Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liikaa vaadittu ettei mies tuijota muita seurassani?

Vierailija
07.07.2009 |

Taustatietoa sen verran että myönnän huonon itsetuntoni. Mieheni petti mua ajat sitten ja siitä lähtien olen ollut hieman epävarma siitä, "riitänkö" hänelle. Mies on kertonut ihanteistaan, mm. tykkää silmälasipäisistä, hoikista naisista, jotka käyttää esim. korkkareita, tiukkoja farkkuja tai muita housuja. No tänään sitten käväisin nopeasti postissa, mies ja lapset odotti autossa. Kun tulin postista niin mies oli kääntänyt päänsä suoraan erästä naista kohti, joka puhui pihalla puhelimeen, hänellä oli tiukat farkut, silmälasit, hyvä kroppa jne.. eli just miehen maun mukainen. Mies siis tuijotti naista niska vääränä hölmö hymy huulillaan.

No mentiin sitten syömään ja siinä mies jotenkin sanoi että "hehheh, näin melkein kun savu tuli korvistas".. jne.. Onko mielestänne liikaa vaadittu että silloin kun ollaan yhdessä liikenteessä toisia ei tuijoteta noin selvästi? Vilkaista saa, mutta musta on törkeää kun mieheni varsin hyvin tietää huonon itsetuntoni niin silti pakko katsoa niin ettei sitä voi olla huomaamatta :(.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillinen suomalainen sovinisti-idiootti.

Nauttii vielä siitä, että saa sinut mustasukkaiseksi.

Miehesi oma itsetunto on nollilla!

Vierailija
2/24 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhunut kuinka olen epävarma ulkonäöstäni kun vauvan syntymästä 6kk. Olen laihtunut paljon ja tänään laitoin nätit vaatteet, laitoin hiukset ja meikkasin. Siksi jotenkin varsinkin tuntui ettei mies arvosta mua tarpeeksi :/. vai käyttäytyykö muidenkin miehet näin? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sehän tuijotti kun sä olit postissa.

Vierailija
4/24 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sehän tuijotti kun sä olit postissa.

ja tulen ihan parissa minuutissa takaisin. Ihan eri asia jos mies olisi yksin liikenteessä. En haluaisi kontrolloida ketään, toivoisin että mieheni tajuaisi tuollaiset asiat itse. Mutta ehkä miehet vaan on tuommoisia.. ap

Vierailija
5/24 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei, niin sitten ymmärrän. Minun mieheni kyllä saa katsoa muitakin naisia, kunhan ei koske. Hän muistaa myös kehua minua kauniiksi, hyvännäköiseksi ja nätiksi sekä "kuumaksi"...;) Ei minua haittaa jos mieheni katsoo kaupassa kaunista naista. Kyllä katson itsekin. Ja silmät on päässäni sellaiset, että huomaan myös hyvännäköisen miehen jos sellainen kohdalle osuu.

Se on elämää se. Ei toista voi käskeä kulkemaan silmät kiinni julkisilla paikoilla. Sun kannattaa puhua epävarmuudestasi miehelle LISÄÄ, ja kehittää omaa itsetuntoasi. Sillä selviät.

Vierailija
6/24 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kattelee hyväkroppasia pitkiä blondeja ja minä kattelen nuoria kundeja joilla on komea sixpack ja pilkettä silmäkulmassa =)

Terveisin, 155 cm, 70 kg ja tummat hiukset

Jos ap:n itsetunto ei kestä, on vika sinussa ei miehessä!

Vierailija
7/24 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olen (miehenikin) kanssa liikenteessä ja näen hyvännäköisen miehen, tottakai sitä katsoo!

En minä suostu laput silmillä kulkemaan, enkä vaadi sitä mieheltänikään.

Vierailija
8/24 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma on oma vaimo, jota rakastaa niin luulisi, että vilkaisua kummempaa ei näihin tytsyköihin tarvitse.

Jos itse näkisin (edes joskus) upean ja tyylikkään miehen niin mielelläni katsoisin pari sekuntia mutta tuijottamaan en jäisi.

Minusta on vaimoa/ lasten äitiä halventavaa, että äijä jää tuijottamaan jotain blondia.

Kauniin ihmisen voi havaita, ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
9/24 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja keskity omaan itsetuntoosi!

Mitä se hyödyttää, että jankkaat miehelle kuinka epävarma omasta ulkonäöstäsi olet? Sinä olet mitä olet ja hän on sinun kanssasi eikä niiden vastaantulevien.

Se on elämää se. Ei toista voi käskeä kulkemaan silmät kiinni julkisilla paikoilla. Sun kannattaa puhua epävarmuudestasi miehelle LISÄÄ, ja kehittää omaa itsetuntoasi. Sillä selviät.

Vierailija
10/24 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä pari kertaa päätä kääntänyt kun on oikea komistus kävellyt vastaan...

Kyllä miehessä on pahasti jotain vialla.

Jos oma on oma vaimo, jota rakastaa niin luulisi, että vilkaisua kummempaa ei näihin tytsyköihin tarvitse.

Jos itse näkisin (edes joskus) upean ja tyylikkään miehen niin mielelläni katsoisin pari sekuntia mutta tuijottamaan en jäisi.

Minusta on vaimoa/ lasten äitiä halventavaa, että äijä jää tuijottamaan jotain blondia.

Kauniin ihmisen voi havaita, ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
11/24 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei varmaankaan sitten tuijota...

Vierailija
12/24 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan kostoksi...

Vierailija
13/24 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä pistä pahakseni, koska tiedän, että ei seksuaalisessa mielessä katso, vaan haluaa vain ja ainoastaan mua.

Kummalliset kriteerit miehelläsi on naisten suhteen. Kannattaa sitten varmaan hankkia tiukat farkut, rillit ja korkkarit, kun kerran tiedät noin tarkkaan mistä tykkää.

Vierailija
14/24 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitkään jos siltä tuntuu.

Jos ei katso niin ei nää, se nyt vaan on totuus. piste.

Ja mä haluun nähdä.

Siitä on turha vetästä palkokasvia nenukkaan. Pienessä on murheet jos niin on. Voikun vaimokin katselis ja tuijottain, tietäis että siellä korvien välissä on jotain viriliteettiä olemassa.

T:Mies

Vierailija
15/24 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tarvis hoitoa.

Vierailija
16/24 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuijottele. Tiedän ettei ole sokeakaan, saattaa heittää esimerkiksi että "baarissa oli niin hyvännäköinen tarjoilija" jos on ollut poikien kanssa viihteellä. Mutta luotan häneen ja hän käyttäytyy AINA kunnioittavasti minua kohtaan. Jos ollaan ihmisten ilmoilla, ja paikalla on hyvännäköisiä naisia, mieheni ei jää tuijottamaan tollona kuola valuen tällaisia. Hän osaa käyttäytyä, ja huomioi aina MINUT kohteliaasti ja pitää minua ensi sijalla.

Et siis vaadi liikoja ollenkaan, jos odotat mieheltäsi kohteliasta käytöstä.

Vierailija
17/24 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan takaisin samalla mitalla. Tosin nyt ukko kommentoi lähes jokaista vastaan tulijaa, mutta ei se mua haittaa, kun on maailmassa muitakin miehiä.

Vierailija
18/24 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi huonolle itsetunnolle saa nauraa/kuittailla kuten mieheni teki. Mutta ehkä se on parisuhteessa normaalia. ap

Vierailija
19/24 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi huonolle itsetunnolle saa nauraa/kuittailla kuten mieheni teki. Mutta ehkä se on parisuhteessa normaalia. ap

Niin myös minä. Kyllä minäkin sallin vilkaisut ym., mutta se, että toinen jää toljottamaan vierasta naista kuin vähä-älyinen, harmittaa tietysti!

Laput silmillä ei voi kulkea, mutta vilkaisulla ja tuijottamisella on vinha ero. Silloin toki voi tuijottaa vaikka silmänsä puhki jos oma kumppani ei ole mukana, mutta korrektiuden vuoksikin puoliso pitäis huomioida.

Ja tiedän mistä puhun. Mun ex-mies jopa flirttaili vieraille naisille ihan avoimesti, vaikka koko perhe oli mukana. Tyyppi unohti meidät muut ihan kokonaan, jos joku nainen vastasi sille vähänkään ystävällisesti. Esim. kaupassa se alkoi sujuvasti puhumaan "mä tulin kattomaan sitä ja sitä..." vaikka oltaisi siis koko perhe oltu yhteisillä ostoksilla, me lasten kanssa siinä exän selän takana.... Kyllä muuten teki mieli potkaista ukkoa aina toisinaan.

Mutta siitä tyypistä tulikin sitten exä :D

Vierailija
20/24 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolison läsnäollessa toisia naisia. Jo ihan siitä syystä, että huomioi seuralaisensa läsnäolon. Tuijottelu on EPÄKOHTELIASTA ja EPÄKUNNIOITTAVAA puolisoa kohtaan!

Kukaan ei tosiaan käske lappuja pitämään silmillä, mutta tarkoituksella töllöttäminen on yksinkertaisesti jurpoa. Toisaalta tämä töllöttäjä tekee kyllä itsestään hölmön kaikkien silmissä: sekä puolison, että sen ketä katsotaan.

Itse olen katseita kääntävä nainen ja mielestäni avoimen tuijottavat miehet ovat vähän yksinkertaisia. Fiksuus loistaa poissaolollaan, valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi