Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**HaAvEiLiJoIdEn ViIkKo 42**

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että saatte tuosta aloituksesta selvää:) Kun kerta heräsin näin aikaiseen(kiitos miehen ja sen aamuvuoron), niin ajattelin sit pinoakin aloitella.

Lapsen tempperamentistä oli jotain puhetta ollut..Meidän tyttö osaa kans jo näyttää jos joku asia ei miellytä. Tuntuu että korvat hajoaa kun se oikeen huutaa. Välillä taas tyttö on kuin aurinko, hymyilee ja nauraa ja keimailee oikein:) No, eipä sitä itsekään aina jaksa iloinen olla, ja on niitäkin huonompia päiviä.

Eilen tyttö oli niin ihana, kun jotain kaipasi kirjahyllystä. Kysyin sit, että mikä siellä on, minkä haluisit. Tyttö höpötti omaa,siansaksa kieltään, ja kun jatkoin kysymistä, niin kohta sanoi ihan selvästi;kiijja(=kirja). Jee, se olikin ekoja ihan oikeita sanoja mitä tytsi on sanonut:) Tosin eilen sanoi myös ;äiti ja iti kans:) Enimmäkseen tosin vielä sitä omaa höpötystään, mutta siitä se lähtee.

Kristinamom; Tervetuloa joukkoon!

Moikat miulta-> aamukahville mars!

Vierailija
2/18 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa täällä taas. Elämä välillä on hieman kiireistä, mutta mielessä olette olleet!

Tervetuloa mukaan Kristiinamom (menikö oikein?)

Tämä muuten pitäisi olla siten tämä vastausviesti, että pystyisi samalla selaamaan muita viestejä, olisi sitten paljon helpompi vastailla ja kommentoida jo kirjoitettua!

No, joka tapauksessa; en muista kuka teistä kirjoitti siitä, että isäntä häipyy reissuilleen ja tulee vasta seuraavana päivänä: laita sille touhulle selvä stoppi. Sanoisin " vanhempana" kokemuksen syvällä rintaäänellä, että sellaisesta ei koskaan seuraa pitkän päälle hyvää kenellekään. Tottahan se on, että mies on tosi nuori jos on 22 v., mutta jos on perheen päättänyt hankkia/perustaa, on silloin aiheellista katsoa peiliin, ja miettiä, mitkä asiat on niitä tärkeitä asioita. Jos vaimolla on huoli/paha mieli siitä, että hän huitelee yötä/aamua myöten ryyppäämässä, silloin on jo täydellinen syy lopettaa ko. touhu. Parisuhteessa kun on 2 ja jos toinen tekee toiselle pahan mielen, silloin teko on väärä. Kuulostaa ehkä aika ehdottomalta, mutta sitä mieltä minä olen. Muistan elävästi kun exä (lapseni isä) aikoinaan oli aamu 7 asti juhlimassa kavereiden kans ilmoittamatta edes textarilla mitään, oli muuten melkoinen " kriisi" valmis! :o) Ilmoitin, että yksikin tämmöinen temppu vielä, ja menee suhteessa kuviot uusiksi. Ihan jo senkin takia, että pitäähän tietää missä toinen luuraa kun on yhteinen perhe. Mitä jos jotain esim. lapselle ois sattunu? Elä anna periksi vaan sano ystävällisesti, että tarkoituksesi ei ole " määräillä" hänen tekemisiään, mutta että ne tekee sulle pahan mielen ja lisäksi kerro, että huolestut ja kun huolestut, ärsyynnyt, ja siitä taas seuraa kiukkua kaikille, joten pyydä häntä miettimään, onko se sen arvoista... useimmat (jopa miehetkin) kuuntelevat jos nätisti ja rauhallisesti puhuu asioista. Ehkä hän ei vaan iästäkin johtuen tajua, miltä tilanne sinusta tuntuu.

Tsemppiä ja avointa keskustelua, mutta tiukkaa asennetta! :) Ollaan hengessä mukana täällä!

Omaa napaa: ovis oli ja meni (kai), nyt on menossa taas kk odottelu, alkavat taas varmasti kellon tarkasti perjantaina. Oon huomannut, että omat pms oireet ovat niiiiiiiiiin samanlaiset monien ihmisten raskausoireiden kanssa, että oikein ärsyttää! Rintojen kipeytyminen, alavatsan ja selän nippailu, vatsan pömpötys (nestettä kertyy), väsyminen, lämpöjen kohoaminen kierron loppua kohden (nyt 37,4 aamuisin) jne... Toisaalta, ehkä se on hyväkin, että kroppa toimii kuin kello oireita myöten. Ainakin sitä sitten kai tietäs nopeasti jos jotain ois " pielessä" . Pitänee aatella positiivisesti...

No, nyt taas töihin!

Mukavaaa syysviikkoa ja kuulemisiin!

Ai niin, oli muuten niin liikkuttavan suloinen sellainen ekaluokkalainen tosi pienen pieni pikkupoika kun juoksi aamulla bussipysäkille mahanalus jalkoja täynnä, melkein itseä suurempi reppu selässä keikkuen ja hurjasti kädet huitoen, voi, että nuo lapset on ihania :o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyihän se meidän pino :) Tuossa päivällä jo etsiskelin, mutta en huomannut, enkä jaksanut alottaa uutta, laiska kun olen ;)

Kisumama:

Minun mieshän se oli jolla oli yö venähtänyt luvatta pitemmäks :/ Nyt on jo sovittu ja mies oli itekin kyllä aika pahoillaan, varsinkin kun oli naama auki ja muisti menny :( Ei oo ikinä näin pahasti töppäilly ja nyt kyllä kovasti lupaili ettei enää tämmöstä tuu tapahtumaan. Toivottavasti nyt vaan pitäs lupauksensa. Kiitos kuitenkin vinkeistä mitä miehelle sanoa, ja aion kyllä seuraavalla kerralla kun on jonnekin lähössä muistuttaa miten pahalle tommonen tuntuu, että muistas olla kunnolla ja tulla sovittuna ajankohtana takas. On vaan niin vaikee keskustella järkevästi tommosen jälkeen, kun pistää niin vihaks. No jospa tää nyt loppus tähän, ja mies osais olla jatkossa kunnolla.

Tänään saatiin vihdoin asennettua kattolamppu meidän makkariin, vaikka on jo 7 kuukautta asuttu täällä ei oo tullu hankittua sinne kattolamppua, pöytälamppu oli vaan, meillä kun ei oo makkarissa muuta kuin sänky niin ei siellä niin oo isompaa lamppua tarvinnu...huomaa miten laiskoja me ollaan, kun ei ollu edellisestä asunnosta muuttaessa tarpeeks lamppuja tänne isompaan kämppään niin ei heti jaksettu uutta ostaa... Ens viikonloppuna ajateltiin mennä vähän kiertelee kauppoja, jos sisustelis vähän lisää tätä asuntoa, kun meillä on aika vähän huonekaluja yms.

Kristinamom:

Oli meillä tämmönen lista tuolla ekassa pinossa:

[b]Kinttunen: [/b] muuttamassa yhteen, juniorihaaveet käynnissä, ei vielä yritys päällä¿

[b]Tansem83:[/b] jonkinmoinen ehkäisy, haaveilee ¿tärpistä¿, opiskelee ja muutamana päivänä viikossa töissä opiskelujen ohella, 23v. ja mies 22v.

[b]Snowflake:[/b] muuttanut isompaan kotiin, 1 poika, tärppiä odottelee¿

[b]Milenna:[/b] 23v. ja mies saman ikäinen, vielä kumit käytössä, pilleriresepti loppui juuri. Tyttö 1v.5kk

[b]Mareila:[/b] pojat 5 ja 1 v 4kk, kotiäiti ja naimisissa. Asustelee pk-seudulla opiskelee, haaveilee..

[b]Liipe:[/b] ?

[b]Paulinea:[/b] itse 35, vaavi 2,5 kk, haaveilee toisesta, odottelee ¿lupaa¿ :o)

[b]Ädä78:[/b] lapset 10, 4 ja 1 v 7 kk, asustelee keski-Suomessa, ei vielä aloittanut yritystä, haaveena suurperhe, ainaskin pari pikkuista vielä¿

[b]Kisumama:[/b] 36 v, muksu 9, ei avoliitossa, jonkinmoinen ehkäisy käytössä, haaveilee avoliitosta, useammista (ainaki yhdestä vielä) lapsista jne¿ :o) (bongailee limoja, lämpöjä jne.. ja kuvittelee oireet about joka kuukausi) :o)

[b]Kiia:[/b] yritys käynnissä? pidetään peukkuja :o)

[b]lappanen:[/b] haaveilee toisesta, pääsee yrittämään aikaisintaan joulukuussa. 27 v ja naimisissa, esikko on 1 ½v.

En vaan muista onko tässä listassa kaikki mukana ja taitaa olla muutama sellainen joka ei kirjotele tänne vaikka on tuossa listassa. Ainakin sanska82 oli kirjotellu tuonno yhteen pinoon ja sen tietoja ei oo tässä listassa. Laita vaan omat tietos niin lisäillään tähän, vaikka eihän tämä mikään virallinen lista taida olla. Meillä oli keväällä semmonen erillinen pino, jossa oli kaikkien tiedot väreillä yms. mutta ei taida kovin moni siinä pinossa olleista olla enää täällä mukana, on mulla se vielä koneella tallessa, mutta en tiedä kannattaako sitä käyttää.

Nyt taidan lähtee koittamaan jos uni tulis, mies on taas yövuorossa töissä niin ei meinaa mullekaan uni illalla tulla ajoissa.

Vierailija
4/18 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kiva lukea vähän teidän tietojanne tuosta,kun tansemam oli laitellut**kiittää*:)Laittelen tässä vähän samalla tietoja minusta..eli,minä 23v.,avomies(kihlattu)26v. ja esikoinen,tytär 1,8v.Asustellaan Pirkanmaalla paritalossa.Itse olin 4v. töissä edellisen valmistumisen jälkeen,siinä välissä ä.loma ja nyt olin siis reilun vuoden kotona,kun lähdin töihin ja sitten elokuussa pääsin erikoistumaan anestesiaan ja edelleen hämärä päämäärä lääkikseen;)Mies tällä hetkellä myös opiskelee tuotantotaloutta.Mä käyn töissä muutamia yövuoroja kuussa koulun lisäksi.

Meillä on asiasta puhuttu ja mulla valtava kuume..Noh,kuparikierukka vielä siis on,ettei mitään konkreettista vielä oikeastaan..Ka tavallaan tässä hassua onkin,että tietää että pari vuotta voi tässä kuumeessa hyvinkin mennä,koska järki sanoo että pitäs saada noita opiskeluita lähemmäx valmistumista:)Kuume vaan on kova.ja ihanaa,että täältä löytyi porukka,jonne tulla sitä purkamaan ja kuuntelemaan ja iloitsemaan jos joku täältä sattuu plussaamaan;)

Mutta nyt takaisin tenttikirjan ääreen.Haleja kaikille!krisse

Vierailija
5/18 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kristinamom:Meniköhän edes oikein?=)Tervetuloa!

milenna:noi on päivän ihania asioita kun lasi oppii uutta!<3nyt meijän poitsu kyllä puhua pälpättää jo selvästi mutta kyllä se on niin ihanaa kun se on nii pikkuvanha ja kyselee hassuja!=)

Mulla taas iltavuoro edessä=/syysväsymys painaa mieltäni=)olen niin väsynyt kokoajan eikä meinaa jaksaa siivota!Onneks ulkona on ihana aurinkoinen ilma!Ja poika oli jo aamusta aurinkoisella tuulella=)Kävi itse aamulla potalla!jee!Meillä opetellaan kuivaksi niin kyllä noita vahinkoja on sattunut muutama=)

Oikein mukavaa päivänjatkoa kaikille!

Vierailija
6/18 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poju hakee unta sängyssä, joten minulla hetki aikaa =)

Tempperamentista oli puhe: Jossain aiemmassa viestissä olen maininnut, että meidän junnulta TEMPPERAMENTTIA LÖYTYY. Vauvana oli nk. vaativa vauva, itkuinen, ei viihtynyt muualla kuin sylissä, usein rinnalla, vierasti jo tosi pienenä. Kaikki nukkumis- ja syömisongelmat on käyty läpi. Kieltäytyi kiinteiden syönnistä täysin, alkoi samaan aikaan heräillä noin 17 kertaa yössä, tassuttelut ei auttanut. On näihin päiviin asti roikkunut minussa kuin takiainen, poika sai hepulin, jos menin metrin päähän. Päikkäreitä nukkui pätkissä noin 8-9kk ikäiseksi. Ja huudon kautta mennään unille yhä edelleen (oli seesteinen vaihe nukahtamisen suhteen>historiaa) Nyt taaperoisena, saa multi raivareita, jos joku ei mene niinkuin haluaa. Ihana pakkaus, kaikesta huolimatta äidin oma rakkaus <3

Tässäpä syitä, miksi ajatus kolmannesta on vielä vaan haaveilun tasolla, oma jaksaminen pelottaa tosi paljon.

Tervetuloa mukaan kristinamom, toivottavasti mies suostuu kakkoseen mahdollisimaan pian. Minä itse ajattelen, että lapset ja opiskelu on oikein passeli yhdistelmä. Itsellä alkaa ensi keväänä hurja luku urakka,kun päätin tehdä alanvaihdoksen, alan opiskella alaa mistä olen aina haaveillut =) Meillä myös mies on opiskelija ja tekee toki töitä samalla =) Oma äitini on myös opiskellut kun olin pieni.

Mutta nyt kohoaa raivo, joten menen pelastamaa pojun

Mareila+Pojat 1v ja 5v

Vierailija
7/18 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka hiljaiseloa ollaankin nyt vähän aikaa vietetty:) Tai no, on tässä sen verta kiirettä ollut että hiljaiseloa on tullut vietettyä vain ja ainoastaan täällä. Hieman olen saanut juoksennella tuon ensi viikolla alkavan työni takia ja selvitellä asioita. Kaiken lisäksi nyt, kun olis töitä tarjolla niin eikö niitä tarjota samaan aikaan monesta muustakin paikasta:/ Ei vaan oo vielä niin hyvä tuuri käynny, että olisvat mistään vakipaikkaa tarjonneet;)

kristinamom: tervetuloa mukaan!

Ja omaa napaa vielä sen verta, että ei voi millään uskoa että ollaan jo lokakuun puoliväli ylitetty! Sieltä se rajapyykki vaan lähestyy:D Kauhea vauvakuume jo onkin, eikä millään meinaa kestää katsoa ihania vauvamahoja saati sitten niitä pienen pieniä vauvoja joita eilenkin neuvolassa oli:/

Ei vaan, jos lähtis etsiskelemään jätesäkkejä ja painuis tuonne ulos laittamaan tuon pihamaan talviteloille.

-lappanen-

Vierailija
8/18 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on vapaapäivä joten eikun tänne lörpöttelemään=)Olen kauheassa flunsassa vieläkin ja väsyttää vietävästi!Sain tänään heti silmät avattuani pilattua mieheni päivän =(en tosiaan tiedä mikä mua ärsyttää!kaipa näin jotain unta joka oli ärsyttävä=)olin niin pahalla tuulella että auoin päätä ja poikakin sai sitten kuulla kunniansa kun sai raivarit heti aamusta!=/että ei hyvin lähteny tämä meijän päivä käyntiin!Kai se osittain johtuu siitä että teen aika paljon yksin näitä koti hommia ja lapsen hoito jää kokonaan mulle!Ja siivoaminen/pyykkääminen jne.S

Vierailija
9/18 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia vievää on näin flunsassa.Sitten oletetaan mulla olevan rahaa vaikka hyvin tietää että oon maksanu meijän kaikki laskut niin että missäs on herran rahat!?Onneks poika on aurinkoinen oma itsensä ja tuli halaamaan mua=)ihan kun ymmärtäisi et nyt ei saa olla tuhma kun äiti on kipeä!=)

Siinä on taas tämän neidin vuodatusta!

Mukavaa päivänjatkoa haaveilijoille!

Vierailija
10/18 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuntuu tosiaan että masuja on kaikkialla,iha kun ne ympäröis vaan mua=)ja pikkuvauvoja!!ne on niin lutusia!

Vierailija
11/18 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli viimeiset tunnit ruotsia eli nyt on yliopisto-opiskelujen ainut ruotsin kurssi käyty :) Tänään piti tehä kirjotelma suomalaisen tekstin pohjalta (tietysti ilman sanakirjan apua) ja saapa nähä miten meni...

Täälläkin on tänään vihdoinkin kaunis ilma, ei oo varmaan yli viikkoon näkyny aurinkoa ja nyt se paistaa tosi nätisti. Heti on paljon virkeempi olo kun on vähän valoisampaa.

Snowflake:

Paranemisia lähettelen kovasti sulle! Vaikka mulla ei oo ollu ees flunssaa oon ollu viime aikoina tosi väsynyt, nukkunu vaan pitkälle päivään, jos ei oo tarvinnu kouluun tai töihin mennä :/ Ei oikein mitään oo saanu aikaseks. Varmaan jotain syysmasennusta... Jokos teillä on muutto lähellä vai joko ootte muuttanu? Mulla on niin huono muisti etten taas muista vaikka oon varmaan aiemminkin kysyny tosta...

Tässä vähän päivitystä meidän esittelyyn, lisäsin kristinamom:n ja sanskan ja hätähousun mukaan (kahelta viimeiseltä ois kiva saaha esittelyä myös niin pysyis mielessä minkälainen kenenkin tilanne on :) tulkaahan vaan rohkeesti mukaan keskustelemaan)

[b]Kinttunen: [/b] muuttamassa yhteen, juniorihaaveet käynnissä, ei vielä yritys päällä¿

[b]Tansem83:[/b] jonkinmoinen ehkäisy, haaveilee ¿tärpistä¿, opiskelee ja muutamana päivänä viikossa töissä opiskelujen ohella, 23v. ja mies 22v.

[b]Snowflake:[/b] muuttanut isompaan kotiin, 1 poika, tärppiä odottelee¿

[b]Milenna:[/b] 23v. ja mies saman ikäinen, vielä kumit käytössä, pilleriresepti loppui juuri. Tyttö 1v.5kk

[b]Mareila:[/b] pojat 5 ja 1 v 4kk, kotiäiti ja naimisissa. Asustelee pk-seudulla opiskelee, haaveilee..

[b]Paulinea:[/b] itse 35, vaavi 2,5 kk, haaveilee toisesta, odottelee ¿lupaa¿ :o)

[b]Ädä78:[/b] lapset 10, 4 ja 1 v 7 kk, asustelee keski-Suomessa, ei vielä aloittanut yritystä, haaveena suurperhe, ainaskin pari pikkuista vielä¿

[b]Kisumama:[/b] 36 v, muksu 9, ei avoliitossa, jonkinmoinen ehkäisy käytössä, haaveilee avoliitosta, useammista (ainaki yhdestä vielä) lapsista jne¿ :o) (bongailee limoja, lämpöjä jne.. ja kuvittelee oireet about joka kuukausi) :o)

[b]lappanen:[/b] haaveilee toisesta, pääsee yrittämään aikaisintaan joulukuussa. 27 v ja naimisissa, esikko on 1 ½v.

[b]kristinamom:[/b] minä 23v.,avomies(kihlattu)26v. ja esikoinen,tytär 1,8v.Asustellaan Pirkanmaalla paritalossa.Itse olin 4v. töissä edellisen valmistumisen jälkeen,siinä välissä ä.loma ja nyt olin siis reilun vuoden kotona,kun lähdin töihin ja sitten elokuussa pääsin erikoistumaan anestesiaan ja edelleen hämärä päämäärä lääkikseen;)Mies tällä hetkellä myös opiskelee tuotantotaloutta.Mä käyn töissä muutamia yövuoroja kuussa koulun lisäksi.

[b]sanska82:[/b] ?

[b]Hätähousu:[/b] ?

Nyt kyllä väsyttää tosi kovasti ja tekis mieli mennä pienille päiväunille...viittisköhän sitä?...

Vierailija
12/18 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tansem_83:kiitoksia,nyt olo on jo parempi=)sain pojan päiväunilla ja ajattelin kans=)Onneks avkku ei ollu suuttunu mun käytöksestä ja ymmärs=)on se niin ihana!<3

Voisin tansem_83 lisätä tohon esittäytymis juttuun vähän mun tietoja=)

- ikäni 21

- Lopettanut pillerien käytön keväällä oiskos ollu toukokuu 06

- asustellaan vantaalla

Ja muutto on 2 viikon päästä!kääk!en oo edes kerenny pakkailemaan pahemmin!ruokailuryhmä meillä on sellanen 6 hengen ja uus sohva!vielä pitää soppailla lisää!Se on jännä et mukamas puuttuu ja tarttee jotain vaikka kaikkea on niin kamalasti!Paits pojalle uus sänky ja iso lelukori jonka saa jemmattua=)

Nyt lähen lepäämään ja sitten kauppaan jos vaikka ostais noita vaavi lehtiä;)

Vierailija
13/18 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiinpas tiputtu jo kauas. Mitäs kaikki haaveilijat puuhailee kun ei oo kerenneet tänne kirjotella ;)

Tänäänkin paistaa täällä aurinko ja on ihana sää! Pitäs lähtee vähän ulos lenkkeilemään kun on taas sekin syksyn myötä jäänyt kun on koko ajan vaan satanut...

Mitenkäs te muut, [b] Harrastatteko paljon liikuntaa? [/b] Mulla on ollut jo muutaman vuoden sillä saralla hiljasta, nuorampana kyllä harrastin innokkaasti yleisurheilua ja jääkiekkoa.

[color=Violet]Snowflake:

Sullehan meinaa tulla kiire pakkaamisessa ;) Me kun muutettiin niin jätettiin pakkaaminen ihan viime tinkaan ja sit tulikin hirvee kiire, kun muuttopäivän aamuna piti vielä pakata ja edellisenä iltana oltiin molemmat tultu sairaaks (kuumetta 38) eikä ois millään jaksanu. No mutta onhan sulla tässä kuitenkin vielä aikaa. Lisäsin noita sun tietoja tuohon esittelyyn.[/color]

[color=Tomato]Jokos Kinttunen on päässyt muuttopuuhiin? Eikös sullakin ollut muutto edessä, ainakin tuossa esittelyssä niin lukee. Joko oot kovasti pakkaillut?[/color]

[color=ForestGreen]Kisumama:

Joko mies on halukas muuttamaan yhteen ja vakavoittamaan teidän suhdetta? Vai vieläkö on mietintä käynnisssä?[/color]

Tässä taas päivitystä tuohon meidän esittelyyn:

[b]Snowflake:[/b] 21 v. muuttaa isompaan kotiin, 1 poika, asustelee vantaalla ja odottelee tärppiä¿Lopettanut pillerien käytön keväällä oiskos ollu toukokuu 06.

[b]kristinamom:[/b] minä 23v.,avomies(kihlattu)26v. ja esikoinen,tytär 1,8v.Asustellaan Pirkanmaalla paritalossa.Itse olin 4v. töissä edellisen valmistumisen jälkeen,siinä välissä ä.loma ja nyt olin siis reilun vuoden kotona,kun lähdin töihin ja sitten elokuussa pääsin erikoistumaan anestesiaan ja edelleen hämärä päämäärä lääkikseen;)Mies tällä hetkellä myös opiskelee tuotantotaloutta.Mä käyn töissä muutamia yövuoroja kuussa koulun lisäksi.

[b]sanska82:[/b] ?

[b]Hätähousu:[/b] ?

Joo, mä lopettelen, mutta tulkaahan nyt muutkin ahkerasti kirjottelemaan :)

Vierailija
14/18 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taidetaan tansem_83 vaan kirjotella kahestaan!=)Ja kiitos vielä muutoksista=)no nyt pakkailen kun oon saikulla=/

Tänään siis aamulla lääkärissä kävin kun laskeskelin että yskä ja lämmöt ollu jo kuukauden joten ei ihan normaalia!Angiina aika varmasti on sano lääkäri mutta maanantaina saan labra tulokset niin en saanut lääkjkeitä...Homenna pitää mennä labraan ottamaan tulehusarvot ja sitten kuunnellaan vielä keuhkot ja sydän..Kauheeta vaan kun särkylääkkeet ei tepsi päänsärkyyn...ei siis ole migreeni vaan pientä jomotusta ja kolotusta=(Ei kiva kyllä syödäkkään mitään lääkkeitä kun se huonontaa hedelmöittymistä;)mutta pakkohan se on jos on pakko...

Tansem_83 kyselit että liikutaanko meijän porukassa!minä pyrin lenkkeilemään 3-4 kertaa viikossa semmosen 30-60 min ja alotan kuntosalilla käynnin ens kuussa .Jos aika riittää niin uimassa käyn kerran viikossa selän takia=)Ja ajattelin lopettaa tupakan polton!saas nähä miten onnistuu!

Täällä päin on pilvistä ja synkkää=/varmaan vettä saadaan kohta...

Mutta oikein aurinkoista päivää kummiskin kaikille!

Vierailija
15/18 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan, kiirusta vaan pitänyt töissä, joten on vain pikalukuasteelle jäänyt tää kuumeilu-haaveilu...

Eli hyvin menee, miehen kans on asiat ihan ok, ei vielä yhdessä asumista, mutta varmaankin n. vuoden kuluessa on ohjelmassa, jonka jälkeen, ellei sattuma puutu peliin... vasta aletaan edes puheasteella miettimään, josko yhteinen pienokainen vielä haluttaisiin. Ikääkin kun on jo aika paljon, niin kai sitä miettii, että jaksaako. Musta kyllä tuntuu, että jaksaisin nyt paaaaaaaaaljon paremmin kuin silloin 9-10 vuotta sitten kun ensimmäiseni sain. Nyt on kärsivällisyyttä, ymmärrystä ja halua hoitaa pientä ihan eri lailla kuin silloin oli. Katselin tässä taas muksuni vauvakuvia ihan tippa linssissä kun en yhtään muista enää millainen se hänen vauva-aika oli ja millaista oli pitää pientä vauvaa sylissä :o( Tuli ihan iso surku kun mietti, että saanko enää ikinä sitä mahdollisuutta. Jotenkin tuntuu siltä, etten osannut ehkä silloin vielä olla paras mahdollinen äiti. tArkoitan vaan, että olin jotenki niin väsynyt ja tuntuu, että koska lapsi oli ihan aito " vahinko" häntä piti aika lailla itsestään selvänä. Ei tajunnut ollenkaan kuinka mielettömän hienoa aikaa se odotus ja sitten vauva-aika oli. Toivoisin niin kovasti, että voisin vielä joskus sen kokea. No, pitää kai vain uskoa siihen, että jos niin on tarkoitettu, niin sitten niin käy. Vaikka kieltämättä vähän huolestuttaa sekin, että vaikka ehkäisy on kovin " ylimalkaista" ei mitään ole tapahtunut melkein 1,5 vuoteen... :o(

No, tulihan taas vuodatettua! Mutta en mä ole ollenkaan masentunut tilanteesta, mulla on aivan loistava ja ihana lapsi ja hyvä vakaa parisuhde ja asiat muutenkin mallillaan. Kai se kuuluu naisen " luontoon" haluta lapsia...

Niin, urheilusta... juu mä olen aikamoinen himourheilija. Oon aina urheillut sillai " teen jos jaksan" meiningillä, mutta viimeisen vuoden ajan oon urheillu vähintään 5 pv/vko. Juoksua, uintia, salitreeniä jnejne.. On pysynyt pöpöt poissa ja kunto ja paino kurissa :o)

Oho, ja taas tuli pitkästi tekstiä, pakko alkaa töihin.

Mukavaa päivää kaikille, ja oikeesti, muistakaa nauttia lastenne vauva ja varhaislapsuusiästä. Se aika menee tosi nopeasti, ja oikeesti- unohtuu pian, eikä sitä saa takaisin. Pienet kiukkupuuskat ottakaa huumorilla ja ajatelkaa, että joko pieneen sattuu tai sitten hän opettelee elämän alkeita, rajoja ja sitä miten aikuinen mihinkin temppuun reagoi... :o)

t. kisumama

Vierailija
16/18 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki ovat?mulla on kamalan yököttävä olo=)semmonen vellova??tiedä sitten mitä on...pitää malttaa pari viikkoa ennen kun testaan jos tämän voi yhdeksi oireista laskea=)tänään olib siel lääkärissä ja poskiontelontulehdusta ei ole ja on kuulema sitkeä virusperäinen flunssa!onneks ei ainakaan vielä mitää antibiootteja=)olo alkaa olla jo voiton puolella kun oon maannut tässä keskiviikosta asti sängynpohjalla=)selkään vaan koskee tuo makaaminen!

Näin tänään yhdessä lehdessä aivan ihanat yhdistelmävaunut!!Heti ajattelin että tollaset haluan ja vaistomaisesti otin masusta kiinni=)eihän siellä mitään ole kun makkarat=)Nyt oottelemaan että big brother alkaa!

Vierailija
17/18 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo tullut kirjoiteltuu muutamaan päivään.. on tainnut hiljaista olla muutenkin.

Tansem83; Mie en kyllä kovinkaan paljoo liikuntaa harrasta,ala-asteella tuli jo vähän pakkopullafiilis koko liikunnasta,kun opena oli semmoinen kamala pinko,joka hoputti vaan koko ajan tekemään kaikkee:( Eli hyötyliikuntaa vaan harrastelen:)

No, pitää taas rientää..Ilmottelin vaan et hengissä ollaan:)

Vierailija
18/18 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän oli eilen illalla, kun en saanut millään lähetettyä juttuani tänne :( No nyt yritän uudelleen tuolla samalla tekstillä, jos vaikka onnistuis jo.

20.10.2006

Olin päivän töissä ja sit olin iltapäivällä niin väsy että oli pakko nukkua päiväunet... heräsin sit vasta puol seittämältä illalla. Nyt kyllä väsyttäs taas mutta pitäs lähtee saunaan, niin en kerkee kun ihan pikaseen kirjotella.

Kisumama:

Hyvä, että miehen kanssa menee hyvin, ja eihän sitä tiedä miten asiat vuodessa kehittyy, voihan tilanne olla vuoden päästä jo hyvinkin erilainen ja mieskin innostua vauva-asiasta :)

Snowflake:

No hyvä, jos alkaa olo jo parantua :) Mullakin oli eilen vähän kuumetta (37.8), mutta menin silti tänään töihin ja olin ihan poikki työpäivän jälkeen, en sitten tiiä oisko jotain flunssaa. Ja tosi lupaavilta kuullostaa nuo sun oireet (pahaolo siis)! Plussasäteitä lähettelen ~++++++++++~

Nyt täytyy lähtee sinne saunaan, että pääsis pian nukkumaan :) Hyvää yötä kaikille!

...................................................................

Kävin jo saunassa, mutta kun tämän viestin lähettäminen ei meinaa nyt millään onnistua :/