Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*ELOISAT alkuviikosta ma-ti*~*

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun ulkona paistaa aurinko ja taivas on aivan kirkas. Koko viikonloppu meni haravan varressa ja loppuajan kanniskelin kiukkuista Leeviä,jolla on hiukan vatsavaivoja ja ylähampaatkin tekevät tuloaan. Nelkulla on kamala hevosen yskä,mutta tunnetusti yskähän lähtee yskimällä:)

Kumma tunne kun ei ole pariin päivään särkenyt päätä:) Nukkunut en ole yhtään enempää,mutta kenties särkylääkket laukaisivat jonkin lihanjännityksen tai sitten haravavalssi on vetreyttänyt niitä olemattomia lihaksia... Olo on kuitenkin ihan merkillinen:)

Kolmonen juoksenteli eilen aivan innoissaan kaikkien ötököiden perässä pihalla. Bongasi sitten jostain leppäkertun ja huusi minulle kovaan ääneen: Kato äiti miten i-ha-na! Nelkku seisoi vieressä ja huusi: Se on leppäpelttu, inana! Nelkku kutsuu normaalisti isoveljeä Peltuksi,kun ei osaa vielä r-kirjainta...

Jaaha, sitten täytyy lähteä puuron keittoon...Leevi odottaa aamupalaa. Palaan...Aurinkoista päivää kaikille!

Ope ja Leevi the kakkapöksy

Vierailija
2/55 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan kaikille. MEillä on pari yötä mennyt tosi hienosti Teemun osalta. Tutituksia vaan muutama kerta ja syönti kertojaakaan pari. Viime yö oli unelma ei syönyt kuin kerran ja senkin vasta puoli 5 aikoihin. Jospa tästä alkais meijänkin paremmat yöt. Toivossa on hyvä elää. No eipä tässä vuosien varrella oo paljooo täysiä yitä nukuttu ettei se niinkään haittaa.

Täytyy hehkuttaa kun meijän vitosen kanssa sujuu noi potta treenit nyt mukavasti tässä kuluneen viikon aikana. Kuukausi takaperin tyttöä ei saanut kun väkisin huudon kanssa potalle. Annoin sit olla vaikka hirvittää noi kauppa laskut noitten vaipppojen osalta. Nyt sitten on oma aloitteisesti käynyt potalla ja eikä vahinkoja ole saattunut päivällä juuri lainkaan. Kakkakin tulee pottaa. Viime yön jäljiltä oli vaippa kuiva. Meillä muut ovat olleet vitosen ikäisenä 2v3kk jo kuivia niin mulla oli stressi siitä oppiiko tyttö koskaan potalle. hyvä näin.

Teemu oppi nyt viime viikon aikana kunnolla konttaamaan. Onneks tein suuren työn tossa kuukausi sitten kun Teemu rupes harjoittelemaan konttaus asentoa ja siivosin isojen pikku lelut sen verta ylös ettei Teemu niitä saa. Ryömiminen jäi meiltä kokonaan väliin.

Jaahas nyt tarvii lähtee viemään poika eskariin ja sit ruokakauppaan kun toi jääkaappi on taas tyhjä viikonlopun jäljiltä.

Iloista viikonalkua kaikille.

puuhis ja Teemu 2908

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NALLUKAN aupair-kyselyyn heti alkuun vastaan, että kyllä olis melko mukava tämäkin aamu aloittaa, jos täällä olis aamiaisseurana joku espanjalainen Miquel tai ranskalainen Pascal. Aamupalan jälkeen se pyllistelis tossa pukea lapsille ulkovaatteet päälle ja itselleen kanssa ja menisivät sitten pihalle pelaamaan jalkapalloa. Täytyykin ehdottaa Miähelle, jos laitettais anomus vetämään yhdestä Pascalista. Sais Miäskin rauhassa istuu lähtöhässäkässä pa**kal, kun hommat täällä sillä välin hoitelis Pascal. Voisin samalla saada hyvää harjoitusta ranskaan, ruostunut kun on, kun en ole ikinä sitä oikeasti tarvinnut. Ranskassakin kun sitä yritin puhua niin vaihtoivat ystävällisesti englantiin. Ja kaikki kun väittää, että ranskalaiset suostuvat puhumaan vain ranskaa.

CALATHEA: Miten teillä jaksellaan? Hurjalta kuulostaa tuo esikoisesi tilanne. Kunpa pikkumies nyt pian tulisi kuntoon! En taas voi muuta kuin jaksuja toivotella teille vanhemmillekin siihen jatkuvaan ruiskurumbaan! Niin ja tosiaan me ei varmaankaan päästä toukokuun kk-tapaamiseen, kun mulla osui samalle päivälle harvinainen kutsu ja tuskin ehdin molempiin. Mutta katsellaan lähempänä sitten kyytiasiaa.

HALLAS: Saman yllärin minä koin tässä viikko pari sitten. EsikoisPoikanen vaan yhtäkkiä alkoi kysellä, mistä Eeli tänne tuli. Minä olen joutunut töissä monta kertaa jo vauva-asioita selittelemään, etenkin kun odotin Poikasta vielä töissä ollessani, joten tarina on valmiina. Sanoin nyt vaan Poikaselle, että äidin mahastahan se Eeli tuli. Muutaman kyselykerran jälkeen Poikanen kysyi, miten se sinne meni? Minä vastasin, että äiti sai mahaan siemenen, josta Eeli kasvoi ihan niinkuin sinä ja Xkin (Keskari). Sinällään hyvä aika nyt tätä selvittää, kun POikanen on juuri nähnyt, kuinka siemenestä kasvoi rairuohoa jne. elämänalkua. Kunpa nyt menisi muutama vuosi, ennenkuin Poikanen tajuaa kysyä, miten se siemen sinne laitettiin.

ÖISTÄ: Meillä ollu vähän rauhallisempaa Eelin kanssa. Mutta näköjään yölevottomuutta on liikkeellä, liittyy varmaan uusien taitojenkin oppimiseen. Toisaalta Eeli paukuttelee öisin sellaisia tuubasooloja, että olen alkanut epäillä tälläkin poikasella laktoosivaivoja korvikkeesta, jota iltapullossa saa. Täytyy seurailla, nyt on vähän paremmin taas mennyt pari yötä. Pe-la-yönä tosin heräsin kamalaan meteliin ja eka ajatus oli, että nyt joku tulee väkisin ulkoovesta sisään. Keskari se vaan oli niin tokkurassa lähtenyt sängystään kävelylle unipussi ja unilelu kainalossaan, ettei oviaukon leveys riittänyt pienelle miehelle vaan meinasi vetäistä ovenkarmit kaulaan.

JAMSSA, oli ihana kuulla sustakin ja että olette päässeet tutkimuksiin! Samoin Air, mukava kun olet ehtinyt kirjoitella useammin, teitäkin usein ajattelen!

Mitenkäs ERIAN seevee, onko tullut valmista? Jos tarviit suosittelijoita niin minä voin suositella sua hommaan kuin hommaan, oot varmasti paras hakija kaikista!

LILLEFILLE voimia äidin sairauden aiheuttaman huolen kanssa! Ja toivottavasti Stellankin hengen vinkuminen loppuu. Meilläkin Eeli krohisee, vaikkei olekaan kipeä. Välillä se huolestuttaa enemmän ja välillä vähemmän. Muuten kun kyselit taannoin niistä sormisyötävistä (vai miten se meni), niin maissinaksujen ohella mä olen antanut esim. suolattomia riisikakkuja ja sokerittomia täysjyväkorppuja, jotka on vähän isompia eivätkä muussaudu käteen.

OPEN ihanille miehenaluille rutkasti terveisiä, hyvät jutut ja totuudet pienten suusta piristää kummasti arkista aherrusta =). PAPUNALLE muuten vilkutus, pyllyhöylä vakiintui meille käyttöön, loistava termi!

Voi näätä, pakko kertoa taas loppuun tarina eilisaamulta, sarjassa jännitystä kotiäidin elämässä. Sain soiton, että iäkäs tuttavamme oli joutunut sairaalaan, joten lähdin hakemaan hänen koiraansa meille hoitoon. Ajelin ihanassa auringonpaisteessa, radiossa soi jo kauan sitten unohtamiani hyviä kappaleita, mieli oli kevyt kuin kevätpörriäisellä. Yhtäkkiä joku liikennetörttö tuli sotkemaan kauniit ajatukset. Edessäni meni rinnakkain 2 autoa sujuvaa nopeutta, mutta meidän takanaan joku liikaa formuloita katsellut vaihtoi kaistaa eestaas, kun ei päässyt heistä ohi luvattoman nopeaa vauhtia. Tämä kekeruusperi sitten huomasi tilaisuutensa koittaneen seuraavassa risteyksessä, jossa lähti ohittamaan vasemmalle kääntyvien kaistan kautta, palaten taas suoraan menevien kaistoille tuhatta ja sataa. Katselin tätä älytöntä liikenteenvaarantamista taaempaa ja toivoin, että kerrankin olisi poliisit paikalla oikeaan aikaan. Risteyksen jälkeen avautui pitkä suora ja huomasin kaistoilla liikenteen seisovan. Sinivuokothan ne siellä, kuin tilauksesta! Samassa tajusin, että minunkin pitää pysähtyä. Mulla on ollut kortti lähes päivälleen 11 vuotta ja ekaa kertaa joudun pysähtymään puhallettavaksi. Alkoi hiukan hermostuttaa, hassua kyllä. Vilkaisin peiliin, tukka hyvin, hampaissa ei ollut persiljakoristeita, jännityksenpuna jo oli poskilla. Jono meni vauhdikkaasti eteenpäin ja aloin avata ikkunaa valmiiksi. Käsi haroi ikkunanavausvipua¿mitä, ei vipua?? Auto poukkoili eteenpäin, hermostuksissani taisin sekoittaa kaikki auton polkimetkin keskenään. Tuskanhikihelmet otsalla vaikutin sellaiselta jännittyneeltä, panikoivalta, kiinnijäämistä pelkäävältä darrakuskilta. Aloin sormet täristen painella ovessa olevia nappuloita, enkä tajunnut mitään niistä kuvista. Kohta mun vuoro puhaltaa, pitääkö mun avata koko ovi, kun en osaa avata ikkunaa? Jos reippaana pomppaisinkin ihan autosta ulos poliisin eteen suorittamaan tehtävän? Varmaan hämmentyisivät ja kävisivät autostaan tarkastamassa koneelta, onko nimeni parantolasta karanneiden listalla. Uskomatonta, miten muutaman paniikkisekunnin aikana ehdin ajatella vaikka mitä outoa. Jes, oikea nappi löytyi, ikkuna surahti auki, voittajahymy levisi naamalleni ja tuima poliisi käski puhaltaa reippaan puhalluksen pilliin. Ei se edes ymmärtänyt, kuinka jännittävä ¿eka kerta¿ ja tuskanhikeä vaativa kokemus yksi henkäys oli tällaiselle rauhaisaa kotielämää viettävälle naiselle.

Jaahas, palstavahti jo ilmoittelee, että mun osalta rivit on taas täynnä.

HANNELILLE vielä, että olepa varuillas, tänää saattaa lähteä teidän suuntaan Keltainen Kuljetus, ikimerkki kankussa ja kahvipaketti kainalossa. Pidä hyvänäs! Tai pahanas, ihan kuinka vaan.

Pumpuli

Vierailija
4/55 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa alkanutta viikkoa!

Upea viikonloppu! Englannissa hellettä ja eilen 26 astetta lämmintä....tropiikki suorastaan!

Vietimme viikkiksen maaseudulla ja käytiin siellä brittiläisessä viinipaikassakin. Ja uskokaa pois että ne kasvattaa täällä viiniä, mausta en viitsi sanoa kun jotkut juovat viskiäkin ja pitävät sitä hyvänä :)On niitä makuja vaan niin monia.

Mutta jos saatte käsiinne joskus Manger' s siideriä niin suosittelen.Loistavaa tavaraa!

olimme yötä hienossa vanhassa kartanossa ja nyt tämä oma tulitikkuasti tuntuu vieläkin pienemmältä mutta eipä ole niin paljon laitettavaa :)pienet ilot.

Onneksi Opemamman pääsärky lakkasi, ota vaan nappia naamariin jos kivistää, kipua ei kannata kauaa katsella.

Ja onnea Puuhikselle paremmista yöistä.Meillä nukkui poika ekan kerran elämässään 8.30 asti maalla......IHANAA!!!!Kotona kun se kutsuu kuuluu enemmänkin 6.30 mutta kun yöt on muuten rauhallisemmasta päästä niin en toki valita.

Nyt taas yh-viikko menossa, mies matkoilla.Mutta taidammekin lähteä ulos, helle jatkuu.....

Vierailija
5/55 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUMPULI: lähetystä odotetaan saapuvaksi :P

arskahan tuolla ulkonalla paisteloo. Pitäs varmaan jossakin välissä hilippasta pihalle ihmettelemään luontoäidin tekosia, kasselin tossa partsilla että noi mein ällötyspuut alkaapi jo vähän vihertää.. Ne on ällötyksiä siksi et niistä tippuu maahan semmottiisi tökötintahraamia siemeniä että hoh hoi, niitä sit löytyy aina elokuun alkuun meirän tuvasta, tarttuvat kiinni kaikkeen mihkä kykenevät, eivätkä lähde kulumallakaan...

esikko on jo kyselly sen miljoona kertaa että onko kello kaheskan.. se haluu lihapullii nääs, no kaheskan ei ole kello ei, yhtätoistaki pitää vielä tovi vartoo.

YÖT voi kuulkaas ku mie olen ihan ihmeissäni kun kaksi yötä nukuttiin ilman herätyksiä!! Siis mein likka, ilman herätyksiä.. hoh hoi...

NOKKISREENIT pitäs laittaa pystyyn... kun ei mein lyydia tajuu että sitä ei samaan tapaan lussuteta mitä pulloo.. No jos menee samaan tapaan mitä esikolla ni nokkista aletaan käyttää vasta kun kaksi vuotta on tullu ikää :D, eli ekaks opetellaan juomaan ilman nokkaa ja sitten vasta nokan kanssa kun tajutaan miten kivaa se on.

Heh... mein hilpusta on muutes sanottu et se muistuttaa ulkonäöltään Hitlerii :D (siltä se oikeesti kyllä pari kk sitte näytti) ja uusin yhden näkösyys on löydetty kanttori Piiparisen kanssa.. voe tyttö parka... ja voi äiti parka, aatelkaas jos täs mein pesuees kasvaa uusi hitleri tahi juoppo kanttorin alku..

mutta ny mennään oottaa isiä kaupasta saapuvaksi.. (supersalmiakkii)

hanneli kera nälkäisen esikon ja piiparskan...

Vierailija
6/55 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpulin kertoma puhallusepisodi oli hauska :) Samalla muistui mieleeni parin vuoden takainen tapaus poliisien kanssa, kun pysäyttivät minut tuossa moottoritiellä epäilyttävän ajotapani takia. Tarinahan meni niin, että oli aamuyö ja minä hakemassa miestäni ja hänen työkaveriaan työpaikan juhlista Helsingistä. Miehen työkaverille tuli matkalla pari kertaa paha olo ja mitäs minä voin siinä muuta tehdä kun pysäyttää auton moottoritien varteen. Onneksi oli niin vähän liikennettä, että vaaraa ei aiheutunut. Pysähdyksiä (ja muutama pysähdysyritys, kun työkaverin olo yhtäkkiä helpottui ennen täyspysähdystä) tuli muutama ihan lyhyellä matkalla ja vastaan tullut poliisiauto kiinnitti niihin huomion. Kävivät sitten kääntymässä perääni rampilla ja tulivat kovaa vauhtia vilkut päällä perääni. Minä tietysti kiltisti pysähtymään tien varteen ja naama hangon keksinä omatunto puhtaana avaamaan poliisille ikkunaa. Poliisit käskivät puhaltaa, kun ajotapani oli ollut kuulema niin epäilyttävä :) Mikäs siinä, nollaa mittari näytti ja sain nuorilta poliiseilta sympatiaa osakseni, kun kerroin heille yhtä pahaa oloa potevaa tyyppiä kuljettavani aamuyön tunteina.

Poika on päiväunilla ja kaikki kotityöt tehty heti aamusta. Täytyy suunnata matka ulos heti kun poika herää ja on saanut masun täyteen ruokaa. Kerrassaan ihana ilma on pihalla.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

Eloeppu

Vierailija
7/55 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin taas tulla ilmoittautumaan...

Toivottavasti CALATHEAlla on jo saatu esikoinen parempaan kuntoon ja Noro selätettyä.

NALLU heitti ilmaan ajatuksen aupairista: kyllä on ajateltu, etenkin miehen taholta! Ottaisi varmaan jonkun tummahipiäisen etelän tytön. Jos olisi isompi asunto, niin voisi ajatella ihan tosissaan, mutta ei näin pieneen (2 makkaria) sitä pysty ottamaan vaikka haluaisikin.

PUMPULIn puhallusnäyte kuulosti ihan samanlaiselta kuin itselläni muutama viikko takaperin...Miksi se ikkunanaukaisunappi onkin aina piillotettu silloin, kun sitä tarvitsee?

K.H.P: myös meillä poika alkaa yhtäkkiä itkemään yöllä ja lopettaa sen sitten seinään ja jatkaa unia. Sen vuoksi en mene heti sörkkimään, koska usein tosiaan jatkaa uniaan. Nyt ovat yöt viimeisen viikon ajalta menneet ilman heräilyjä ja tutituksia aina 5:30 saakka, milloin joutuu tutittaa jotta uni jatkuisi edes sen 30 min... Eikä auta, vaikka myöhemmin nukkumaan. PITÄISIKÖ PÄIVÄUNIA LYHENTÄÄ? Pojan päiväunet ovat yhtäkkiä pidentyneet, nyt nukkuu usein aamupäivällä kolmekin tuntia yhtä putkea, mikä oli ennen TOSI harvinaista herkkua.

Nyt on sellainen vaihe menossa, että poika roikkuu lähes koko ajan housunlahkeessa kiinni ja haluaa syliin. Ei kuitenkaan viihdy sylissä istuvilleen, vaan pitäis koko ajan olla liikkeessä... Kotitöiden teko tökkii tätä mammaa nyt tosi pahasti, kun ei jaksais kantaa poikaa mukana. Lisäksi syöminen on yhtä taistelua. Valivali.

Taidan nyt poistua valittamasta...

Tintarella ja poika 2808

Vierailija
8/55 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tosiaan ruiskurumba jatkuu.. Kaks vuorokautta on nyt annettu ruiskulla Osmosalia. Ens yönä tulee viikko siitä ku alko, joten saishan tuo jo loppua vähitellen.. Vuoroissa ollaan miehen kanssa nukuttu/valvottu.

Aavali-paavali ryömii hirmusta vauhtia ympäri alakertaa. Musta oli tosi hupaisaa kun tulin olkkariin ja neitiä ei näkyny, niin kysyin mieheltä et missä on, mies sanoi et " meni keittiöön" . Siis vauva MENI keittiöön, ihanaa! Ku ei oo vieläkään oikein tottunu tuohon et se " menee" minnekkään, musta oli niin hauskaa.. :)

Nyt ootan et ukko käy hakemassa esikolle vaippoja lisää, sit pääsen nukkumaan vuorostani.. Yli paketti vuorokaudessa on menny vaippoja, joten siitä voi päätellä millanen ripsakka poitsulla on.. :((

Palaillaan..

Calathea ja Aava 28.08 sekä ripuloiva esikkopoika 03/05

Vierailija
9/55 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vaan kirjootellahan vähäsen ennen pihalle kirmaamista.

OPE kiva kuulla että jyske nupissa on lakannut ;) Vaan jos olosi tuntuu pitkään oudolta, niin kipase johonkii lelukauppaan ja hommaa jälkikasvullesi semmosia rummuntapasia - notta kotoisaa on taas kohta ;))

HANNELI, vai että muistuttaa kanttori Piiparista*hih* kuulostaa TODELLA mielenkiintoiselta....

MINIK: siideri on toki tuttu, eikä maistu minustakaan ketkummalle :)

ERIAA minäkii pumpulin tapaan voisin suositella ihan mihnä hommaan vaan. Vasurilla pistäisit menemään homman ku homman:)

PUMPULILLE Pascalista: Semmoinen mulle kanssa juu! Pikkumies on tempassu pöksyynsä jo neljä kakkavaippaa tänään... Ja sit tietty tuo ranska saisi sitä reeniä :) Tarttis sitte noita " tulukkeja" reissuillekkaan ottaa? Bonjuur vaan. Voisi Pascal tuoda kotimaansa ehtoisia antimia mukana muutaman laatikollisen niin tutustuisi tuo tattipöksykin het vauvasta tuohon keskieurooppalaiseen lounastuskyldyyriin - puolet vettä sekaan vaan ja...

Otetaanko 1 Pascal puoliksi?

PUUHIKSELLE taputetaan täällä karvaisia kätösiä onnitteluksi paremmista öistä *taputapu*. Meilläkin nyt hampaiden ja nuhistelujen jälkeen oli jo kolmas yö ilman sen kummempia heräämisiä. Noita K.H.P:n ja TINTTARELLAN ja LILLEFIN mainitsemia öisiä äkkikiekuja toki on, vaan eivät aiheuta meilläkään mitään toimenpiteitä..

Joutaaha tästä jo jorisemasta tuonne pihalle.. Ihanaa kevätpäivää kaikille,

nallu ja aleksi2508

Vierailija
10/55 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon " ruikkimiseen" . Piti palata kun tuon unohdin..

Vierailija
11/55 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilma kuten on jo täällä yhteisestä suusta todettukin =) Tultiin puistosta ja nyt molemmat pikkuiset nukkumassa, ihanata!

AUPAIRISTA, joo mulle kelpais myös tänne yks Pascääl, silvousplait. Tasapainottais tota meitin elämää kummasti. Isäntä sais keskittyy elämän oleellisuuksiin kuten vormulaan ja rullaluisteluun ilman porstuan portaille kiukkuisena vilkuttamaan jäänyttä yh-äitiä. Ai että, sillä välin ku isäntä olis harrastemenoissa niin Pascal leipois croissantteja ja vaihtais kakkivaippoja. Lopuks siivois ja pesis ikkunat. Ja mitäkö minä sillä välillä? Nooh, lukisin ne kaikki kakskyt numeroa väliin jääneitä Kodin Kuvalehtiä ja Kotivinkkejä. Noin niinku alkajaisiksi.

POLIISIJUTTUJA oli, tuli mieleen tuttavan tapaus. Pitivät leikki-ikäiset tyttönsä takapenkillä kamalaa älämölöä eikä meinannut millään saada mukuloita aisoihin. Totesi että nyt jos ette oo hiljaa niin tulee poliisi. Ja kuinkas kävikään, tuttavani joutui tutkaan ja sai ylinopeussakot. Kävi poliisin puhuttelussa maijan takapenkillä mutta päätti käyttää tilaisuutta hyväksi koko rahan edestä. Takaisin omaan autoon palatessaan totesi tytöille että ' katsokaas nyt, näin kävi kun pitää älämölöä' Kyllä olivat tytöt hissukseen autossa pitkän aikaa tämän sattumuksen jälkeen!

nyt kuuluu huutoa vaunuista, täyty mennä

voimia ja paranemista kaikille sairastelijoille!!

t.tuuli ja Elisa 2308

Vierailija
12/55 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi,aina löytyy yhdelle joka käyttää...ranskalaista nimeä ja kuntosalia:) Mites olis...laitettaisko joukkotilaus menemään??? Minulle sitten sellainen näppärän näköinen,charmantti,ripaus harmaata ohimoilla,mutta kroppa kuin parikymppisellä:)) Olis siinä miehellä ihmettelemistä,vaimo viihtyy kotosalla niiiiiin hyvin:) Juu...

Au revoir!

Ope ja unkkusilta heräilevä Leevi

Vierailija
13/55 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin olisi kiinnostusta Pascalia kohtaan. Mä voisin ottaa sen aluksi meille kaupassa kävijäksi, se on minusta nykyään taas niin hirveän vastenmielistä hommaa...ei tarttis kantaa niitä kymmeniä kauppakasseja enää näillä hiiren voimilla! Ja muukin apu saattaisi olla tässä kevään kynnyksellä tarpeen, miehellä on taas niin paljon työmatkoja tulossa, että ihan hirvittää. Eli loppukevät ja alkukesä vietetään täällä yh-elämää...

Ja Calathean pikkusairastajalle piti toivottaa paranemista. Kyllä minulla saattaisi jo usko loppua, niin hurjalta tauti kuulostaa.

Eloeppu

Vierailija
14/55 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän äidin piirilevyt on kyrvähtäneet pahemman kerran. Taitaa mennä kovalevy uusiks, vaiko peräti emolevy ;)

Aamulla on noustu jo 05.10, äidin suusta kuului voi,ei! Vaan ei auttanut se, nousta piti ja nyt on sippinaattikyrventynytkäpyolo...Lapsille on huudettu ja he ovat vastanneet samalla mitalla. Pensselit santaan ja rukkaset naulaan vaan, että heilahtaa. Näillä sanoin lähtisin kuvailemaan tämän päivän tunnelmia. Eikä tilannetta yhtään helpota, että vuosia kertyi taas tauluun yksi lisää...

Mulle kelpais ja yksi PascalMiguelMarcel taikkavaikka Håkan, jos kerta saap alkaa varailemaan.

Bomull och Björn tacksomycket vaan suosituksista :D mie paankin hetoitis teijät siihen ceeveehen, joka edelleen odottaa aloittajaansa tuolla miun päänupissa. Tiijä tuleeko siitäkään muutakon sanomista?

Ei taho sormi kirjottaa mitä päänupissa sanotaan...ja kun työnkuvauksessa nimenomaan painotettiin kirjoitustaitoa ;D

Kiitokset Opemammalle, MinKoolle,Tuulille, Airille,Eloepulle, ja Ikarukselle työnhakutsempeistä, tää on niiin kinkkistä, kun ei ole ihan varma, että hakisko vaiko eikö :)

Ja kunei miulla edelleenkään ole mitään järkevää sanottavaa, niin lopetan raporttini tähän.

Eria ja nukkuvat poikaset!!!!

Vierailija
15/55 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä on tapahtunut kaikille unille??? päivät menee 2x 40min ja yhen 30min unosilla ja yöt menee päin persusta!!! alkaa kyllä täälläkin pääkopasta nousee helkutinmoinen savu!

hoh hoijaa sanon mä,nukkuukohan mukamas tarpeeksi jos nukkuu keskimäärin 11-12h/vrk?!

ylöskään ei oo hamapaita näkyvissä:( taitaa olla se ja kaikki uus oppiminen syynä. tarttee varmaan alkaa kapaloimaan jos se rauhottas..

Vierailija
16/55 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista päivää kaikille =)

CALATHEA: toivottavasti pikkuinen paranee ilman tiputusta...Meidän esikko oli puolivuotiaana tiputuksessa mahataudin jälkeen: vietiin sairaalaan näytille kun ei enää oikein syönyt rintaa (eikä mitään muutakaan) ja alkoi olla aika veltto. Päivystävä lääkäri olis vielä pistänyt kotiin " kun ei ole kuivumisen merkkejä" , mutta pisti kuitenkin verikokeeseen, jossa selvisi että olihan sitä kuivumista. Pienemmältä lapselta kuivumisen voi havaita esim. siitä, jos aukile on kovin painunut.

Vai oli PUMPULI puhallutettavana. Tuli mieleen se lasten suusta -juttu, missä lapsi oli takapenkiltä kysynyt vastaavassa tilanteessa: " miksen mä saanut pillimehua :D" .

MINIK: missä päin Sommersetia olittekaan? Mähän oli esikon odotusaikana tutkijavaihdossa Bathissa, muistaakseni se oli just tuota aluetta. En tosin maistellut siidereitä :)

YÖT: ihana kun te kommentoitte, että taitaa olla ikään kuuluvaa nuo yölliset levottomuudet ja heräilyt & tutitukset. Ettei tosiaan kaikki ole allergia syytä (mikä on kohta kirosana mulle). Eipä sillä, Onni nukkuu nyt suht hyvin, eli 2 syöttöä + pari tutinlaittoa. Herätys on tosin jo kuudelta, herra kertoo hyvin kovaäänisesti muille että on herännyt.

NONNIIN, nyt unohtu kaikki muut kommentoitavat jutut. Omasta navasta sen verran, että ollaan päästy miehen kanssa viimein maalaamaan ja hiomaan asunnolla - ehkä sinne joskus päästään muuttamaankin. Huonojakin uutisia tuli vkl:na, kun mun pappani kuoli. Eihän se mikään yllätys ollut, kun ikää oli jo 89 v, mutta surullista silti. Puoli vuotta sitten meni mummo, nyt pappa ja enää on toinen mummo elossa. Eipä silti, kuinka moni voi sanoa, että on ollut vielä 34 vuotiaana 3 isovanhempaa elossa?! Saa nähdä tuleeko lähdettyä hautajaisiin, ne kun on Rovaniemellä.

Eipä sitten muuta kuin päivän jatkoja kaikille!

KK ja Onni

Vierailija
17/55 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paaljoon Oonneeaaa vaaan, Paljoon Ooonneeaa ERIAaaa... :D

Calathea

Vierailija
18/55 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin äsken meidän terassilla pikkasen pääskystä pienemmän mehiläisen, JAIKS! Siinä samassa muistui kaikki ei-niin-kiva kesästä. Onkin aika kaivaa vaunun hyttysverkko esiin, minen tollasia strutsin kokoisia pörriäisiä Eelin vaunuihin halua vierailulle.

TINTTARELLALLE: Minä vastustan aina lasten herättämistä, ellei ihanihankamalan pakko ole vaikka neuvolaa varten herättää. Oon ihan sitä mieltä, että lasten unentaidot kaikkoaa ja alkaavat nukkua pätkissä ja heräävät vaikka ohimeneviin askeleisiinkin, kun luuleevat jonkun kohta tulevan taas herättämään =) Sellasta kyllä harrastan, että jos vauva havahtuu niin en enää tarkoituksella hytkyttele unia jatkamaan, mutta en siis mene syvää unta katkomaan itse. Hauska muuten kuulla, että jollain muullakin on ikkunan napit kateissa...Miäs katsoi mua säälivästi ja totesi, että autoissa on jo aika pitkään olleet sähköikkunat...nokun olin liikeellä meidän kakkosautolla, joka ei ole niin uusi...seliseli.

ERIA: Sä oot 10! Kerro niille työnantajille, jos haastattelussa kyselevät puuttuvan seeveen perään, että valmishan se on, sun päässäs. Käske soittaa kavereilles Björnille ja Bomullille, taatusti saat paikan. Ja vielä ONNEAONNEAONNEA!!! Sulla on sama synskäpäivä kun mun äidillä, mutta taidat ehkä muutaman vuoden olla nuorempi =)

Sopiikos kaikille Pascalin palveluista kiinnostuneille, että laitettais kimppahakemus vetämään ja suoritettais työhaastattelut sitten kesäkinkereillä? Pascal hoitaa (ilman paitaa tietenkin, koska on hellepäivä) vauvat kun äidit juo hiukka l' eau ou vin avec les fruits et fromage ja siinä samalla katselevat päivittyneen Pascalin touhuja. Päätetään sitten yhdessä, palkataanko se vai ei. C' est fantastique!

Nyt pois , tuli taas sakkorivejä nääkin

Vierailija
19/55 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osanotto papan poismenon johdosta!!! Lämpöisiä halauksia!

Calathea

Vierailija
20/55 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs muuten Huhti selvisi rankasta viikonlopusta?