tässä olis ilmainen äo testi
http://www.tieteenkuvalehti.com/htm/IQTest/fi/index.html
laittakaa viestiä mikä on tulos ;)
tsekataan mammojen älykkyys..
Kommentit (95)
symbolien muistamisosiossa. Mulle on tehty ihan virallisiakin palikkatestejä työhöntestauksessa ja aina olen saanut erittäin hyvät tulokset. Olen ns alisuoriutuja eli kunnianhimon puutteen takia teen työtä mikä on vähemmän vaativaa kuin mihin minulla olisi edellytykset. Mutta oma valinta tässä elämänvaiheessa, en enää viitsi "kiipeillä" - pärjään ihan hyvin.
Kielellinen osio oli vahvuuteni ja muistitehtävä heikkouteni. Tosin epäilen, että olisin voinut pärjätä hiukkasen paremmin, kun en olisi puolella korvalla kuunnellut uutisia samalla...
Keskivertoa älykkäämpi (kuten muuten 49,9 % kaikista), mutta ei mikään huippuälykäs (siis todella yllättävää).
Muistiosuus meni surkeasti ja sen tiedän, olen tosi huono sellaisessa. Eli ei sekään yllättänyt.
niitä numeroja väärin päin en jaksanut tehdä. Lätkin vain kolmosia=)
Liian pitkä testi. En mä jaksa noin kauan niitä tehdä
Olin varma, etten yli sadan kipua missään tapauksessa.
Mut vaikea oli testi, huh huh.
Olen huono keskittymään ja muistitehtävä ei mennyt hyvin..
Suomalaisten keskimääräinen älykkyys on 102.
ja munko nyt pitäis olla älykkäämpi kuin 91 % väestöstä? Kun vertaa tähänkin vastanneisiin, niin eihän tuo voi paikkaansa pitää... höh.
Aina sama, ne kuviot eivät vain mene tajuntaan, että miten jatkuvat. Ja numeroita en muistanut yhtään toisin päin!
Olen tyytyväinen tulokseen, vaikka 20 v sitten sain paljon paremman tuloksen, silloin olísin päässyt Mensaankin! Ikä varmaan tyhmistää...
Eli amfetamiinia tai kokaiinia. Mulla on ainakin tosi huono keskittymiskyky. Eikös ne määrää dekstroamfetamiinia tarkkaavaisuushäiriöihinkin(dexedrin). Pitäisi varmaan pyytää lääkäriltä sitä.
en meinan millää jaksaa tehr sitä loppuu saak.
ja tulostin testin itselleni.
Kielellisten osioiden pistemäärä on korkeampi kuin 95 %:lla väestöstä keskimäärin. Symbolien muistaminen oli heikoin kohta (niiden numeroiden järjestykset takaperin meni taatusti pieleen) ja muut kokonaistuloken mukaisia.
Hauska testi!
Siksi me ollaan niin pirun katkeria ja pahasisuisia. Mahdetaanko me edes mahtua enää ihmisen määritelmään vai ollaankohan enemmän jotain puolijumalia?
Oma testitulos oli joskus 124. Muisti vuotaa kuin seula, mikä ei ole uusi juttu, koska on masennusta sairastettu jo toistakymmentä vuotta.
tosin vain mieheni tietää siitä, enkä todellakaan käyttyäydy fiksusti - kuten siis täälläkin huomaa :D
Kaikki saa ihan järjettömän hyviä pisteitä. Minunkin 13 ja 15 vuotiaat lapset saivat molemmat yli 130.
Tiedättekö, laitoin äsken 9v lapseni tekemääm testin ja sanoin, että laittaa rastia mihin tahansa niin tulos oli 136!
En usko tuohon testiin.
Kokeilkaa mitä saatte jos laitatte rastit miten sattuu tai tahalleen väärin.
ja tulos oli 138. Oli ihan odotusten mukainen eli en pidä itseäni minään huippuälykkäänä, mutta tiedän olevani keskivertoa älykkäämpi. Näin siistä huolimatta, että ala-asteella opettaja mollasi (pienituloisten vanhempieni vuoksi) ja mulla oli seiskan keskiarvo... Yläasteesta lähtien koulumenestys on ollut hyvä ja nykyään olen FT.
Muistitehtävä meni plörinäksi. Olen hiukan stressaantunut.