Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kahville olla allerginen?

Vierailija
04.07.2009 |

En ole koskaan törmännyt ihmiseen, joka olisi sanonut olevansa kahville allerginen.

Sen sijaan olen törmännyt ihmisiin, jotka eivät pidä kahvista, joille se aiheuttaa närästystä, valvottaa jne. Mutta voiko sille olla allerginen?

Entä teelle?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisältää proteiinia voi olla allerginen.

Vierailija
2/4 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulen itse niin.

rakastan kahvin makua ja ennen join sitä aamuisin kupillisen ja iltapäivällä toisen.

mutta sitten aloin kummastelemaan kun minulla aina kahvinjuonnin jälken ensinnäkin sydän takoo, tai siis tuli selkeitä rytmihäiriöitä. no eihän tämä sentään allergiaa ole vaan olen yliherkkä kofeiinille. rytmihäiriöt loppui kun aloin juomaan kofeiinitonta kahvia.

mutta, eräs toinen oire joka on minulla ollut koko aikuisiän (eli kun olen kahvia juonut...) eli sellainen lievä hengenahdistus, se ei mennyt pois kofiinittomallakaan kahvilla. aina kun olen juonut tuota kofeiinitonta kahvia, alkaa sen jälkeen tuo hengityksen vaikeus ja kestää noin pari kolme tuntia...

tiedä sitten mistä johtuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvin juonti lisää ainakin paniikkikohtauksia.

Vierailija
4/4 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tooodella vanha ketju mutta itselle ajankohtainen. Tässä viime aikoina on huomannut että kahvin juonnin jälkeen kroppaan tulee tosi outo olo. Huippaa, sydän hakkaa, ihoa kuumottaa ja nyt viimeisenä, huulet ja suunympärys kihelmöi parisen tuntia. Erittäin epämiellyttävää, olen alkanut miettimään että olenko oikeasti kahville allerginen.