Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle paljastettiin sukupuoli vahingossa! :(

Vierailija
01.07.2009 |

Olin tänään ultrassa, ultraaja tutki siinä niitä juttuja ja yhtäkkiä sanoi, että poika on tulossa. Joo kiitti sikana... Sanoin etten olisi halunnut tietää, niin se kysy, että enkö ennen ultrausta sanonut, että haluaisin. No en ollut :( Harmittaa, olisi ollut kiva pitää jännitystä yllä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se vauvan saaminen ole tarpeeksi iso juttu, sukupuolen tietäminen on ihan toissijaista! Mä kysyin molemmissa raskauksissa sukupuolta, ja toisen sitten tiesin, toista en (lääkäri ei pystynyt sanomaan). Ihan samalla tavalla meni odotus, ja ihan yhtä hauskaa oli saada lapsi viimein syliin. Kummallakin kerralla vaavi tuntui siltä ainoalta oikealta.

Vierailija
2/38 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemmin tai myöhemmin.......not a big deal

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä vaihtoehtojakaan nyt niin kauheasti ole.

Vierailija
4/38 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös harmittaisi tosi paljon , jos sais tietää sukupuolen etukäteen, enkä todellakaan ymmärrä näitä malttamattomia vanhempia jotka eivät kestä odottaa synnytyshetkeen saakka, typeriä "kaikki mulle heti nyt vanhempia"!!!

Odotan nyt viidettä ja olen jokaisen rakenne ultrassa heti huoneeseen tultaessa sanonut etten missään nimessä sitten halua tietää sukupuolta, enkä halua katsoa monitoriinkaan, etten vain itse vahingossa näkisi.

Vierailija
5/38 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset saman tien ole käymättä ultrissa, neuvoloiss a. älkäkää laskeko laskettua aikaa, niin saatte enemmän yllätyksiä. " en mä halunnut tehdä raskaustestiä, jännenpää näin"

Vierailija
6/38 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh.

Vierailija
7/38 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sukupuoli selviaa etukateen ja vahingossa. synnytyksesta jaa just SE juttu puuttumaan, synnytys ja ihan kaikki on nyt pilalla. ei huvita enaa koko raskaus kun tassa nyt nain kavi.

Vierailija
8/38 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lapsesta tulee transsukupuolinen, niin ei sitten niin harmita.

Vierailija
9/38 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Me ei tilattu sairasta vauvaa, poikaa/tyttöä, ei me tollaista haluta, sellainen vaan jolla on pitkät ripset, rauhallinen luonne, hyvä kielipää ja matemaatikko". "Ei me haluta sitä ja tätä" "Pakko kirjoittaa tänne vauva-palstalle kun niiiiiiiiiiiiiiiiiiin ahdistaa...ei me tätä haluttu!!!! Niiisk!"

Vierailija
10/38 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä toisaalta ymmärrän sun harmin mutta oikeasti en ollenkaan.

Mä menin rakenneultraan ihan tohkeissani saamaan selville kumpi tulee...ei sitten tarvinnutkaan katsella kun vauvan todettiin kuolleen kohtuun. Että jos ultraajan mokat jäivät osaltasi tähän niin laita vaan ne pienet kätöset ristiin illalla ja kiitä pojasta!

Vierailija
11/38 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemmin kotiin tuli postissa se lääkärin sanelu. Siinä toisen vauvan kohdalla luki, että xy-löydös. Ei oltais haluttu tietää. Onneksi toinen jäi sitten vielä salaisuudeksi.

Vierailija
12/38 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli eskarilainen mukana ultrassa ja ultraava hoitaja sitten tuumas, et haluatteko tietää sukupuolen..

Ei oltais haluttu, mutta lapsen silmät loisti kilpaa auringon kanssa..Eipä siinä voinu sanoa muutakuin et halutaan tottakai.

Eipä tullut yllärinä kellekkään et meille sitten syntyi poika, siitä piti tyttö huolen=)

No toisaalta ei ollu maailmaa romahduttava juttu meillä. Lapsen iloa oli ilo katsella koko raskaus aika, sai kertoa niin suurta uutista kaikille kuka juttusille tuli..

Vierailija
13/38 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli on kai toisarvoinen ja vähäinen asia, kun maailmaan ja perheeseen tulee uusi ihminen.

Vierailija
14/38 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko ap toivonut pientä neitiä pojan sijaan ja nyt haaveet kaatui uutisiin ;)

Harmittavaa se on kyllä saada tietää jos ei oikeasti halua tietää ennen h-hetkeä.

Itse olen ollut niiiiiin malttamaton et pakko saada tietää heti, kun mahdollista :D

Vierailija
15/38 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän sä oisit sen saanut jokatapauksessa jossain vaiheessa tietää. ja sama sukupuoli se ois ollut edelleen sillonkin. no hätä

Vierailija
16/38 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se harmittaa jos asia paljastuu vaikka sen olisi halunnut pitää salaisuutena. Sekin voi harmittaa että kynsi katkeaa vaikka jossain ihmisiä kuolee nälkään ja sotiin ja naapurissa syöpään.

Ei ap:kaan sanonut että hänen maailmansa tästä romahti, mutta tottakai harmittaa, ymmärrän hyvin. Muakin harmittaisi.

Ja joillekin sukupuolella nyt vaan on merkitystä vaikka osalle ihmisistä se on ihan toissijainen asia. Ainakin mulle poika on ihan eri asia kuin tyttö. Ja tyttö on eri asia kuin poika.

Vierailija
17/38 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä jotka haluatte etukäteen tietää ei sitten haittaisi jos sitä ei teille kerottaisikaan? Kun selviäähän se joka tapauksessa syntyessä ja ei se siitä miksikään muutu. Mä ymmärrän ap:n harmistumisen. Hän on mennyt ultraan sen takia että näkee kaiken olevan kunnossa, ei siksi että saa tietää sukupuolen. Ilmeisesti nämä muutamat menevät sinne ultraan sitten vain sen takia että se sukupuoli selviää ja muulla ei sitten olekaan väliä...

Vierailija
18/38 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei halua tietää? entä jos lapsi on vammainen tai on jotain muuta häikkää?

Vierailija
19/38 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei halua tietää? entä jos lapsi on vammainen tai on jotain muuta häikkää?

Sukupuolta? En halunnut tietää sukupuolta, mutta halusin tietää onko kaikki muuten ok. Siis sen mitä nyt ultralla pystyy näkemään. Ihan siksi että osaisin etukäteen valmistautua jos kaikki ei olisikaan ok. Eli keskeytystä en olisi tehnyt ellei siihen olisi ollut todella painava syy (lapsi ei olisi elänyt synnyttyään). Niin todellakin pitäisi miettiä että meneekö sinne utraan vain siksi että haluaa sen sukupuolen malttamattomuuttaan selvittää.

Vierailija
20/38 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku haluaa sen sukupuolen kysyä etukäteen. Ei siinä välttämättä ole kyse mistään malttamattomuudesta vaan siitä, että on esimerkiksi ehlpompi tehdä hankintoja. Ihan vain järkevyydestä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi