Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 vko28 *vielä kesää jäljellä*

08.07.2009 |

Tai ainakin toivotaan niin =)))

Kahtellaan onnistunko minä tässä pinon luomisessa, vaikka tulloo aikas lyhykäinen pino kun onhan jo keskiviikko ;)

Ovista yrittäen bongailla ja peittoa heilutellen,

fantasy kp 14/28

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä testasin tänään negan. Vitutus on sanoin kuvaamaton. Ei oireita, ei tätiä. Helkkari tätä mun kroppaa.

Henttu kp28/28

Vierailija
22/38 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeeta Fantasy! Onnea! Nyt vaan kaikki mahdolliset peukut, että kaikki menee jatkossa hyvin ja pikkuinen pysyy hyvin kyydissä.

Tätsy jätti rauhaan vihdoin ja nyt sitten katse oviksen metsästykseen..toivotaan että ovis tulee myös.

kp 7/23-25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henttu, inhottavaa!! Kokeile suödä semmonen elimistönpuhdistuskuuri, esim. DIDA-merkkinen luontaistuotekaupasta.. Oon kuullut, että semmonen auttaa menkkojen tuloon ja laittaa elimistön muutenkin ojennukseen, kuonaaineet ja muut.. Kestää 3 vkoa.. Tietenkään sitä ei saa syödä jos raskaana!!

Kiitos onnitteluista, ihanista =))

fantasy rv4+1 = :))))

Vierailija
24/38 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän härdellin keskellä pistän saman viestin tähänkin pinoon....

Kylläpäs täällä on plussailtu kun hetken pysyy pois :) Onnea Fantasy! Ja teitä piinailijoitakin riittää! Nyt vaan kunnon plussarytinät päälle!

ON: Vatsaa nippaa ja nappaa. Voiskohan olla ovis nyt jo??? kp12-13... Kun koskaan ei ole kierto ollut alle 28pv. Tosin limoja en oikein pongannut vaikka kosteeta onkin. (Mielenkiintosia nää tarkat analyysit... Sori...) Täällä on talo täynnä väkeä! Yks eskarilainen ja 4kk vauva äitinsä kera. Saa maistaa tätä useamman lapsen huushollia muutaman päivän. Huh! Ei kerkee ees teiän juoruja kunnolla lukea. Missäköhän täällä pääsis rauhassa pupuilemaankaan :D Jos siis tuo oliskin jo ovis. Tosin eilen aamulla pikaisesti väännettiin ennen kuin vieraat saapuivat... Hmm... Riitäisköhän se? Vai ettei mietitä tätä osumaa... EIPÄ!

Tuollaanen75 kp12-13/29?

Vierailija
25/38 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhdistuskuuri tulisi kyllä varmasti tarpeeseen näin loman päätteeksi, ihan joka tapauksessa. Koko loma on vedetty jäätelöä, grilliruokaa plus muita herkkuja, jotka on huuhdeltu alas siiderillä ja viinillä... :/ että ei oo varmasti tän mamman ruho kovinkaan vauvaystävällisessä kuosissa. Nyt täytyy suorittaa ryhtiliikkeitä arjen koittaessa, eli heti maanantaista lähtien! :) Menkat ei oo edelleenkään alkaneet, mut just nyt en jaksa stressata sitä. Mun tapani on heittää kirves kaivoon ja rypeä hetken itsesäälissä, jonka jälkeen tulee hälläväliä vaihe, josta pikkuhiljaa nousen taas kohti normaaliminää... mt-ongelmainen? Kyllä. :D Kyllä se tästä taas.

Henttu kp 29/jotain ja yk2

Vierailija
26/38 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

testasin juuri maailman haaleimman haamun predictorin uudella testillä. Meni yli 5 minsaa, mutta sen pitäis olla ok kun on alle puoli tuntia. En vielä usko en vielä usko. ostan uuden testin tänään ja testaan aamulla. Voisko testata jo illalla? Eikös hormonitaso nouse nopeasti jos on raskaana?

Olis ihan uskomatonta jos tää olis totta... En kertonut edes miehelle vielä, kun turha pudottaa molempia taivaista, jos tulos olikin jotenkin vänkyrä. Mulla kun on vasta kp 24, mutta kierto on lyhyt, 26-27 päivää ja Predictor lupaa tuloksen jo 4 päivää ennen.

FANTASY: ONNEA ONNEA!!!!!!!!!!! Näyttäisi siltä, että ehkä voisin tulla perästä odotuspuolelle. Ehkä. Sulla onkin jo viisi viikkoa täynnä, jos mä olen raskaana, mulla ei ole vielä edes neljää viikkoa... :-)

t

Sinisini kp 24/26-27 tai ehkä mahdollisesti kohta rv 4

Vierailija
27/38 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaiset onnittelut haamusta Sinisini

Pitäisikö kuitenkin vuorokausi odottaa? Aika nopsaa se hormoonin määrä kyllä lisääntyy. Itse tuskin malttaisin olla testaamatta jo illalla..miten niin hätähousu?

(.)Kp 14/23-26, tylsää. Ovis lienee ohi. Ihmeen kauan sen on oireillu. Maanantaista lähtien epämäärästä juilintaa ihan eiliseen asti. voiko ovis kestää näin kauan? Kokemuksia muilla?

Nyt on sitten se kökkö vaihe eli loppukierto jollon pitäisi saada pääkoppa off asentoon ja olla kyttäämättä itteään. Jaahas miten sekin onnistuu???Vinkkejä?

Vierailija
28/38 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun oliskin vielä viikko 28 ja loma vasta alussa... Jospa ensi viikolla saataisiin uusi pino kakkosilekin vaikka sitten elokuunpinoksi. Tosin aika lailla tulee kirjoiteltua tuonne huhtipinoon (toivottavasti vältytään toukopinolta...) mutta juu.

Ja ONNEA HAAMUSTA Sinisini! Ainahan sitä voi suositella, että kannattaa odottaa aina vähän ennen uutta testiä, vaikka parikin päivää... Vaan milläs sen teet :O Sama kuin on mahdoton olla kehittelemättä oireita tälle loppukuulle. Viime kuu meni tosiaan aika ok sen suhteen mutta nyt on jotenkin taas sellainen olo, että josko nyt olisi tärpännyt :P Vaihteeksi... No, maanantaina töihin ja siellä riittää ihmeteltävää kk tauon jälkeen! Ainakin on muuta ajateltavaa.

Oviskipuihin en kauheesti osaa sanoa kun toisaalta välillä tuntuu, että koko kierronkin ajan nippailee silloin sun tällöin ja esim. viime kk oikeestaan vaan tasan yhden päivän. Nyt tällaista kummaa. kp12-13 alko nippailu pari päivää, sit pari väliä ja kp17-18 tuntu kumma raapasu ja sit nippailua. Nippailua ollut nytkin vähän. Ei ota selvää! Mut piinaviikkoa odotellessa...

Ai niin. Onko muilla kokemusta kummasta lihomisesta hormonikierukan poiston jälkeen? Toki on tullut herkuteltuakin, mutta ei sen kummemmin kuin ennenkään... Ja 5kg tullut muutamassa kuukaudessa! Ei käsitä! Ja olo sen mukainen :( Ärsyttää ja harmittaa sekin. Muutin jopa kävelylenkit juoksulenkeiksi jos nyt sais tän loppumaan!!! Ja salilla täytyy vaan käydä ahkerammin. Ei auta. Monet sanoo, että hormoniehkäsyn jälkeen lihoo helposti ja itsekin taisin lihoa pillereiden jälkeen. Siitä tosin on niin kauan, etten nyt tarkalleen muista. Ne kilot tosin sitten lähtivätkin helposti silloin nuorempana...

Tämmöttisiä...

Tuollaanen75 kp19-20/29 tms.

Vierailija
29/38 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinisini, onnea tosi paljon haamusta - upeeta =)) Odota aamuun, kun silloinhan on kaikista eniten raskaushormonia.. Tuu sit heti kertoo kui kävi ;D

Fantasy rv5+1 *roikkuu välillä viä tääl..*

Vierailija
30/38 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille alustavista varovaisista onnitteluista... harvemminhan ne haamut ovat muuta kuin plussia olleet, toivon, etten nyt tee poikkeusta sääntöön...

Nyt täytyy nolona tunnustaa että testasin uudestaan jo eilen illalla hetkellisessä itsekurin totaalisen puutteen puuskassa. Haamuhan se siellä edelleen, ei se siitä parane. Jos vain olisin odottanut aamuun, niin olis ehkä jo tullut jotakin selvyyttä asiaan. Nyt ostan vielä kolmannen testin... ja sen kanssa odotan huomisaamuun. Ihan varmasti.

Mutta tutkailin tuossa edelliskierron negatestiä, joka jostakin syystä oli mulla kylppärissä muovipussissa (jaiks...), en tajua miksi en ollut heittäny roskiin, mutta siis se oli samanmerkkinen ja ihan sataselvä nega. Siinä ei näy minkäänlaista viivan poikastakaan, ei edes valoa vasten katsottuna kun taas näissä mun molemmissa haamuissa on ihan selvästi valoa vasten katsottuna viiva, haamu tosin normaalisti katottuna.

Miten sitä voi olla olla niin hullu, ettei jaksa paria päivää odottaa????? Jos olisin sunnuntaihin odottanut alunperin (tai peräti maanantaihin, hui!), olis tullut tämäkin juttu taas 23 euroa halvemmaksi. Predictorit kun maksaa 11,50 eur kappale ja nyt niitä menee kolme.

Helppo huijata meitä vauvakuumeilijoita.

t

Sinisini malttamattomana kp 25/26-27 tai ehkä melkein rv 4

Vierailija
31/38 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA sinisini, joo harvenaistahan kyllä on että haamua näyttää ellei siellä jotain tapahdu ;D

Tervetuloa siis o-puolelle ja tosi paljon onnea matkaan =)))

fantasy rv5+2

Vierailija
32/38 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi täällä uusi kakkosen yrittäjä.. tai yritetty on jo vuoden alusta mutta ei edelleenkään tärpänny..:(

tänään viimeeksi tein testin ja yksi viiva siihe vaan piirtyi :( mutta eipä silti menkkojakaan näy.. pieni toivonhippu olemassa että testi näytti väärin..?

esikoinen on jo 2vuotta joten kyllähän se kakkonen ois jo enemmän kuin tervetullut.. muuten ikäero karkaa liian isoksi..

Vierailija
33/38 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitetaan vaan pitää yllä tätä pikku kakkostenkin pinoa :) Vaikka on itsekin nyt tullut kirjoiteltua enemmän tuonne maaliskuisiin.

Täällä meinaa olla kumman aikasin tätituntemuksia! kp24-25 vasta. Vai voisko se jo tulla? Se ei liene ole kuitenkaan mikään oire raskaudesta... Että... Vähän lämpöäkin oli ja meinas olla kipee olo aamusta. Ja väsy :D Joopa joo. Taas mennään! Mut ei kyllä mitään oikeita oireita ole. Eikä oikeestaan pitäisikään. Ekastakin oireet alko about rv7. Sillon kyllä plokkasin mielestäni kaikki enkä edes ajatellut asiaa kun en halunnut taas pettyä. Nytkin on selkeesti hiukan himmannu tuo innostus ja alkaa oleen varovaisempi ton toivomisen suhteen. Mut toivoa ei toki menetetä :) Ikinä! Nyt vois menä vaikka heilutteleen peittoa. Jos vaikka raskautuisi ihan väärään aikaan kuusta :D

Tuollaanen75, kp24-25/31-32, yk3

Vierailija
34/38 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laitetaas tännekin pari sanaa. Eli huomista odottelen malttamattomana ja toiveena toki on, että täti unohtaisi tulla. Maalisvauva olisi toiveissa, mutta jos esikoiseen tulee, niin venähtää kyllä huhtikuun puolelle, vaikka nyt olisikin jo kyytiin hypännyt. Esikolla oli la helmikuussa ja venähti maaliskuun puolelle. :)

Nyt vielä koirien kanssa iltapissalle ja sitten pehkuihin. Kai se on aamusta heti testattava, vaikka aina olen vannonut itselleni, etten testaa turhaan liian aikaisin. Mutta kyllähän se raskaus huomenna voi jo näkyä testissäkin.

Nati nati!

- Jolanda kp 31/31

Vierailija
35/38 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tärpännyt vielä. :´( Täti kurvasi paikalle juuri ja pettymyksen kyyneliä nieleskelen täällä. Senkin takia jo, että ensi kuussa mies on laskurien mukaan tapahtuvan oviksen aikana reissussa. Täytyypä ostaa ovistestejä ja alkaa testailla, että koska se ovis todella tapahtuu vai tapahtuuko ollenkaan. Plussatuulia paljon muille pikkukakkosesta haaveileville!

- Jolanda kp 1/31

Vierailija
36/38 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pitkästä aikaa!! Oon käyny aina välillä lukemassa kyllä täällä, muttei ole tullu kirjoiteltua..

Pahoittelut Jolandalle tädistä!!! Jaksamista!!

Mikä Tuollaasella on tilanne? Mites pitkäks se sun kierto sillon viime kuussa venähti...? Toivotaan, että täti ohittaa sut kaukaa!!

Omaa napaa: Oon yrittänyt olla ajattelematta koko vauva asiaa... Tässä on nyt niin tarpeeksi monta kuukautta jo menty, että pää hajoaa ihan justiin, jos ei jotain muuta saa kehiin :) Varsinkin, kun olen siis hoitovapaalla, niin päivisin on aikalailla aikaa ajatella... Tässäpä ollaankin sitten miehen kanssa päätetty, että kerta sitä vauvaa meille ei nyt näytä olevan tulossa, niin mä aloin hakemaan töitä (vakkaripaikkaa ei siis ollu alla mammalomalle jäädessä) ja kun saan töitä, niin pistetään kämppä myyntiin ja koitetaan saada omakotitalo (ja ikuinen jättimäinen velkataakka!!!). Joten nyt oon oikeastaan hääsännyt näiden asuntoasioiden ja työasioiden suhteen ja pyrkinyt unohtamaan koko vauva-asian. Ehkäisyä ei oteta käyttöön, mutta ei nyt aluksi ainakaan mitenkään aktiivisesti jatketa tätä yrittämistä. Tässä on ollut nyt niin paljon pettymyksiä, että pakko kehitellä jotain muuta. En tiedä ymmärrättekö, mutta jos 8 kuukautta on laskenut kiertopäiviä ja kuulostellut raskausoireita ja tippunut aina korkealta, niin kyllä mä ainakin tartten nyt todella jotain muuta ajateltavaa. Kyllä se meillekin se pikkukakkonen joskus tulee -sitten kun sen aika on, milloin se ikinä nyt onkaan... Tulen käymään täällä palstalla kuitenkin ainakin lukemassa teidän juttuja!! Ja pitäkää muut mieli korkealla, toivottavasti muilla ei mene yrityksessä näin kauaa ja muutenkin osaatte ottaa asian suhteen rennommin :)

Kaisa4 kp jotain päälle 20 varmaan/30, yk 8ko se jo oli...

Vierailija
37/38 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa: viimeksi se viiru ilmaantu paperiin kp 30 ja 31 ja kunnon täti tuli sit 32, että siinä 31pv oon aatellu ton kierron olevan. Vaan sitä kun ei tiedä kun se oli eka varsinainen kierto. Kierukan poiston jälkeen meni n. 2½ viikkoa ekaan vuotoon. Ja siis sen jälkeen tollanen kierto. Saa nähdä mihin tasottuu. Ja ymmärrän hyvin ton sun turhautumisen. Itsellä ollut vastaavanlainen tilanne joskus paljon aikaisemmin. Mutta silti se silloinen yli vuoden tulokseton yrittäminen kolkuttelee nyt tuolla taustalla, että mitä jos ei tärppääkään.

Ja voimahali vielä täälläkin puolella Jolandalle!

Tänään on mahdottoman kiukkunen olo (matkastressiä kenties) ja tätituntemuksia ollut pari päivää. Tosin tänään vähemmän... Ota tästäkin nyt sit selvä. Näin lyhyttä kiertoa ole yleensä ollut ainakaan... Ihan kuin ois limatkin ilmaantuneet nyt :O Mitä ihmettä? Tai sitten se oli miehen eiliset jäänteet, jotka oli jääneet jonnekin :D (anteeksi taas herkemmät). Mutta kp25-26 siis mennään. Saa alkaa jännäämään kohta! Onneks saa vähän kierrellä Suomea ja nauttia kesästä :) Kuunnella sitä: "Joko ollaan perillä?" -juttua :)

Kaikille aurinkoisia päiviä ja juu, välillä muutakin kuin vauva-aatoksia!

Tuollaanen75, kp25-26/31-32?

Vierailija
38/38 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi "pikku kakkosta" toivova ilmoittautuu:) Ihan autuas olo, kun viimein saatiin miehen kanssa puhuttua selväksi tämä meidän tilanne... Että siis saako toinen tulla heti vai hieman myöhemmin. Ja molemmat oltiin sitä mieltä että ei tässä mitään ehkäisyä tarvita. Jes! :)

Hieman taustaa.. Eli olen 23v samoin kuin mieheni, esikoispoika on vielä pieni, 5,5kk, mutta toiveissa olisi saada lapset pienellä ikäerolla. Rankkaahan se varmasti aluksi olisi, mutta myöhemmin ihanaa, kun olisivat niin saman ikäiset. Ja nyt tuntuu vielä mukavalta lisältä se, että jos tässä n. puolne vuoden aikna tärppäisi, niin syntyisivät lapset peräkkäisinä vuosina. Olisi jollain hassulla tavalla mukava juttu:)

Mulla loppui juuri ekat menkat synnytyksen jälkeen:) Riemuvoitto oli jo tuo tädin ilmestyminen, sillä kuvittelin että vaatisi imetyksen loppumista. Mutta alkoi näköjään siitä huolimatta! N. 5krt/vrk imetän poikaa, saa sitten nähdä miten tuo vaikuttaa raskaaksi tulemiseen, vai vaikuttaako. Kierron pituudesta ei ole nyt sitten mitään tietoa... Voi varmasti olla hyvinkin epäsäännöllinen näin alkuun... Mutta ennen synnytystä oli 28-30 pvää.

tiitinen kp9/? yk1 (ihanaa sanoa taas noin! :) )