Mulle paljastettiin sukupuoli vahingossa! :(
Olin tänään ultrassa, ultraaja tutki siinä niitä juttuja ja yhtäkkiä sanoi, että poika on tulossa. Joo kiitti sikana... Sanoin etten olisi halunnut tietää, niin se kysy, että enkö ennen ultrausta sanonut, että haluaisin. No en ollut :( Harmittaa, olisi ollut kiva pitää jännitystä yllä.
Kommentit (38)
Kaikki ystävät, sukulaiset ja työkaverit ovat viime vuosina kertoneet kaikille etukäteen kumpi on tulossa. Muutama on kertonut tulevan vauvan nimenkin. Itsekin selvittäisin ja kertoisin vauvan sukupuolen ilman muuta. Miksi ihmeessä en?
Mun mielestä pitäisi edelleen olettaa, että vanhemmat eivät halua tietää sukupuolta. Erikseen kysyttäessä sitten voisi paljastaa sen.
Minäkään en haluaisi missään nimessä etukäteen tietää. Mun mielestä se on just se juttu, se jännitys joka säilyy loppuun asti.
Esim. keskiraskauden ultrassa käydään rakennepoikkeavuuksien takia. Minä esim. kävin siksi, että sain nähdä, että lspen sydän sykkii, kaikki sydän-, yms. rakenneasiat on kunnosa. Ja jos jotain ongelmaa olisi ollut, olisin loppuraskauden aikana ehtinyt tutustua kyseiseen vammaan/sairauteen.
Sukupuolen selvittäminen ei toddellakaan liity rakenneultran perimmäiseen tarkoitukseen.
se saakelin lehmä siellä ja siellä ei suostunut kertomaan sukupuolta.
Eihän sillä pitäis olla mitään merkitystä selviää se myöhemmin kuitenkin.
mä toisaalta ymmärrän sun harmin mutta oikeasti en ollenkaan. Mä menin rakenneultraan ihan tohkeissani saamaan selville kumpi tulee...ei sitten tarvinnutkaan katsella kun vauvan todettiin kuolleen kohtuun. Että jos ultraajan mokat jäivät osaltasi tähän niin laita vaan ne pienet kätöset ristiin illalla ja kiitä pojasta!
Näinpä.Voihan tollanen asia harmittaa tietysti, mutta väistämättä tulee mieleen että ap:llä on vähän suhteellisuudentaju hukassa. Mutta joillekin vaan on niin pirun itsestäänselvää että asiat menee just niinku itse toivoo ja olettaa, että yksi vahingossa lipsautettu sana voi olla raskauden kovin vastoinkäyminen. Taidan itse olla liiankin neuroottinen, mutta niin paljon onnea tarvitaan jo siihen että raskaus alkaa ja sujuu ok ja lapsi on terve, että muut on ihan sivuseikkaa.
En tajua ihmisiä joille se sukupuoli on jotenkin mielenkiintoisin asia koko jutussa.
Oli juuri sanomassa, että nyt sitten se mitä kaikki haluaa tietää eli sukupuoli, ehdittiin vinkaista väliin, että älä kerro.
Sulla kävi kyllä tosi ikävästi :(
Itseäni olisi kyllä harmittanut molemmilla kerroilla tosi paljon jos olisi noin käynyt : (
Oli juuri sanomassa, että nyt sitten se mitä kaikki haluaa tietää eli sukupuoli, ehdittiin vinkaista väliin, että älä kerro.
Sulla kävi kyllä tosi ikävästi :(
Eikö tollakaan tullut mieleen, että jotkut haluaa pitää sen salaisuutena? Kiitos sympatioista :) Ei kuitenkaan kerrota kenellekään, miehelle kerroin kun se on aiemmin sanonu haluavansa tietää etukäteen.
ap
Gynellä oli joku enkunkielinen kollega, jolle tämä ultraaja kertoi mun vauvasta "she..." No ei mua kyllä yhtään harmittanut, vaikka paljastuikin.
vähän liian myöhään ja ultraaja tokaisi,että iso poikahan täällä jo kasvaa. Hoitaja meni ihan punaiseksi, kun tajus möläiseensä sukupuolenkin. Mä vaan nauroin, ja sanoin,et no hätä. Ei ole maailman suurin moka. Nyt poika reipas 9v.
ei kai tuo nyt nii paha ole kuin se että sikiöllä olis ollut ihan oikeasti ongelmia -kystä aivoissa tai nestekertymä munuaisissa tai reikä sydämessä tai paha turvotus.... eli vähän suhteellisuuden tajua
ei kai tuo nyt nii paha ole kuin se että sikiöllä olis ollut ihan oikeasti ongelmia -kystä aivoissa tai nestekertymä munuaisissa tai reikä sydämessä tai paha turvotus.... eli vähän suhteellisuuden tajua
Mitä suhteellisuudentajua tässä tarvitaan? Ultraaja mokas, vauvan kunto ei vaikuta tähän mitenkään.
mutta ottakaa silti huomioon, että joillekin on tuo sukupuolen tietämättömyys just SE juttu, jota silti ei välttämättä halunnu tietää :)
Ja ap:lle ihan tiedoksi - vaikka sanoi että poika on tulossa niin ei se välttämättä ole oikeasti poika.
Miehen siskolle oli sanottu, että joo poika tulee ja synnytyksessä ilmeni tytöksi. Joten tuota.... Lääkärit ovat erehtyväisiä.
Se voi olla napanuora, joka saattaa näyttää vermeet sille, että olis poika tai kyynärpää jalkovälissä napanuoran tilalla, joten en ottais tosissani tuota lääkärin sanomista..
Ajatella, että sä tiedät lapses sukupuolen. Huh, mikä moka.
sillä oli varmaan päivä kymmenes ultraus menossa ja meni sekaisin asiakkaissa. Tuskin ultraaja sitä tahallaan paljasti, ei vaan muistanut.
Älä luota 100%:sti annettuun sukupuolitietoon. Itsellänikin ne ovat osuneet 75 %:sti väärään! Yksi jopa 4D-ultrassa...
Ystäväni kertoi mulle piakkoin syntyvän lapsensa sukupuolen, lupasin etten kerro kenellekään mutta kyllä tekee tiukkaa. Hirveästi tekisi mieli ostella jotain vaaleanpunaista... :)