Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieluummin kauniskasvoinen XL-kokoinen kuin ruma XS-kokoinen!

Vierailija
07.07.2009 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinusta onnellisen? Olisit muuten vielä kauniimpi, jos olisit vaikka M-kokoinen, läskejä pidetään laiskoina.

Vierailija
2/7 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ULkonäön suhteen ehkä, mutta muuten ei. Ylipainossa ei ole mitään hyvää, sanon sen omasta kokemuksesta. Itsellä ylipainoa vain vähän, ja silti sen vaikutus omaan hormoonitoimintaan näkyi jo ennen raskautta kierron heittelyinä, ja nyt raskauden aikana sokeritasapainon vaihteluna. Ja tosiaan ylipainoa on vain jokunen kilo yli normaalin bmi:n.

Olin ennen raskautta jo elänyt terveellisesti jonkin aikaa, ja se ehkä auttoi raskautumaankin. Ja nyt sokereiden heittelyn takia olen erityisen tarkkana, samaa linjaa aion jatkaa tulevaisuudessakin, ettei seuraava toivottu raskaus olisi samanlainen. Onneksi on vain lievä raskausdiabetes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä mieluummin olisin se jälkimmäinen.

Nim. ex-kaunis ja hoikka nykyinen läski, jonka pärstää ei kyllä kukaan katso kun runko on ryhävalaan.

Vierailija
4/7 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta läskeille voi, eli olisin kaunis tai ruma, niin mielummin hoikka, kuin läski.

Ja totta puhuen kauniipi mun naamani hoikkana on, kun ei ole niin kauhean leveä ja roikkuva, eli kiloja pudotellessa ja kauneutta odotellessa.

Vierailija
5/7 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä todellakaan haluaisi olla huonokuntoinen ja odottaa sairasta vanhuutta. Ei ulkoinen kauneus tärkeintä ole vaan terveys eli mieluiten vaikka ruma naama urheilullisessa kropassa!

Joo ja saivartelijoille tiedoksi, tiedän, ettei terveyttä voi valita... mutta sairaudet vanhuudessa kyllä voi valita olemalla lihava.

Vierailija
6/7 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma on ruma vaikka voissa paistais. (paitsi jos kirurgin veitseen turvautuu)

Vierailija
7/7 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ja vielä mukavia ja älykkäitäkin. Itse tunnen monta tällaista naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi