Miehet, kysymys hiusväristä
Mikä on teidän lempi hiusväri naisella? Kaikki värit ei sovi kaikille, mutta noin yleistäen
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka syventää omaa väriä. Silloin juurikasvua ei huomaa.
Eli plondi.
Vaalea on mukava nainen. Punapää-brunetit ovat kaikki äkäisiä.
Luonnollinen oma väri paras. Jos on pakko värjätä niin kampaajalla sitten. Itse markettivärillä vedetyt punertavan sävyiset värikypärät ovat se kauhein vaihtoehto.
Minä tykkään kun ei värjää lainkaan. Turhaa ja kallista.
Olen melko johdonmukaisesti sitä mieltä, ettei monestakaan tällaisesta naisten ulkonäköön liittyvästä ns. vaihtokysymyksestä ainakaan omalla kohdallani voida sanoa, että olisi olemassa jokin absoluuttinen paras vaihtoehto. Tarkoitan siis esim. pienet vai suuret rinnat, pitkät vai lyhyet hiukset, mikä pituus, mikä ihonväri, paksut vai ohuet huulet ja niin edelleen. Nähdäkseni nuo ovat enemmänkin "tyyliseikkoja", jotka ehkä vertautuvat esimerkiksi kysymykseen siitä, onko elokuva parempi jos siinä on vähän vai paljon dialogia, onko se vakava vai vitsaileva, onko se realistinen vai mielikuvituksellinen ja niin edelleen.
Kuitenkin jos jotain pitää vastata, ja puhutaan nimenomaan luonnollisista hiusväreistä, niin sanoisin blondi, sillä se on usein selkeimmin joukosta erottuva. Vaikka punertavat hiukset ovat tietääkseni tilastollisesti harvinaisempia, niin ne eivät ehkä ole yhtä erottuvia visuaalisesti.
Sellainen, joka syventää omaa väriä. Silloin juurikasvua ei huomaa.