Saatko vai annatko enemmän suuseksiä?
Mikä on prosentteina suuseksin määrä, jota mies saa ja jota sinä saat?
Meillä kaikesta suuseksistä mies saa 100% ja minä nolla %. Mietin vaan, että miten mahtaa olla muilla.
Jos teillä ei ole ollenkaan suuntaan eikä toiseen, sitten vastaus on lienee 0% ja 0%.
Kommentit (30)
mies saa 98% ja minä 2%. Valitettavasti.
mies saa 98% ja minä 2%. Valitettavasti.
Toistaiseksi on ollut tasan 0% mitä oon saanu.
mutta itse en niin välitä suuseksin saamisesta. Toki joskus kivaa. Mies saa huomattavasti vähemmän kuin minä. Vuosi sitten olin vielä aktiivisempi, mutta nyt antaminen on ruvennut yököttämään. Kai pitäis vähän tsempata tässä asiassa.
että miksi ihmeessä sitten annatte sitä puolisollenne?
Eihän ton asian takia erota tarvitse, mutta ei silloin kyllä todellakaan tarvitse myöskään itse poskihoitoa antaa!
lapsellista ryhtyä "Jos et anna, et saa itsekään" -linjalle. Ja mistä sitä tietää jos vaikka joku päivä muuttaa mielensä. Toistaiseksi sitä ei harmita yhtään, että meillä esileikki on sitä, että mies saa suuseksiä ja handjobit ja ties mitä kiusoittelua ja mulle liukkaria kun mies ei viitsi mitään tehdä, ei edes sormin voi koskea.
lapsellista ryhtyä "Jos et anna, et saa itsekään" -linjalle. Ja mistä sitä tietää jos vaikka joku päivä muuttaa mielensä. Toistaiseksi sitä ei harmita yhtään, että meillä esileikki on sitä, että mies saa suuseksiä ja handjobit ja ties mitä kiusoittelua ja mulle liukkaria kun mies ei viitsi mitään tehdä, ei edes sormin voi koskea.
Mä en ikinä suostus tollaseen! Suahan kohdelaan kuin orjaa tai huoraa! Seksi on tasa-arvoa eikä mitään "liukkaria pilluun ja menoksi"- touhua!
SICK!
Saisin toki, jos haluaisin, mutta mieluummin annan, siksi mies 100%, minä 0%.
tykänny antaa pyytämättä ja toiset ei anna vaikka pyytäisi. Kaikille olen itse aina antanut. Nykyinen ei suostu kuin itse imutettavaksi, valitettavasti.
en suostuisi vain antamaan, haluan ehdottomasti myös itse saada
meillä onneksi mies melkein innokkaammin ryhtyy, innostuuhan siinä sitten itsekin ;)
pelkästään tällaisen asian takia erota. Loppujen lopuksi ei ole olennaisesta asiasta kyse!
Meillä nykyisen kanssa 60/40 mun hyväksi. Hän selkeästi nauttii suuseksin antamisesta, on innokas eikä mikään viittaisi siihen, ettei tykkäisi aidosti antaa. Päinvastoin!
Entinen vuosien myötä alkoi antamaan minulle suuseksiä ja lopulta hoksasikin, miten se tehdä, mutta... valitettavasti hänestä kuitenkin aisti, ettei se ollut hänestä välttämättä niin mieluisaa touhua :( Se söi omaakin fiilistä.