Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies sanoi ettivänsä jonkun muun

Vierailija
04.07.2009 |

kun ei saanut eilen seksiä, ja jumalauta sitä pitäisi saada joka ikinen päivä ja jos ei oo täysillä mukana kuulen kuinka huono olen ja nyt uus virsi että etsii muualta sitten. En jaksa enää kuunella jos ei kerta ymmärrä, etsiköön sitten muualta, mutta joo ottaa kyllä päähän miten joku voi olla noin lapsellinen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä aina käsken mun ukon ettiä seksinsä muualta kun se on joka päivä mun perseessä kiinni eikä itseä kiinnosta.

Vierailija
2/4 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä edes mikään hyvä rakastaja käytöksestä päätellen. Vaihda sinä parempaan, ei sen miehen tarpeet tule koskaan muuttumaan, petturiksi se rupeaisi sitten myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin koskaan ei selvinnyt, että toteuttiko uhkauksensa. Taisi mennä pikemminkin niin, että oltiin vielä vuosia yhdessä ja sitten erottiin.

Olin samaa mieltä, että hyvä seksi on parisuhteessa tärkeää, mutta kun meillä oli muita ongelmia suhteessamme, seksikään ei siksi aina napannut. Mielelläni olisin pitänyt tuon miehen, jos meillä ei olisi ollut muita ongelmia...

Auttaisikohan, että jos puhuisit miehesi kanssa ja hellisit häntä. Kertoisit tarkemmin, että mitä muuten haluat suhteelta, jotta seksikin alkaisi toimimaan? Minun exälläni oli itsetunto-ongelmia ja se näkyi seksuaalisuuden korostumisena. Miehen mitta = henkinenkin mitta.

Vierailija
4/4 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta et ainakaan minun mekossani enää.....