellaan onnistunko minä tässä pinon luomisessa, vaikka tulloo aikas lyhykäinen pino kun onhan jo keskiviikko ;)

Ovista yrittäen bongailla ja peittoa heilutellen,

fantasy kp 14/28

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alkuun tervetuloa Tiitinen! :)

Lomalainen ei ole joutanut koneella istumaan, mutta nyt ehkä muutama rivi! "Kesälomareissu" tuli tehtyä, mummolassa oltiin ja nyt sitten loppuloma kotona pihalla puuhaillen ja toivottavasti auringosta nauttien. Tämän päivää rymysin tuolla "kasvimaalla" joka oli tosin päässyt villiintymään ja muuttumaan rikkaruohomaaksi. Nyt sitten on selkä kipeä ja kynsien aluset mustana, mutta eipä siitä kai voi muita kuin itseään syyttää... :D

Ovista yritin bongailla ja luulen sen olleen jo joskus kp 11...ehkä. Ensi viikolla piinaillaan ja toivotaan parasta.

Onkos joku testailemassa lähiaikoina, mikäs se Tuollaasen tilanne olikaan?

Henttu kp 20/jotain ja yk 2

Vierailija
2/38 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 21/25 menossa ja kuviteltuja oireita vaikka millä mitalla.*nolo* Eilen tosin oli niin kammottavan paha olo että melkein posliinia piti halata. Olen saanut kesflunssan(nuha ja silmät karheena) joten siitä ne oireet oikeasti ovat.Lisäksi töissä on niin tavattoman huono ilma ja ilmanvaihto, että siitä tulee iltapäivästä aina huono olo ja päänsärky.

Piinaviikko meneillään ja jos ei menkat ala ensi viikolla niin sitten pitäisi uskaltaa testata..pelottaa, että se täti punainen kuitenkin kurvaa kauheella arsenaalilla kylään joten en ainakaan etukäteen testaa!Testitkin ovat vielä kaupassa, niitä ei passaa ostaa muuten sorrun hätäpäissäni kuitenkin testaamaan, liian aikasin! Minäkö malttamaton...ups..

++++ puhuria kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tulla tupsahti jo kp28-29 sulostuttamaan kesälomamatkaamme... Eli hyvä, jos tuo kierto alkaisi tasaantua tuohon, mutta saisi kyllä jäädä seuraavat kierrot tulemattakin...

Mutta ei kun plussia vaan taas kaikille! Kyllä se sieltä tulee!

Tuollaanen75, kp4-5/29, yk4

Vierailija
4/38 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun uuteen kierttoon vaan taas...Harmi!!!

Meitähän on nyt siis kolme, jotka tässä lähiaikoina jännää, minä, Tänttähäärä ja Kaisa, vaikkakin Kaisa onkin vähän pienemmällä profiililla tällä hetkellä. Toivotaan plussaa meille kaikille! :)

Henttu kp 21/? yk2

Vierailija
5/38 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis te ette kyllä usko tätä... Juuri viime viestissä kerroin, miten meillä nyt unohdetaan projekti vauva ja meen töihin. No kappas vaan kuinkas kävikään -sitten heti tämän päätöksen jälkeen TEIN TÄNÄÄN PLUSSATESTIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oon vieläkin ite niin pää pyörällä, etten voi uskoa todeksi!!!! 8 kuukautta väännetty tätä vauvaa ja niin se ilmeisesti on, että sillon kun vähiten odottaa... Nyt vaan toivon niin, että kaikki menisi hyvin!!!

Mulla on muuten maanantaina työpaikkahaastattelu... Enikeis en nyt aio ottaa duunipaikkaa vastaan, mutta mietin vielä, miten tuon haastattelun kanssa teen, etten nyt ihan siltoja polta ;)

Kaisa4 ja ihan pikkuriikkinen masuasukki (mitä en kyllä saata uskoa...) Rv jotain, en ole edes käyny laskemassa =)=)=) Menkkojen pitäis alkaa huomenna tän 30 pv kierron mukaan, joten joko 4+1 tai 3+6 kait...

Vierailija
6/38 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Upea uutinen.Sieltä se eka + nyt sitten tuli!

Hienoa!

Vierailija
7/38 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Kaisa! Isot onnittelut!

Onko pikkukakkosissa muita, jotka menevät vasta suht alkukirrossa? Minulla on vasta kp 9 menossa ja melko pitkä kierto. Tavallista arkea kuuluu tänne, ensi viikolla sitä pitäisi sitten kai aktivoitua miehekkeen kanssa, että olisi toivoa pikkukakkosesta. ;)

- Jolanda kp 9/31

Vierailija
8/38 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kivoja uutisia täällä! Onnea Kaisa4!!! Niin se vaan on, että pitäisi kai itsekin hieman hellittää tuosta yrittämisestä. Tosin aika lunkina olen vielä omasta mielestäni pysynyt vaikka päiviä katsastelenkin.

Jolanda, liki samoissa päivissä mennään. Tosin täällä nyt menossa kp5-6. Reilun viikon päästä ootellaan ovista... Se onkin sopivasti loman viiminen viikko. Nyt vois keskittyy rentoiluun :)

Tuollaanen75

Vierailija
9/38 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA KAISALLE !!!! Noin siinä justiinsa aina käy, kun "yrittämisen" lopettaa niin johan nappaa =)))

Pahoittelut tuollaanen, ikävä täti sulla ku kylään tuli!!

Omaa napaa, että itsekin kohta pääsen testailee ja jännittää ihan simona!! Onneksi on ollut megakiireinen viikko, niin ei ole pää hajonnut ;D

Kaikenlaisia oireita vaihtelevasti tietenkin on, mutta mielikuvitusta varmaan suurin osa ;) - ainoa, jota ei välttämättä saa mielikuvituksella aikaan (ainakaan helposti) on että on ollut enempi valkkaria?!?

fantasy kp 24/28

Vierailija
10/38 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut voi unohtaa piinailusta. Tätsy tuli pari päivää etuajassa eilen aivan yllättäen. Kp 23 muuttui aamusta kp 1 ja kierto oli tosiaan lyhyeempi kuin normisti. Lienkö ovuloinut lainkaan?

Ketuttaa mutta yk 2 lähti käyntiin, tänään kp 2/23-25 ja niagarat. YÖK

Mietin tikuttaisinko oviksen vai en..ehkä en kuitenkaan vielä?

Pettynyt olen vaikka ei saiskaan.Olihan kyse vasta ekastta yrityskierrosta..

Mieskin kuullosti pettyneelle.

Ei auta kun nokka kohti uutta mahdollisuutta.

Onnea piinaileville, olkoon teillä parempi onni myötä!

Vierailija
11/38 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs nyt on tädit liikkeellä! Pahoittelut Tänttähäärälle :( Täti on aina kurja vieras vaikka itsekin koitin lohduttautua sillä, että alussahan tässä vasta mennään... Ja että täytyykin olla järkyttävä niagara nykyään täälläkin! Tottunut liian hyvälle jo varmaan 15 vuotta :D

Tuollaanen75 kp 7-8/29 tms.

Vierailija
12/38 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Tuollainen. Ketuttaa yhä ja täti runsas ei ainakaan helpota sitä, päinvastoin, veekäyrä hipoaa taivaita. Ai että mä niin inhoan rättisulkeisia!

Yritän nyt keskittyä syyskuun häihin ja puvun etsintään josko se vähän vieroittaisi liiallisesta itsensä kyttäämisestä sekä oviksen metsästyksestä? Vai liekö mahdoton tehtävä?

Vierailija
13/38 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänttähäärä-72, otan osaa ketutukseen - tädin vierailu on aina niin ikävää!! Voi olla, että seuraan kohta perässä :/ .. Sullahan on tosi lyhyt kierto, milloin sulla sitten yleensä ovis? Heti kun täti poistuu vai?

fantasy kp 26/28

Vierailija
14/38 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädistä Tänttähäärälle, on se aina yhtä ankeaa, kun taas yritys siirtyy kuukaudella eteenpäin.

Onnea plussasta Kaisalle!

Meillä jäi viime kierto väliin tai oikeastaan jätettiin väliin kun ovuloin silloin väärällä puolella. Teki ihan hyvää, jotenkin vähän sai päätä taas järjestykseen takaisin.

Minullahan oli siis (kuten jokunen täällä tietää) keskenmeno joulukuussa, kohdunulkoinen oikeassa munanjohtimessa ja se munanjohdin sitten poksahti siinä. Kävin nyt ultrassa tarkistuttamassa, toimiiko se vasenkaan. Huh sentään, toimii kyllä, hyvin meni testinesteet läpi mitä lie suolavettä se oli. Gyne vain samalla sanoi, että oikean puolen munasarja näyttää siltä, että se aikoo tuottaa munasolun, joten jätettiin suosiolla kierto väliin.

Tässä kierrossa pitäisi nyt olla sitten vasemmalla puolella munasolu tarjolla, ja siellä on se munanjohdinkin, niin on siis mahdollista onnistua. Gyne sanoi, että jos vuodessa on 13 kiertoa, niistä keskimäärin 6 on vasemmalla ja 7 oikealla, joten se helpotti, kun nyt meillä on yrityskierto jotakin 8-9 menossa ja aiemmin on mennyt 3-4 kiertoa raskautumiseen. Eihän nyt itse asiassa yhdellä munanjohtimella hoideltuna ole vielä mennyt kuin ehkä se 3-4, kun en edes voi tulla raskaaksi kuin joka toisessa kierrossa (yleensä munasarjat toimii vuorotellen, ei tosin ihan aina). Nyt olisi itse asiassa aika lailla sitten tässä kierrrossa aika tärpätä.

toiveikkaana taas ja parin viikon pääästä korkealta tipahtamassa

Sinisini kp 13/27, yk 8 tai 9 (ei jaksa enää laskea...)

Vierailija
15/38 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisini, mä ihmettelinkin mihin olet kadonnut vaikka tosiaan ehkä välillä on hyvä hellittää hetkeksi.. Vois tehdä terää kohta tännekin ;).. Suuret pahoittelut tuosta sun km:sta, kun menetit vielä munanjohtimenkin.. Zemppiä ovikseen ja plussapuhureita roppakaupalla niin et kyllä varmasti putoa!! Saat kuule kohta leijailla 9kk ;D

fantasy kp27/28 (yk2 km:n jälkeen) JÄNNITTÄÄÄ!!!

Vierailija
16/38 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasy: Jänskäks menee.Peukut et se tätsykkä jättää sut nyt rauhaan.

Jep mulla on lyhyt kierto(ollut ennen kierukkaa sen 25 pv säännöllisesti melkein kellon tarkasti) Oviksesta ei haisua kun en oo sitä tähän asti seurannu..joskus oireista jotain päätellyt sen olleen ei sen kummempaa.

Veikkaan etten ekassa kierrossa, tämä siis yk 1 kierukan poiston jälkeen, ovuloinut lainkaan.Nyt yk 2 ja koopeet kai 4 vai 5/23-25. Niagarat hellittäneet ja nyt odotan, että tätsy katoaa taas maisemista...rättisulkeisia kyllä vielä joutuu pitämään jokusen päivän veikkaan ma.

Toivon mukaan tässä kierrossa nyt sitten ovuloisin ja puntaroin tikutus vai ei...vielä olen ei linjalla...

Löysin vuokrapuvun, sinivalkosen ja siihen hartiahuivin, sinisen sekä hanskat jossa on lenkura keskisormessa.. Jep ei mitään rinsessa hörsöjä mulle.Olen kuitenkin jo leikkiny prinprenssaa aikasemmin täyspitkän hunnun kera. Olen siihen jo liian vanha ;-)

Vierailija
17/38 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasy, kohta sä pääsetkin testaamaan! Pois pois täältä vain nyt nopsaan kaikki ja odotuspuolelle!

On se aika ironista, että ensin vetää pillereitä 11 vuotta ja hermoilee unohtuneen tabun takia ja sitten nyt kuukausitolkulla oikein laskeskellaan milloin olisi paras ajankohta että tärppäisi.

Kummallista on ihmisen elämä.

Joo, pitää yrittää uskoa, että se leijumisvaihe tulee joskus, jos ei tästä kierrosta niin sitten jostakin toisesta. Ei vain jaksaisi millään odottaa.

9 kk:n menkkavapaata odotellessa... meikäläisen niagaroita ei kestä kukaan... hormonikierukalla sentään olivat minimaaliset tiputtelut vain.

t

Sinisini kp 14/27 (luulisin että ovis meni jo)

Vierailija
18/38 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille onnitteluista!!! En ole vielä siirtnyt tuonne odotus-puolelle, mutta tarkoitus olisi pian :) Ei vaan jotenkin vieläkään oikein usko tätä todeksi... Pää pyörällä :):) Ehkä sitten kun niitä oireita alkaa ilmaantumaan...;)

Paljon plussatuulia kaikille pikkukakkosesta haaveileville ja odotellaan ryntäystä odotuspuolelle!!!

Kaisa4 rv 4+6 tai 4+4, katotaan nyt miten lasketaan...

Vierailija
19/38 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en USKALLA testata. Viime kiertohan venähti aika pitkäksi, jotain 40pvä ja sillon niin monta testiä tein siinä toivossa, että jos sittenkin...Elimistö oli kait hieman sekasin kierukan poisoton jälkeen...Ja olihan se nega aina pettymys vaikka eka yrityskierto olikin (naurettavaa?). Ja nyt siis kp 27, tai siis ollaan jo torstain puolella eli kp28. Kierto on joskus ollu 28pvä, eli kai kohta pitäis jotain tapahtua, joko näkyä testissä tai menkkojen alkaa...? Jännittää, ja toisaalta mahdollinen nega pelottaa... :/

Henttu kp28/28 yk2

Vierailija
20/38 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

PLUSSASIN aamulla, iiiiiiik =))) Eli piinaviikot jatkuu, pysyykö kyydissä.. Toivotaan niin, mutta edellinen km kummittelee takaraivossa......

Henttu, onko sulla mitään oireita?? Mulla on ollut pari päivää selkeä tunne kohdun kohdalla, sellanen paineen tunne.. Ja muutenkin olin varma, että plussa tulee - oli niin sellanen olo, että raskaana ollaan (en vaan uskaltanut sanoa siitä kellekkään)!! Pakkohan sun on jossain vaiheessa testaa, sä kuolet muuten jännitykseen ;D

fantasy herkkänä :`) rv4