Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tässä olis ilmainen äo testi

Vierailija
20.12.2008 |

http://www.tieteenkuvalehti.com/htm/IQTest/fi/index.html

laittakaa viestiä mikä on tulos ;)

tsekataan mammojen älykkyys..

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistitehtävä meni plörinäksi. Olen hiukan stressaantunut.

Vierailija
42/95 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

symbolien muistamisosiossa. Mulle on tehty ihan virallisiakin palikkatestejä työhöntestauksessa ja aina olen saanut erittäin hyvät tulokset. Olen ns alisuoriutuja eli kunnianhimon puutteen takia teen työtä mikä on vähemmän vaativaa kuin mihin minulla olisi edellytykset. Mutta oma valinta tässä elämänvaiheessa, en enää viitsi "kiipeillä" - pärjään ihan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielellinen osio oli vahvuuteni ja muistitehtävä heikkouteni. Tosin epäilen, että olisin voinut pärjätä hiukkasen paremmin, kun en olisi puolella korvalla kuunnellut uutisia samalla...

Vierailija
44/95 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivertoa älykkäämpi (kuten muuten 49,9 % kaikista), mutta ei mikään huippuälykäs (siis todella yllättävää).

Muistiosuus meni surkeasti ja sen tiedän, olen tosi huono sellaisessa. Eli ei sekään yllättänyt.

Vierailija
45/95 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä numeroja väärin päin en jaksanut tehdä. Lätkin vain kolmosia=)

Liian pitkä testi. En mä jaksa noin kauan niitä tehdä

Vierailija
46/95 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varma, etten yli sadan kipua missään tapauksessa.

Mut vaikea oli testi, huh huh.

Vierailija
47/95 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huono keskittymään ja muistitehtävä ei mennyt hyvin..

Vierailija
48/95 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten keskimääräinen älykkyys on 102.

Vierailija
49/95 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja munko nyt pitäis olla älykkäämpi kuin 91 % väestöstä? Kun vertaa tähänkin vastanneisiin, niin eihän tuo voi paikkaansa pitää... höh.

Vierailija
50/95 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sama, ne kuviot eivät vain mene tajuntaan, että miten jatkuvat. Ja numeroita en muistanut yhtään toisin päin!

Olen tyytyväinen tulokseen, vaikka 20 v sitten sain paljon paremman tuloksen, silloin olísin päässyt Mensaankin! Ikä varmaan tyhmistää...

Vierailija
51/95 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli amfetamiinia tai kokaiinia. Mulla on ainakin tosi huono keskittymiskyky. Eikös ne määrää dekstroamfetamiinia tarkkaavaisuushäiriöihinkin(dexedrin). Pitäisi varmaan pyytää lääkäriltä sitä.

Vierailija
52/95 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en meinan millää jaksaa tehr sitä loppuu saak.

Vierailija
53/95 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulostin testin itselleni.

Kielellisten osioiden pistemäärä on korkeampi kuin 95 %:lla väestöstä keskimäärin. Symbolien muistaminen oli heikoin kohta (niiden numeroiden järjestykset takaperin meni taatusti pieleen) ja muut kokonaistuloken mukaisia.

Hauska testi!

Vierailija
54/95 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi me ollaan niin pirun katkeria ja pahasisuisia. Mahdetaanko me edes mahtua enää ihmisen määritelmään vai ollaankohan enemmän jotain puolijumalia?

Oma testitulos oli joskus 124. Muisti vuotaa kuin seula, mikä ei ole uusi juttu, koska on masennusta sairastettu jo toistakymmentä vuotta.

Vierailija
55/95 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin vain mieheni tietää siitä, enkä todellakaan käyttyäydy fiksusti - kuten siis täälläkin huomaa :D

Vierailija
56/95 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää testejä..

Vierailija
57/95 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saa ihan järjettömän hyviä pisteitä. Minunkin 13 ja 15 vuotiaat lapset saivat molemmat yli 130.

Vierailija
58/95 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, laitoin äsken 9v lapseni tekemääm testin ja sanoin, että laittaa rastia mihin tahansa niin tulos oli 136!

En usko tuohon testiin.

Kokeilkaa mitä saatte jos laitatte rastit miten sattuu tai tahalleen väärin.

Vierailija
59/95 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulos oli 138. Oli ihan odotusten mukainen eli en pidä itseäni minään huippuälykkäänä, mutta tiedän olevani keskivertoa älykkäämpi. Näin siistä huolimatta, että ala-asteella opettaja mollasi (pienituloisten vanhempieni vuoksi) ja mulla oli seiskan keskiarvo... Yläasteesta lähtien koulumenestys on ollut hyvä ja nykyään olen FT.

Vierailija
60/95 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin toivonut enemmän. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän