Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylipainoiset naiset ja seksi

Vierailija
06.07.2009 |

Tutkimusten mukaan ylipainoisilla naisilla on vaikeuksia kiihottua, kostua ja saada orgasmi.

Oma suhteellisen laaja otantani tukee näitä tutkimuksia.

http://www.mtv3.fi/helmi/arkisto.shtml/519850

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän samaa mieltä sen kirjoittajan kanssa, joka sanoi, että tää on vähän epäasiallinen ketju. Jotenkin tuntuu, että tässä halutaan hyökätä lihavia vastaan?? Enkä ymmärrä alkuunkaan aloittajan motiivia koko ketjuun. Jos sinulla on suhteellisen laaja otanta omia kokemuksia, ts. olet pannut monen lihavan kanssa, ja näilöä naisilla on ollut vaikeuksia kiihottua, kostua ja saada orgasmi, niin voisiko sillä olla jotain tekemistä sen kanssa, ettet ole itse kovin kummoinen rakastaja...? Kannattas ehkä katsoa peiliin, jos et saa naisia tyydytettyä..

Olen ollut laiha ja nyt olen runsaanpuoleinen (175c,78kg, 110-80-110) vai pitäisikö sanoa ylipainoinen jopa. Silti, nautin aivan valtavasti seksistä. Ja itseasiassa paljon enemmän nyt isompana kuin koskaan laihana!! Kostumisvaikeuksia mulla on ollut aina, se ei ole muuttunut painon myötä mihinkään, muttei se ole koskaan ollut myöskään sellainen ongelma, jonka kanssa ei voisi elää. Riippuu huomattavasti miehestä ja tämän rakastelutaidoista kuinka paljon nainen kiihottuu! Mä saan entistä helpommin orkun ja kiihotun huomattavan nopeasti ja helposti haluamaan seksiä, verrattuna siihen kun olin laiha. Siinä mielessä painon kasvuni on vaan parantanut seksielämääni! Nyt on enemmän ihoa kosketeltavaksi ja hellittäväksi. Vai johtuisko se siitä, että hyväksyn itseni sellaisena kun olen?

Vierailija
22/23 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskejä, ihrakasoja, ym. kammotuksia? Ettei vain olisi itse säälittävä pikkumuna, kun on noin huono flaksi käynyt... Ei ole saanut hoikkia rotutammoja, vaan on joutunut tyytymään kakkoslaatuun. ;DDD

Terveisin ylpeä kilojensa kantaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai pitää halon kokoinen ollakin,muuten häviäisi