Saitko sinä/miehesi töistä joululahjaa? mitä tuli?
Kommentit (44)
Ja sitten asiakkailta suklaata kiloittain, syödään töissä.
on tullut useampana vuotena, ja ainoastaan juustohöylä taitaa olla niistä ainoa jolle ei tule käyttöä..
jakoon menee ja osa pakkaseen kun eihän tollasia määriä syö kukaan normaali perhe kerralla :D
Tämä lämmittävä ele jotenkin kierosti vielä vahvisti sitä tunnetta.
25
voinkin sitten ilahduttaa jotakuta toista sillä.
Itseasiassa otin lopputilin ko. paikasta perjantaina. Sain kortin jo alkuviikosta. Pomo änkkäsi vastaan, että ei täältä niin vaan lähdetä, mutta onneksi oli vielä koeaika.
25
Itseasiassa otin lopputilin ko. paikasta perjantaina. Sain kortin jo alkuviikosta. Pomo änkkäsi vastaan, että ei täältä niin vaan lähdetä, mutta onneksi oli vielä koeaika.
25
Sitä en tiedä, kuka sen lahjakortin oli kustantanut, ei kuitenkaan veronmaksajat. Lisäksi tulee viiniputeleita.
Mies yrittäjä, joten lahjat annan minä...
jouluaattona ja olen ollut nyt pari kuukautta sairaslomalla. Jatkan kuintekin äitiyslomankin aikana tekemällä jonkun verran etätöitä kotona. Perjantaina kävin työpaikalla viemässä kahvihuoneeseen herkkuja. Kauppiaan huone oli täynnä herkkukoreja henkilökunnalle. En sellaista saanut. Jäi paska fiilis.
Ei mitään lahjoja näissä hommissa kyllä näy.
Minä en tiedä mitä omassa paketissa on koska avaan sen vasta jouluna ja se on sitäpaitsi vielä töissä kun en saanut polkupyörällä kotiin kulkemaan.
Miehelle tuli tiliin pieni bonus ja saa aatonaattona pussin, jossa yleensä on ollut jotain pientä kuten kahvipaketti ja suklaarasia.
1,5 kk palkan. Eli noin 6000,- euroa-verot tuli mulle.
olen ollut 25 v kaupungilla tauotta töissä...
sekä jouluruuan+torttukahvit työpaikalla. Lisäksi useimmiten lähin esimies muistaa tiimiään (meitä) suklaarasialla tms. Ehkä tänäkin vuonna... Olen kyllä tyytyväinen jo saatuihinkin.
Tosi pahoillani puolestasi, edellinen:( Toivottavasti löydät paremman paikan.
Mies sai työnantajalta kirjeen jossa todetaan ovenkahvan uhkaavan, eli yt-neuvottelut tulossa. Kiitos menneestä ja hyvää joulua...
Miehen lahjoista ei tietoa.