Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö yhtään naista

Vierailija
06.07.2009 |

Joka tosissaan on sitä mieltä että 15 cm:n vehje todellakin riittää tyydyttävään seksiin?

Lueskelin tossa Metropoli lehden nettisivuja ja siellä jotain juttuja jossa naiset vastailivat seksiin(kin) koskeviin kysymyksiin. Herttaisen yksimielisesti olivat sitä mieltä ettei pienellä tee mitään.

Joillekin tuli "nöyryyttävä olo" tai naurun purskahdus tämmöisen pienen vehkeen nähtyään.

Itse en pysty kuvittelemaan sellaista naista, jonka nakuna nähtyäni mulla tulis "nöyryyttävä olo" tai purskahtaisin nauruun.

No mä olenkin mä...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis sillä tyydyttävän jos osaa käyttää.. ja onhan niitä sauvoja keksitty apuun. Oman ukon pituus on jotain 19 cm eikä kyllä tyydytä (en ole sanonut, enkä sanokaan sitä), mutta muuten kyllä osaa hommansa ja tyydyttää toikin kun pyllyyn panee...

Vierailija
2/13 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin riittää! Ainakaan minä en enempää kaipaa ;)

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä joku 13-15cm ja ihan ok. Elämän aikana on viisi eri värkkiä tullut koettua ja vain yksi oli selvästi suurempi kuin tämä. Eli ei varsinaisesti ole vertailukohdetta, koska se suurempi oli ensimmäiseni (10 vuotta sitten) ja en todellakaan osannut siitä muutenkaan nauttia. Joskus mietin itsekin, miltä sellainen kookkaampi tuntuisi, mutta muuten olen ihan tyytyväinen.

N25

Vierailija
4/13 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokumenteistahan opimme, että tuntohermojen sijainnista riippuu mikä riittää. Joku valitsee vibraattorin, mutta jotkut dildon ja mitä suurempi, sen parempi. Onneksi ihmiset on yksilöitä ja viisaimmat sen tajuaa. Lammaslauma menee noihin tilastoihin ja sitten lompakko levällään ostetaan silikonijatketta ties mihin kohtaan kehoa...

Vierailija
5/13 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus lienee enemmän kuin riittävä.

Oman ukon pituus on jotain 19 cm eikä kyllä tyydytä (en ole sanonut, enkä sanokaan sitä), mutta muuten kyllä osaa hommansa ja tyydyttää toikin kun pyllyyn panee...

Vierailija
6/13 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole mitannut mutta uuden rakkaani penis on huomattavasti pienempi kuin kenenkään muun, mutta viikonloppunakin sain 3 orgasmia yhden rakastelun aikana- siis yhdynnässä, joten kyllä riittää. Eihän se kaalimatodildokaan mikään iso ole ja monen suosikki. Moni ei saa yhdynnyssä vaikka kuinka isolla melalla panisi, sekin pitää opetella- niin se vaan on, miestä ei voi syyttää aina. Kun on tarpeeksi kiihottunut, niin ihan "sama" mitä sinne työntää, työnnättehän te kurkkuja, deudoranttipulloja, banaaneja ym, ainakin näistä jutuistä päätellen tällä palstalla. Ehkä ongelma onkin omassa halussa???

Vierailija
7/13 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään aina kun se työntyy aanukseen

Vierailija
8/13 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut 4 pidempi aikaista kumppania. Ekalla oli megamolo. Täydessä tanassa 24-26cm ja paksuuttakin löytyi. Seksi oli aika varovaista koska yleensä aina jossain vaiheessa sattui. Tokalla kumppanilla oli seisokissa n.20cm ja seksi oli hyvää kaikinpuolin. Kolmannella n.18cm ja seksi aivan paskaa, ei osannut käyttää vehjettä ollenkaan. Olen aina sanonut että 18cm on raja ja sitä pienempää en halua.

Nykyisellä miehellä on 16cm ja ja parempaa seksiä en ole koskaan saanut. Synnytysten jälkeen jotain on tapahtunut alapäässä ja jopa tuo 16cm vehje satuttaa jos pohjaan asti työntyy. Nykyään olen sitä mieltä että paksuus merkitsee enemmän kuin pituus. Nykyisellä miehellä on hieman keskivertoa paksumpi penis ja minulle juuri passeli.

Naisen emätin on muistaakseni n. 8-12cm pitkä joskin joustaa todella hyvin. Eli minun mielipiteeni on se, että paksuus on tärkeämpää kuin pituus ja se miten sitä vehjettä käyttää.

Vierailija
9/13 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut isoa ja pientä sekä siltä väliltä.

Exälläni oli pitkä ja paksu, siis aivan megaluokan namu. Mutta ei kuitenkaan niin suuri, että se olisi sattunut. Keväisellä hoidollani oli puolestaan pikkiriikkinen muna, ihan petyin. Se oli sekä lyhyt että ohut. Ja se ympärysmitta siitä teki niin onnettoman. Hyvännäköinen mies ja sellainen varustus, ei tuntunut missään. :( Ja olen kuitenkin treenannut lantionpohjalihakseni tutkitusti hyvään kuntoon.

Vierailija
10/13 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvioisin että mieheni vehje on n.16-18cm kovana ja mulle se on ainakin liian pitkä. mies haluaa joskus oikein "juurta myöden" jyystää ja sillon se pökkii mulla peräseinään ja sattuu.

paksuutta on ihan sopivasti (4cm? oiskohan?) ja kun mennään rauhallisemmin niin oikein hyvää tekee =)

omistan kait keskivertoa lyhemmän emättimen koska tampaxin tamponit, kun pitempiä ovat, eivät mahdu kunnolla sisään. jäävät siihen "kireimpään kohtaan" hankaamaan ikävästi. lääkäri sanoi että on taaksepäin kallistunut kohtu mikä tekee tämän lyhyyden, useimmilla kun on eteenpäin kallellaan.

mutta eikös se parin yhteensopivuus ole se tärkein juttu, kuin se kuinka suuri ja valtava vehje on. mitä iloa on 25/6cm vehkeestä pieni pimpsaiselle(kuten minulle), sehän vain sattuu ja vastaavasti 15/3cm voi olla melkoinen pettymys suuremman pimpsan omistajalle.

miehet! jos vaimo on tyytyväinen, mitä väliä koolla?

Vierailija
11/13 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta että tekee hyvää!!

Vierailija
12/13 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä viivottimet yöpöydän laatikossa, kun noin tarkkaan tiedätte penisten koot? Ei sen väliä minkä kokoinen, vaan se miten mies SITÄ ja yleensä päätään käyttää, niin sillä on merkitystä.

Vierailija
13/13 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta niin todella isosta, isosta kuin pienestäkin. En ole vielä ikinä saanut orgasmia pelkässä yhdynnässä, joten koolla ei ole mitään väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän