Mitä " hassua" nainen on sanonut aktin aikana?
Olen työkaverini kanssa (minä nainen, työkaveri mies) puhunut useasti tästä aiheesta ja aina nauretaan yhtä paljon. T.kaverini kun oli harrastanut seksiä ex-tyttöystävänsä kanssa, oli nainen hokenut koko ajan: VOI LUOJA, VOI LUOJA...... T.kaverini kaveri taas oli seksiä harrastaessaan kuullut naiskumppaninsa hokevan jatkuvalla syötöllä: Voi perkele, voi saatana, voi jumalauta ja jne.
Kommentit (15)
Kun kysyin lopetetaanko nainen kysyi " miks vitussa?"
lujempaa, lujempaa, lujempaa, lujempaa, nai sitä pillua jne. Tätä jatkio varmaan 15 minuuttia, mutta en saanut mälliä irti vaikka kuinka tein tyätä käskettyä. Viina teki tehtävänsä.
olen kuullut huhuttavan että kun eräs mies pani takaapäin nii nainen pieras ja kysy vaan että tärähtikö palleille...hauska jos tosi :)
Persereikähän on kyrvän yläpuolella jos takaapäin panee. Tyhmä akka.
Vierailija:
olen kuullut huhuttavan että kun eräs mies pani takaapäin nii nainen pieras ja kysy vaan että tärähtikö palleille...hauska jos tosi :)
Meillä taitaa olla samoja tuttuja tai sitte toi tosiaan on pelkkää legendaa... Olen nimittäin kuullu ton saman " tarinan" entisen poikaystäväni veljeltä n.5 vuotta sitte... Ja edelleen muistan jutun... Kaikessa karmeudessaan... ;)
mun ystävätär huutaa just noin ja oon ollut vieressä kun sitä pannaan.
pierukaan ulos...
Vierailija:
Siis tällä palstallako on nyt niin kokemattomia miehiä, ettei kohdalle ole sattunut naista joka pieraisee seksin aikana?
Miehenä olisin tehnyt ennemmin penkkiin reiän kun pannut tuollaista naista.
ja koko mulkku oli jo pillussa
:-((
Aika paha kyllä :)))))
Ja tuosta pierusta. Pääseehän niitä, ainakin mun eukolla joskus, kun saa oikeen voimakkaan orkun. Mitäs nuista!
" Mä oon niin... Mä oon niin täynnä sua!!!!" Sitten tajunnan rajamailla tajusin sanomiseni kaksoismerkityksen ja keskittyminen oli naurun takia pilalla :)
" Muuten äitisi soitti tänään" Arvatkaa menikö fiilikset.
Vierailija:
" Muuten äitisi soitti tänään" Arvatkaa menikö fiilikset.
tuota sitten puoli tuntia kun kuuntelee niin alkaa se vähän naurattaa.
" Huutaja" oli 17v plikka mun alla.
Aivan mieletön pano. Tuntui että henki lähtee itseltäkin.