##huhtikuun helmet 2009-heinäkuu##
Uusi ketju heinäkuulle aloitettava, mutta tule apuun päkkänä ja tee linkitykset yms.
Kommentit (282)
Nukahti Tomppakin. Siellä ne nyt kuorsaa kaikki meidän miehet. Isoin mies nukahtaa aina kun nukuttaa 3veetä.
Tomppa syö ruokaa tosi hanakasti. Tänään oli selvästi pettynyt kun sai vain 50ml maissivelliä aamupäivästä. Iltapäivästä söi kasvissosetta useamman lusikallisen ehkä sen puoli desiä. Ja vielä nyt illalla 80ml lisämaitoa. Kuitenkin olen imettänyt vielä vähän väliä. Huh uskaltaisikohan sitä kokeilla kuinka paljon pojan napa vetää. Yöunille ei meinaa sitten millään simahtaa. Kaikki muut kylläkin.
Ostin odotusaikana sellaisen unipussin pitkähihaisen ja pienelle vauvalle ulko ja talvi käyttöön. Noh ei turhempaa hankintaa ole ollutkaan. Ehkä sellainen hihaton sisä-kesä käyttöön tarkoitettu, joka menee isommallekin on varmaan hyvä juttu. En taas tajunnut miten äkkiä nuo kasvaa ja että kesäkin kuitenkin tässä on.
Lyytikös se söi taloussuklaansa? Ei meilläkään enää niitä voi pitää.. Tosi hyvää muuten valion suklaa-nougat jäätelö. Litran paketissa. Taisin sellaisen melkein yksin vetää, mies pikkasen auttoi. 3vee ei syö pakettijäätelöitä.
Kivoja kuvia shinonilta ja sandelta. Urholla oikein jo sitten kampauskin. Tsilillä ollut kurja sää tänään. Se tulee meille varmaan huomenna, tänään nimittäin ollut täällä aurinkoista ja lämmintä. Kukas se kompuroi yhdyssanoissa? Minä en tajua niistä mitään enkä pilkuista. Mutta nyt meen katsomaan pystyisikö itsekin nukkumaan. Liimailkaa yhdyssanat yhteen ja tässä pilkkuja sopiviin paikkoihin,,,,,,,,,,,
Vaikka elokuu alkaa ei kesä lopu sanon minä eli pikkuäiti ja vaikka kesä sitten loppuukin on sentäs kivat pikkuihmiset kaverina syksyiltoihin
Huh mikä rankkasade oli tänään, ajelin Hämeenlinnanväylää kuuttakymppiä kun ei nähnyt eteenpäin. Kävin ystävän luona ja tyttö oli isänsä kanssa kotona. Tarkoitus oli että neiti söisi pakasteita pullosta kuten ennenkin, muttei nyt huolinut pulloa. Olin jo kerran lähdössä kotiinpäin kun mies soitti, ettei saanut huutavaa tyttöä syömään, mut sit jotain oli mennyt alas ja tyttö nukahtanut, joten mies sanoi pärjäävänsä. No, neiti oli vetänyt pullosta ruhtinaalliset 30ml, huutanut ja nukkunut. Kun pääsin vihdoin kotiin, niin neiti oli niin iloinen nähdessään mut (tissiolennon), että tuli ekat kunnon ääneen naurutkin. Voi pientä! Olin aika paniikissa kun aikaisemmin neiti on vetänyt samassa ajassa pullosta melkein kymmenkertaisen määrän, mut tyttö olikin ihan hyvillä fiiliksillä loppuillan. Mut miten ihmeessä tytön saisi juomaan pullosta jatkossa? Vai onnistuiskohan nokkamukista?
Juliaana, voi olla et tyttö säikähti jotakin, kuulosti ihan samanlaiselta itkulta kuin ekaa kertaa rokotettaessa, joten sillä epäilin kipua. Mut voihan olla et sillon säikähti rokotusta ja huusi sitä enemmän kuin kipua. Huojentavaa kuulla et muillakin huudetaan, vaikkei sitä todellakaan kellekään haluaisi. Tulee vaan avuton olo ja tippa linssiin kun ei tiedä mikä toisella on hätänä.
Mielenkiintoista lukea kiinteiden aloituksesta, vaikka meillä ajankohtaista vasta 1,5kk päästä. Tuun sit kyseleen samoja asioita;) Neidille annettiin vähän hunajamelonia lutkutettavaksi piknikillä, muttei se vaikuttanut kovin kiinnostavalta. Jos vaikka peruna olis parempaa..
Nyt keksin miksi Pyry on niin valloittava, näyttää aivan mun 10v takaiselta ihastukselta =D Hiusmallikin oli parikymppisellä pojalla ihan sama... Ties vaikka olis Shinonin mies nyt ;)
Urhon tukka on paras ja pitkät ripset myös pojalla, ihana! Meillä on muuten myös Rollarit-body, jää vaan kohta pieneksi.
Joku kyseli kokemuksia unipusseista, niitä kuulisin itsekin mielellään.
Tahtoo kans viisastenkiven apuun 30min päikkäreihin! Toisaalta kun meillä on selkeät iltarutiinit auttaneet iltanukahtamiseen, niin mitenkähän sais luotua rutiinit päikkärinukahtamiseen? Vaunutkin on tuolla 4 kerrosta alempana.Tuutille kiitos neuvoista, pitääkin kellottaa vaunukävelyitä et 20min ja 45min kohdalla olis kunnon rytkytystä (Hakaniemen torin kivetys muuten toimii melkein aina, eikös täällä ollut Kallion asukkeja, toimiiko teillä?)
Ei se koti tiedä et me lorvitaan netissä. Se on tuo omatunto, joka pitää vaientaa...
Nyt muuten juon yhden kaljan! Mukavaa viikonloppua kaikille!
t.Tsili&nukkuva neiti (on se kumma miten tytön nukahtaminen korreloi mun kirjoitusaktiivisuuteen)