*****Syyssäteiden Tiistai******
Kommentit (15)
[color=magenta]Täällä taas heti aamusta, ai miten niin netti riippuvainen ?!?!? Töissäkin käyn välillä mutta siellä onneksi niin kiire etten kerkiä hirveesti kommentoimaan. Jee, töihin siis menossa mutta sitä ennen reippaana jumppaan, kyllä mä yritän pysyä kaidalla tiellä, syödä oikein ja jumpata hulluna ;)
Olivialle en kyllä osaa sanoa oikein mitään, mutta sinuna tekisin testin ja jos on negaa niin sitten ottaisin siideriä, ehkä.. paha sanoa.. mut eihän sen vielä pitäis vaikuttaa mitenkään siihen sikiään, vai? Ja onhan tässä aina se kökkö puoli että menettää hyvät bileet jossittelun takia, ku sit täti aina kuitenkin kurvaa paikalle... mutta ehkäpä ei tällä kertaa... joo sori, tästä nyt ei ollut apua.
Ja Taelsa yrittää nyt siellä opiskella ;)
Marenda... Ben and Jerryssiä löytyy Stockkalta?!?!?!?! :))))), ehkäpä menenkin sinne jumpan sijasta :) Nami, enpäs ole koskaan etsinytkään mutta tuon kyllä pidän mielessä, kiitti vinkistä ;)
Juu' u, huomasinpa että taitaa uusi vauva ilmestyä kauppoihin perjantaina...hitto että tämä aika rientää, (vaikkakin kierron jossain vaiheessa se tuntuu hidastelevan), taas on kuukausi vierähtänyt...huh...
Mutta nyt menoksi... pitänee hakea mun rakas kirppu huollosta ;)
Mukavata päivänjatkoa kaikille,
plussatuulin ~K~ ♥
Joo täällä myös yksi " yritän vieroittua" . No oli muita juttuja koneella niin pakkohan oli tulla täälläkin kääntymään.
Tätiä ei näy kp32/28 ja testit tulee tänään. Olen jo ihan asennoitunut olevani raskaana, joten karu pettymys jos en olekaan. Viimeksi kerroin jo heti testin tehtyäni melkein kaikille. Nyt kyllä aion pitää salassa ainakin siihen alkuraskauden ultraan asti. Höm, toivottaasti tämä puhe ei ole ennen aikaista :)
Olivialle, minä en testaisi ja nauttisin siideriä kohtuudella :) Mutta kukin tyylillään.
Labaselle: Tosi kurja juttu. Oliko sulla vakkari työsuhde? Koska jos vakkarin irtisanoo raskauden aikana niin silloin irtisanomisen syynä on raskaus vaikka muuta sanottaisiin. Mutta jos kuulut liittoon tai työttömyyskassaan niin kannattaa tosiaan kysyä sieltä.
Neiti onkin tyhjentänyt koko lipaston vaatteistaan joten täyytyy vissiin mennä korjaa jäljet ja lähteä leikkimään. Kurjaa kun on tuollainen myrsky/sade ettei pääse ulos. Ehkä sitä luntakin joskus tulee !
matleena
kun ei täältä voi olla poiskaan. =)
Nyt on matkalaukku melkein pakattuna.
Vielä pitäisi saada matkasänky vaunujen alle ja jollain narulla kiinni sinne, ettei luiskahda kesken matkaa pois.
Saa nähdä kuinka selviän kaikkien tavaroiden kanssa edes junalle asti.
Onneksi mun äiti on hesassa vastassa ja auttaa sitten tavaroitten kanssa loppumatkan.
Inhottavaa vaan tossa vesisateessa lähteä taivaltamaan kohti juna-asemaa, mutta minkäs sille teet.
Ruusuja kaikille, palailen varmaan viimeistään sunnuntaina tänne, ellei tulla sitten niin myöhään kotiin. [color=red]@[color=green]->->---
Vanha palsta-addikti palaa pakkovieroituksesta ;) - viikko työmatkalla, toisen oli yhteydet jumissa ja nyt tämä kolmas onkin niin karsea flunssa+enterorokko yhdistelmä että hyvä kun jaksaa näppistä näpytellä... Olen ollut myös aika varovainen raskausintoilun kanssa, vielä kun elellään niitä kriittisiä viikkoja.
Raskaudelle kuuluu rauhallista, välillä vähän kuvottelee ja usein iltaisin olen raatoväsynyt, mutta muuten ihan siedettävää. Tosin täällä on taas ollut niin h-illisen kuuma ettei meinaa jaksaa, etenkään nyt flunssaisena. Luojan kiitos on ilmastointi! Raikas räntäsade kuulostaa IHANALTA! Kunhan tästä tokenen, niin täytyy käväistä ultrassa katsomassa että sydämen syke löytyy - tosin en tiedä millaiset vehkeet paikallisella klinikalla on, ei ainakaan 3/4Dtä :D! Hintataso onkin sitten se loistojuttu, hommasta selvinnee n. 3 Eurolla!
Mutta säteissä on ilmeisesti kuulunut plussaropinaa, sen verran olen välillä ehtinyt lukaista - Onnea kaikille tasapuolisesti! Ja niinhän siinä kävi Jedeledelle että varaslähtö koitti ;D!!! Labasen potkut kuulostaa ihan omituisilta (eihän se edes ole työkkärin asia mennä moisia levittelemään), mutta taitaa olla takana jonkun henk.kohtaisia ¿mieltymyksiä¿. Työkkärissä voisit mennä jonkun pomon puheille ja pyytää vaihtamaan asioistasi vastaavan henkilön, ei kuulosta siltä että nykyinen olisi ihan paras mahdollinen.
Jep, mutta nyt on taas mentävä vaakatasoon, menee muori ihan veteläksi - +++++++++++ säteitä ja talvisempia kelejä toivottelee - Mae -
Olen pinoillut tuolla suurperheellisissä ja teidän juttuja käynyt välillä lueskelemassa.
Minulla on neljä lasta 94,97,01 ja 04. Ja vauvakuume taas valtava! Mies ei vielä ole halukas uuteen vauvaan, sanoi neljännen synnyttyä, että nyt oli meidän viimeinen...mutta niin hän on sanonut joka kerta.
Haluaisin vielä yhden niin kovasti!
Minäkin tulin juuri jumpasta ja kohta täytyisi lähteä töihin. Isommat lapset on koulussa ja pienimmät päiväkodissa.
Nyt täytyy rientää suihkuun ja töihin! Muuten uusi vauva oli jo kaupoissa!
T: Petrus
Tosi pimeä ja sateinen ilma täällä Tampereen suunnalla, mutta en anna sään pilata mielialaani! Kuukautisoireeni eivät ole onneksi vieläkään alkaneet, vaikka menkkojen pitäisi (tai tietenkään siis ei pitäisi..) alkaa ihan näinä päivinä. Kiertoni on keskimäärin 28 päivää, mutta on toki vaihdellut 24-30 päivän välillä, yleisimmin kuitenkin ollen 27-29. Nyt siis meneillään kp 26.
Muuten kertokaapas te, jotka olette jo raskauden kokeneet, että millaisia mahd. raskausoireenne ovat olleet aivan alussa, ennen kuin kuukautisten olisi edes pitänyt alkaa. Onko olotila poikennut normaalista? Eli onko mahd. menkkaoireet puuttuneet (mulla esim. noin viikkoa ennen vuodon alkua rinnat turpoaa ja kipeytyy), ovatko ne olleet kuten ennenkin vaiko voimistuneet? Ainahan sitä puhutaan, että raskauden tuntee ekana rinnoissa, mutta mulla kyllä tällä hetkellä niissä ei ole mitään " eloa" , vaikka normaalisti ennen kuukautisia todellakin on.. Pistää vaan mietityttämään!
-marion76-
Ihanaa kun tulee jotain valkoista taivaalta!!!
Mutta jotenkin tuon valkoisen aineen koostumus ei näytä lupaavalta...
Liian märän tuntuista... Saa nähdä rysyykö tuo...
Olisi nyt edes valkoinen joulu...
Niin tuntuis edes joulu joululta!
Mutta,
Ekkuna Kidelma:
Oli kerrassaan ihanaa lukea ilouutisesi!!
Nyt toivotaan piskuiselle tuplaliukkariesteet sinne masunuumeniin!!
Ihanaa!!!
Rutistuksia!!
Tervetuloa mukaan Miia M ja Petrus! Kiva saada lisää kanssasisaria mukaan! =)
s.m.r:
Minusta et ollenkaan mene asioiden edellä maha-jutussa!! ;)
Se olisi loistava idea tavata mahojen ja esikoisten kanssa ensi kesän puolella!!!
Nyt vain mahaa kasvattamaan!!! Hihi :)
JaJa:
Siinä astianpesukoneessa on kyllä joku taika noille piskuisille...
Mutta odotellaan muutama vuosi...
Ei taida meidän typyt kovin innoissaan sen tyhjäämisen kanssa olla...? Vai mitä luulet? ;)
Labanen:
Onko tuollainen kohtelu edes sallittua!?!
Sinuna soittaisin kyllä liittoon tai johonkin ja kysyisin asiasta!!
Ei kuullosta kyllä oikein fiksulta toiminnalta......???
Tsemiä!!
Mutta nyt lähden purkamaan meidän kodinhoitohuoneen pyykkivuoria!
Siellä on puhdasta pyykkiä valmiiksi käärittynä ja pinoissa valmiina, ettei tarvi kuin hyllyille nostaa, mutta jotenkin tuo taloudenhoitaja on ollut vähä laiskas puoloinen...
Eli kaffin keittoon ja rohkeasti kohti haastetta!!! ;)
Tsemppiä kaikille!
Tavataan taas!
[color=green]Minäkin siis täällä.. Aamupäivän työstin tuota listaa, niin en ehtinyt tänne aiemmin. Mutta nyt sain sen sellaiseen kuntoon, että kehtasin pistää näytille ja olen jopa tyytyväinen siihen! Sain karsittua kaikki epämääräiset koodit ym pois.. Toivottavasti sisällössä ei nyt sitten ole kauheasti virheitä, kun ulkoasusta ne sain pois....?!
Tervetuloa takaisin [b]Mae[/b], johan sinua olikin tässä kaipailtu! :) Ja juu, kiitos vaan sinulle ja kaikille muillekin, jotka tässä on " onnitellu" tästä varaslähdöstä.. :)
[b]Matleenalle[/b] valtavasti peukutuksia, toivotaan, ettei sitä pettymystä tule, vaan selkeä plussa!!!! bdbdbdbd -ja meillehän tulet sitten H-E-T-I kertomaan, miten kävi!
[b]Marion[/b]: sulle samat toivotukset! Noista oireista en osaa sanoa muuta kuin että itselläni kummallakin kertaa ne " oireet" ilmestyi JUST sillon kun menkkojen olis pitäny alkaa, ei ainakaan muistu näin jälkikäteen mitään mieleen. Rinnoissa tuntui jotain, mitä ei kyllä muuten ole tuntunut! Mutta tosiaan, mielestäni ne oireet ei ilmestyny kuin juuri sillo. Toisella kerralla olinkin jo aika varma tuloksesta, kun oireet oli niin samanlaiset taas. Ja kummallakin kerralla testasin, kun menkat oli päivän-pari myöhässä (pisimmän kierron mukaan) ja selkeä plussa näkyi heti kun vaan tikkuun osuin! ;)
Mutta siis, peukutukset sinullekin!!!bdbdbdbdbdbd
[b]Olivia[/b] taisi pähkäillä kostean viikonlopun kanssa.. Vaikea sanoa tuohon mitään. Nyt en muista, että missä päivissä olitkaan menossa, joten parempi ehkä etten sano mitään. Eikös se kumminkin mene niin, että promilleista ei ole haittaa niin kauan kuin ei itse tiedä olevansa raskaana!? Tsemppiä kumminkin!
[b]Yoginos[/b] taisi jo lähteä, mutta hyvää matkaa kumminkin näin virtuaalisesti!
Joku uusikin oli, nyt en muista nimimerkkiä, mutta tervetuloa mukaan!! :)
Ja nyt menen erotuomariksi.... ;D Eli palataan taas!
ja lopuksi lauletaan että: " (plussa)tuulet puhaltaa..." ;)
Nyt taktisesti koitan käydä vaan pikaisesti ilmoittautumassa, en kestä piinailua kanssanne! Siis, aknssanne on kiva piinailla, mutta täällä notkumienen tekee minut sekopäiseksi ja kehitän itselleni niin kovan stressin, etteivät menkat sit sen takia ala, vaikka muuten alkaisivatkin, joten nyt häivyn ja odotan mitä tapahtuu! Jos menkat eivät tänään ala (jotain jomotuksia alamahas on, joten pahaa palkään), testaan huomanaamuna!
-S- kp 29/28 (kumpa ei muuttuisi kp 1/28!)
Heippa vaan ja sateesta huolimatta kelpoisaa tiistaita syyssäteet!
Tulipa mieleen semmoinen, että..
Onko teistä monikin Vauva-lehden tilaajia ja mitä muita aiheeseen liittyviä lehtiä luette tai tilaatte?
On ollut noita koulukiireitä ja esikoinenkin oli kuumeessa viikonlopun, joten ei ole kauheasti kerinnyt kirjoittelemaan.
Itselläni on kovin outoa aikaa... kp on nyt 38/28-32. Mitenkään ei ole sellainen olo, että täti tulee...mutta ei myöskään tunnu mitään raskausoireita (ainakaan sellaisia joita esikoisesta oli). Ajattelin nyt katsella pari päivää ja testata mahdollisesti loppu viikosta.
Mutta tässä näin nopeasti kuulumisia... ja oikein paljon onnea kaikille plussanneille!!!
Kuopus nukahti päikkäreille ja esikoinen syö välipalaa.. ja äiti kerkesi jo tänne :D
Mii- kyseli lehdistä.. Tällä hetkellä ei tule kotiin lehtiä, mutta Vauvan ja Kaksplussan ostan kyllä kaupasta miltei joka kerta. Tai jätetään se " miltei" pois.. ;D Eipä oikeastaan muuta. Näissä kahdessakin ihan tarpeeksi.. Kaksplussassa on ehkä enemmän/paremmin isommista lapsista (mikä aihe sitten jo näin kahden lapsen äitinä kiinnostaa kanssa), vauva on enemmän nimensä mukaisesti just vauvaa.. ;)
s.m.r. -tsemppiä täältä poissapysymiseen!! ;D Ihan totta, täällä tulee kyllä välillä ihan sekopääksi, vaikka miten olisi mukavaa... :/
Mutta tulehan sitten kertomaan kuulumisia taas ja toivotaan, että kaikesta huolimatta oireet olisivat sitä itseään, eli plussaoireita bdbdbd
Gotta go taas..
anu82:n tilanne kuulostaa lupaavalta!
s.m.r:lle plussatuulia!!
Ostin tänään glögiä ja pipareita, niitä tässä nyt maistelen synkän ulkoilman piristykseksi.
Täällä menossa kp 26/27-28 ja taasen erilaiset loppukierron tuntemukset kuin kahdessa viime kierrossa. Ei näköjään ole yhtä samaa kaavaa samalla immeisellä..
PLUSSATUULIA~~~~~~
[color=blue]IHANAA KIDELMA!!! Onnea roppakaupalla sinne suuntaan ja toivotaan että masuasukki pysyy kyydissä loppuun saakka.
Miia_M: Tervetuloa vaan joukkoomme. Kiva saada hieman uutta verta tännekkin...
Labanen: Olipas törkee pomo sulla, mutta niitäkin ikävä kyllä on. Mäkin olen joskus saanut potkut ihan vaan sen takia kun naama ei miellyttänyt pomoa. Aamulla menin ihan normaalisti töihin ja aamupalaverista pomo mut pongas huoneeseensa ja sanoi että " kiitos ja hei" . Mutta usko mua, että sulle on parempi paikka jossakin. Ei tommoset ihmiset ole sun arvoisia!!
Omaa napaa sen verran, että vähän on vielä heikko olo, mutta ei niin pahasti kuin eilen aamulla. Toivotaan nyt että tää olis sitä itteään ja täti pysyis poissa seuraavat 9 kuukautta. Kattellaan nyt vielä eikä innostuta liikaa...
Vettä sataa ja tänne Tampereen suunnalle on luvattu myrskyä iltapäivälle. Kiva, kiva!
Nyt opiskelujen pariin ja tekeen Jos-funktioita. Ei ummarra!!!
-Taelsa-[/color]