tässä olis ilmainen äo testi
http://www.tieteenkuvalehti.com/htm/IQTest/fi/index.html
laittakaa viestiä mikä on tulos ;)
tsekataan mammojen älykkyys..
Kommentit (95)
yllätyin, koska testi tuntui ajoittain tosi vaikealta. Sanatehtävät ja se numerojuttukin oli lopulta ok, kuviot ihan hakusessa (tosin oli mennyt arvauksella aika paljon oikein) ja matematiikka nyt ei ole vahvin alani koskaan ollut.
Näitä on kyllä kiva tehdä - kivempi jos tuo 3-vuotias ei olisi koko ajan keskeyttämässä :-)
En tajunnut millään yhtä kuvatehtävää. Sitä missä oli värittömiä palloja ja viivoja ja neliöitä ja ympyröitä minusta ihan randomisti. Tuli tyhmä olo. :D En keksinyt mitään logiikkaa.
143 eli tahanastiset pohjat :)
Kuvasarjoissa pari arvausta ja pitkissa numerosarjoissa ei valttamatta kaikki ihan osunut, mutta muissa osioissa taydet pisteet.
Sain tulokseksi, että olen parempi kuin 98% vastanneista. Ja sain 131 pistettä.
Ja jos tällä palstalla yli puolet saa vähintään tuon, niin laskurissa taitaa olla vikaa.....
Olen tehnyt sen joskus aiemmin ja tulos oli ehkä 132. Äsken tein sen niin, että vastasin kahteen osioon kunnolla ja loput ruksasin aivan umpimähkään. Silti pisteet olivat 112. Mitä tuo testi siis oikasti mittaa?
Sain 87.
Aikaisemmin olen joskus tehnyt tuon oikeasti, ja silloin tulos oli jotain 135 paikkeilla.
olen todella yllättynyt jos kaikki täällä saa tuota parempia...
Mie jouduin siis todellakin ponnisteleen ja miettiin tosissaan. Matemaattisesti tiesinkin olevani heikko ja kielellisesti reilusti vahvimmillani.
Onkohan kaikki googlailleet jne koska en oikein usko kaikkien sanallisten tehtävien sanojen olleen tuttuja tämän palstan tasolle... mieheni esim ei varmasti tiedä niitä vaikka on keskitasoa älykkäämpi matemaattisissa tehtävissä ja kuva yms tehtävissä!!
Olen 12.v ja sain tuosta testistä 152 : D ja mensan testissä 134 ja mensan tasoset saavat yli 130 (erilainen testi)
Olen ala-asteella ja sain 136 ekalla kerralla... että.
jeps mäki oon 14 vuotias ja äo oli 118 :)
Tuntuu jotenkin kummalliselta, että ihmiset jotka ovat äitejä rehvastelevat tuloksellaan. Erityisesti nää 'olin päissäni'. Ei hitto. Tyttö 13v
O-len täyt-tänyt ju-uri neljä ja puli vuota ja sain tulokseksi 172 "käsittämätt-
ömän hyvä tulos. Oneksi olkoon". Tein tes-tin vieläpä toinen simlä kiini.
Mi-tä-hän tä-ssä nyt pitäisisi teh-dä?
Matikkaosioon muutama minuutti ja kuviotehtävää tein 15-20 min. Tuloksena tuli 135. Numeroitten toistosta miettimisestäei olekaan hyötyä.
Kielelliset osiot oli aivan lapsellisen helppoja, eikä matikkaosiossakaan juuri päätä tarvinnut vaivata. Oma tulokseni oli 129 ja numerosarjoista meni ehkä pari ekaa oikein. Tiesin sen jo etukäteen, en vain muista numeroita. Väittäisin että jos olisi pitänyt muistaa sanoja tai värejä, suuri osa meistä naisista olisi muistanut niitä paremmin kuin numeroita (tai ainakin minä olisin).
Mutta toisaalta täytyy nyt myös muistaa, että tuohon keskiarvoon lasketaan väestöstä myös ne vajaat ihmiset, eli joilla äo on alle 80.
Mulla tulokseksi tuli 130... saman kaltaista olen saanut n 5 v. sitten kun tieteen kuvalehdellä oli toisenlainen testi, jossa ei ollut noita muistijuttuja.
Kyllä noi sanahommat tossa oli helpoimpia ja vahvuudeksi sen sainkin. Heikkous oli matemaatiinen päättelykyky :( vaikka pitkän matikan 10:n oppilas olen aikoinani ollutkin. Mulla on kuitenkin lukihäiriö, joten aina sanalliset tehtävät ovat olleet heikkouteni. Ihmeekseni muistihomma meni hyvin keskivertoa ajatellen vaikka musta tuntu että sain vain parit ekat oikein.
Kokonaispistemäärä: 128
Tuloksen luokitustaso: Erittäin hyvä
Onneksi olkoon! Olet suorittanut Tieteen Kuvalehden älykkyystestin.
Napsauta selaimen Tulosta-painiketta, jos haluat säästää testisi tuloksen.
Muistiosia meni ihan poskelleen, kielitehtävistä täydet. Oli muuten eka kerta, kun äo-testissä on testattu muistia. Aika jännä, mulla ei ollut mitään hajua, sekosin ihan...
ois voinu tulla vähän parempi jos ei ois näin väsyny ja ois jaksanu kunnolla keskittyy :)
Muisti pelaa hyvin, mutta kuviot olivat hankalia...
Täällä on lähinnä vain näitä korkeita tuloksia. Eikö matalammat ole kehdanneet laittaa vai eikö ole edes kiinnostuneet tekemään, vai onko vika testissä? Itte sain tuon 130, ja olen kuumeessa nyt. Toivon, että se vaikutti alentavasti. :D Oli ainakin vaikea keskittyä muistamisiin, kun tuntui pää ihan puurolta.
Kokeilin muuten tuota, kun joku väitti testin antavan aina korkean, niin läpsin sinne mitä sattuu. Kyllä siitä alhainen tuli. Vitsi kun on tylsää täällä sängynpohjalla.