Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunpa en olisi koskaan hankkinut lapsia

Vierailija
20.07.2009 |

En haluaisi tuntea näin mutta tuntuu että lapset vaan pilaavat elämäni. Olen vankilassa mistä en pääse koskaan minnekään. Haluaisin elää kuin lapsettomat, käydä baarissa ja matkustella. En saa mitään iloa lapsista enää pelkkää kiukuttelua ja vastaanväitämistä. Kaikki on pilalla ja mua vaan itkettää :(

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näin he saavat rakastavan kodin. Sen jälkeen olet vapaa bilettämään. Lapset ansaitsee välittäviä ihmisä ympärilleen.

Vierailija
2/31 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tahdo erota miehestä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiva äiti kyllä olet!

Ne voi antaa poiskin.

Vierailija
4/31 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hankit lapsia? Maailmassa on monta, jotka haluaisivat lapsi, joten luovu niistä, jos niin sinun elämäsi pilaavat.

Vierailija
5/31 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelit yhdistää miehen, baari ja perheen?

Vai poissulkeeko äitiys sinusta baarissa käymisen?

Ei kai kukaan hanki EDES koiraa ajattelematta että on VASTUUSSA siitä, puhumattakaan mitä se on kun lapsesta pitää kasvattaa ITSE vastuullinen aikuinen? Jos ei sitä itsekään ole.

Jätä sitten lapset isälle ja mene baariin jos et muuta keksi.

Vierailija
6/31 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti siihen tarvitaan isänkin lupa, ja mies tahtoo pitää lapset. Muita hyviä ideoita?

Vierailija
7/31 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tahdo erota miehestä. ap

Vierailija
8/31 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miten niin lapsia, luulisi että jo yhdestä olisi tajunnut.

Vierailija
9/31 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä päästä tuulettumaan ja saada itsellesi aikaa. Olet tärkeä itsellesi ja erityisesti lapsillesi. Saattaa olle, että lapsesi reagoivat omaan pahaan oloosi ja siksi ovat hankalia. Olet väsynyt ja kaipaat haavekuvaa vapaudesta. Melko tyypillinen ajatus väsyneeltä äidiltä. Todellisuudessa et varmastikaan kaipaa vapautta, vaan kaipaan itsellesi hengähdyksen ja ihan oman ajan.

Juttelehan neuvolassa ja käytä tukiverkkoa. Hanki lapsille hoitaja ja lähde vaikka kylpylään. Lepää ja ime virtaa kesältä.

Pelkät synkät ajatukset kannattaa myös viheltää poikki, sillä niillä on taipumus vain paisua ja paha olo vain paisuu. Mieti mukavia asioita ja jätä itsesääli. Sinulla on ihania lapsia ja moni kadehtii sinua. Usko pois.

Aurinkoa mieleen ja kehoon:)

Vierailija
10/31 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hankkisitte vaikka mll:sta hoitajan, että pääsette vähän risteilylle tai muualle tuulettumaan. ja se kannattaa se oma aikakin hommata. vaikka joku tietty ilta viikosta kun isi tai joku muu hoitaa lapsia ja ite painut vaikka uimahalliin, leffaan, kaljalle tai mihin vaan joka nollaa päätä. ja kaljalla en sit tarkottanu kuin yhtäkaljaa vaikka biljardin peluun ohella=D

ja aika moni tuttu on säästäny rahaa, että syksyn/talven väsymyksessään pääsevät oikeesti esim. teneriffalle viikoks. ihan pikkuisten lapsienkin kanssa! ei sen "elämän" tarvii lapsien saantiin loppua ;)

voimia.

Vierailija
11/31 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi nyt kauheasti itkettää. Olet varmaan ihan oikeassa, olen vaan niin kamalan väsynyt

Vierailija
12/31 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laitoin ihan idiootin kommentin ja nyt tuntuu itsestä pahalta. Voimia sulle! Olet varmaan hyvä äiti.

Vierailija
13/31 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tällaisesta ikinä kuullut, enkä kyllä usko että Suomessa onnistuis, että soittaa vaan sossuun, että tulkaa hakeen mun lapset, kiitti mulle riitti! Oletteko te kommentoijat ihan tosissanne?? Vai oletteko oikeasti näin lapsellista porukkaa?? Joskus tai itse asiassa aika usein kannttais vähän MIETTIÄ ennen kuin vastaa yhtään mitään...

Vierailija
14/31 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on OK että vanhempi laukoo tollasta tekstiä? VÄSYNEENÄ?

Miltä tuntuisi jos sun äiti olis tollanen vanhempana?

MinäMinäMinäMinä!

Mutta vanhempana ENSIN sun tarttee ajatella niitten lapsien edestä.

Jos sulla on väsyttävää niin oletat että kersojen hukkaaminen ja baariin meno auttaa?

Onnea vaan tiellesi!!

Vierailija
15/31 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiyttä on takana jo yli kolmekymmentä vuotta ja lapsia on ikähaitarilla 10-31.

Joukkoon on mahtunut huonoja hetkiä mutten hetkeäkään ole toivonut ettei noita lapsia olisi.

Sinulta taitaa puuttua kyky järjestää asioita mielekkääksi. Baareissa voi käydä ja matkustaa mutta kohtuudella.

Itselleni on tärkeämpää lasten hyvinvointi kuin itsekäs oman edun tavoittelu.

Vierailija
16/31 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tunteita tulee aina välillä. Luultavasti tilanne helpottaisi, jos saisit vähän omaa aikaa. En usko, että sinä haluat antaa lapsiasi pois, oikeasti kuitenkaan :). Itse olen yh ja välillä tahoisin "myydä" heidät ensimmäiselle vastaantulijalle. Kun sitten ovat isällään joka toinen vkl, niin tyhjyyden tunne on mieletön ilman heitä.

Omaa aikaa siis kehiin ja kyllä siellä baarissa voi käydä, vaikka on äitikin :D

Vierailija
17/31 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luin esikoista odottaessani jonkin näistä vauva- tai perhelehden kirjotuksen masentuneesta äidistä joka laittoi lapset toisaalle kasvamaan ja hoiti silläajan masennustaan!

Kyllä se on LAPSEN oikeus että vanhempi jaksaa hoitaa ja rakastaa ja joskus on parempi että sijotetaan pois hetkeksi.

Sijottamisen paras tulos on kun lapsi palaa takasin vanhemmalleen.

Eikä lapsen sijottamisen lähtötarve tule aina ULKOPUOLELTA vaan nimenomaan vanhempi näkee itse tilanteen ja ottaa vastuun arjesta soittamalla apua.

Vierailija
18/31 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää, kun jotkut ei kertakaikkiaan pysty empatiaan. Ihan normaalia kyllä av:llä.

Itsekin olen väsynyt, vaikka hyvä äiti varmasti olenkin. Täytyy nyt kyllä tsempata, ja järjestää sitä omaa aikaakin. On vaan ollut niin kiirettä jotenkin, että omat tarpeet on jääneet jalkoihin.

Ap, nyt mies lastenvahdiksi ja ulos sieltä! : ) Minäkin järkkään itselleni nyt vlopuksi jonkun menon. Menen vaikka kaverin kanssa kampaajan kautta baariin, jos en muuta keksi.

Vierailija
19/31 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa enemmänkin siltä, että haluat tuntea jälleen itsesi muunakin kuin vain äitinä. Jätä herjat omaan arvoonsa. Taidat tarvita hengähdystauon. Kun on väsynyt ja uupunut ja pitkään toiminut yli voimavarojensa alkaa todellakin tuntua tuolta. Nyt kiruvilkkaa hankkimaan omaa aikaa. Saatat tarvita sitä aluksi paljonkin. Puhu miehesi kanssa heti kun on mahdollista, ja kerro tunteistasi.

Onko teillä sukulaisia ystäviä, jotka voisivat ottaa lapset hoitoon? Tai sitten se mll. Etpä joudu kiitollisuuden velkaan kenellekään.

Jos kovin pahaksi menee, ota yhteyttä neuvolaan tai sosiaalitoimeen. Sitä varten he ovat, että auttavat. Joissakin kunnissa perhetyö toimii vallan mainiosti.

T. Tuostakin selvinnyt, lapsiani en tänään antaisi pois

Vierailija
20/31 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tietoisku kaikille, äiditkin voi tuntea negatiivisia tunteita. Välillä minäkin haluaisin pakata kassini ja lähteä lätkimään.

Mietipä nyt, kultaako aika muistoja? Ei siellä baarissa niin kivaa oikeasti ole. itse haluaisin mennä ostamaan rintsikat kaikessa rauhassa, mutta eipä onnistu. Mies hoitaa, jos pakotan, mutta ei siitä shoppailusta paljon nauti, jos pitää olla menossa tuli perseen alla takaisin kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi