Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatko vai annatko enemmän suuseksiä?

Vierailija
30.06.2009 |

Mikä on prosentteina suuseksin määrä, jota mies saa ja jota sinä saat?

Meillä kaikesta suuseksistä mies saa 100% ja minä nolla %. Mietin vaan, että miten mahtaa olla muilla.

Jos teillä ei ole ollenkaan suuntaan eikä toiseen, sitten vastaus on lienee 0% ja 0%.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään tällaisen asian takia erota. Loppujen lopuksi ei ole olennaisesta asiasta kyse!

Meillä nykyisen kanssa 60/40 mun hyväksi. Hän selkeästi nauttii suuseksin antamisesta, on innokas eikä mikään viittaisi siihen, ettei tykkäisi aidosti antaa. Päinvastoin!

Entinen vuosien myötä alkoi antamaan minulle suuseksiä ja lopulta hoksasikin, miten se tehdä, mutta... valitettavasti hänestä kuitenkin aisti, ettei se ollut hänestä välttämättä niin mieluisaa touhua :( Se söi omaakin fiilistä.

Vierailija
22/30 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies saa 98% ja minä 2%. Valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies saa 98% ja minä 2%. Valitettavasti.

Toistaiseksi on ollut tasan 0% mitä oon saanu.

Vierailija
24/30 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse en niin välitä suuseksin saamisesta. Toki joskus kivaa. Mies saa huomattavasti vähemmän kuin minä. Vuosi sitten olin vielä aktiivisempi, mutta nyt antaminen on ruvennut yököttämään. Kai pitäis vähän tsempata tässä asiassa.

Vierailija
25/30 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi ihmeessä sitten annatte sitä puolisollenne?

Eihän ton asian takia erota tarvitse, mutta ei silloin kyllä todellakaan tarvitse myöskään itse poskihoitoa antaa!

Vierailija
26/30 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellista ryhtyä "Jos et anna, et saa itsekään" -linjalle. Ja mistä sitä tietää jos vaikka joku päivä muuttaa mielensä. Toistaiseksi sitä ei harmita yhtään, että meillä esileikki on sitä, että mies saa suuseksiä ja handjobit ja ties mitä kiusoittelua ja mulle liukkaria kun mies ei viitsi mitään tehdä, ei edes sormin voi koskea.

Vierailija
27/30 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellista ryhtyä "Jos et anna, et saa itsekään" -linjalle. Ja mistä sitä tietää jos vaikka joku päivä muuttaa mielensä. Toistaiseksi sitä ei harmita yhtään, että meillä esileikki on sitä, että mies saa suuseksiä ja handjobit ja ties mitä kiusoittelua ja mulle liukkaria kun mies ei viitsi mitään tehdä, ei edes sormin voi koskea.

Mä en ikinä suostus tollaseen! Suahan kohdelaan kuin orjaa tai huoraa! Seksi on tasa-arvoa eikä mitään "liukkaria pilluun ja menoksi"- touhua!

SICK!

Vierailija
28/30 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin toki, jos haluaisin, mutta mieluummin annan, siksi mies 100%, minä 0%.

Vierailija
29/30 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykänny antaa pyytämättä ja toiset ei anna vaikka pyytäisi. Kaikille olen itse aina antanut. Nykyinen ei suostu kuin itse imutettavaksi, valitettavasti.

Vierailija
30/30 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suostuisi vain antamaan, haluan ehdottomasti myös itse saada

meillä onneksi mies melkein innokkaammin ryhtyy, innostuuhan siinä sitten itsekin ;)