Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatko vai annatko enemmän suuseksiä?

Vierailija
30.06.2009 |

Mikä on prosentteina suuseksin määrä, jota mies saa ja jota sinä saat?

Meillä kaikesta suuseksistä mies saa 100% ja minä nolla %. Mietin vaan, että miten mahtaa olla muilla.

Jos teillä ei ole ollenkaan suuntaan eikä toiseen, sitten vastaus on lienee 0% ja 0%.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten kerran se loksahti paikoilleen exän kanssa ja nykyinen puolestaan on todella taitava siinä. Täytyy sanoa, että voimakkaimmat orgasmit olen saanut suuseksistä, kun samaan aikaan toinen on sormella stimuloinut g-pistettä. Kaiken lisäksi emätin turpoaa niin paljon tuollaisen megaorkun jälkeen, että mieskin on tykännyt sen jälkeen tulla sisään, kun on todella tiukka puristus.

Vierailija
2/30 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua, että mua nuollaan ja miehen "imuttelua" pidän jotenkin kiusallisena. Kerran olen kokeillut ja toiste en ole ainakaan vielä rohkaistunut yrittämään. Mies kyllä haluaisi nuolla ja tulla nuolluksi, mutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies saa aina suuseksiä, itse ei ole kertaakaan antanut suhteemme aikana suuseksiä minulle. Eli 100 % miehelle ja 0 % minulle.

Vierailija
4/30 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää sitä antaa ja minä vastaanottaa ;)

Aivan ihanaa, ja tarjolla yleensä joka kerta.

Mieskin tykkäisi saada, mutta olen nyttemmin tullut vähän laiskaksi.. pitäisi ryhdistäytyä, mutta ei ole ihan lempparihommaa. Ei nyt vastenmielistäkään, mutta en saa siitä sellaisia kicksejä kuin mies mun nuolemisesta.

Pitääpä pitää sittenkin tuosta miehestä kiinni, kun ei ole näköjään itsestäänselvyys ;) (jostain kumman syystä mulla kyllä kaikki "oikeat" seurustelukumppanit aiemminkin tykänneet tuottaa minulle tuota iloa :)

Vierailija
5/30 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun kosteus. Pesu ei auta.

Vierailija
6/30 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluais kyllä enemmän

Vierailija
7/30 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisi luonnotonta käydä nuoleskelemaan naisia. Miehen saamassa suuseksissä taas ei ole mitään luonnotonta

Vierailija
8/30 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee prosentit varmaan niin että mies saa 99% ja minä 1%. Mies antaisi minulle enemmänkin jos tykkäisin siitä, mutta en saa siitä juuri mitään iloa irti, sen sijaan tykkään antaa suuseksiä miehelle. Itse jos olen saavana osapuolena niin en erityisemmin nauti siitä, se ei vaan tunnu juuri miltään vaikka mies koittaisi kaikenlaista. Sen sijaan tykkään todella paljon siitä kun mies hieroo klitorista ja ympärysalueita sormin tai vibraattorilla, ja sitä mies tekeekin erittäin paljon kun tietää että nautin.

Siksipä meillä siis minä annan vaikka en saa, ei se suuseksi kaikille naisille ole mikään automaattinen taivas.

että miksi ihmeessä sitten annatte sitä puolisollenne?

Eihän ton asian takia erota tarvitse, mutta ei silloin kyllä todellakaan tarvitse myöskään itse poskihoitoa antaa!

Vierailija
9/30 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis kai vähän tasoittaa tuota eroa.

Vierailija
10/30 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kai itsekin välillä aktivoitua enemmän.

Vierailija
11/30 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan....

Vierailija
12/30 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niissä lyhemmissä suhteissa on ollut melko tasan 50-50, mutta sitten pidemmissä vakisuhteissa olen jäänyt kokonaan ilman.

Vierailija
13/30 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies saa suuhoidon aina kun haluaa ja monesti ihan ilman pyytämistäkin.

Itse olen monesti pyytänyt, mutta ei oel vielä 10 vuoden aikana rohkaistunut.

Pitänee varmaan alkaa myös vähentämään sen puolen palvelua miehelle, kun en mitään saa vastineeksi. Harmi vain tykkää tehdä sitä miehelle.

Vierailija
14/30 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni tykkää tehdä sen minulle, mutta minua on etonut tehdä sitä. haluaisin oppia tykkäämään ja osaamaan antamaan miehellenikin sitä iloa, kun hän niin tykkäisi :(

Vierailija
15/30 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus mies jo niin "valmiina" että haluaa minun nuolemisen jälkeen suoraan hommiin..

Vierailija
16/30 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiseen yksipuoliseen?

Vierailija
17/30 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tykkää anta suuseksiä, meillä suhde menee niin että mies 70% ja minä 30€. En ole mitenkään hirmu innokas siihen itse.

Vierailija
18/30 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies antaa 70€ ja minä 30%!

12 lisää

Vierailija
19/30 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tykkää itse saada :)

en vain pidä siitä että mies nuolee minua... yök

mutta itse tykkään kyllä antaa

Vierailija
20/30 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oiskohan jotain 70% miulle ja 30% siipalle =)