Eniten huvittaa tässä lamassa naiset, joille piti olla viimeisen päälle keittiöt
jotka kadehtivat toisten keittiöitä. Kannattais keskittyä omaan.
Kommentit (35)
mutta ihan MIEHEN mieliksi eli hän sen halusi niin
miehen palkkapussi on tyhjä..sekin vähä mitä oli meni lähibubiin...ja oma kukkaro loistaa tyhjyyttä...etsillee
eiköhän se oli koko perheen keittiö vai onko teidän perheissä keittiö edelleen ns. naisen valtakuntaa?
Et kyllä kovinkaan älykäs voi olla.
Eniten mua huvittaa mammat jotka kuvittelee että remppa jotenkin parantaa omaa elämää ja omaa arvoa,ou jee
Ja mä en todellakaan ollut ainoa joka halusi "täydellisen keittiön", meillä viettää mieskin paljon aikaa keittiössä. Haluttiin keittiösta toimiva ja tehokkaat ja hyvät kodinkoneet sinne. Kaapit ovat nätit, meidän makuun. Meillä on ihana keittiö vaikka ei mitään marmoritasoja olekaan.
Ja jos nyt jotain kiinnostaa, niin rempattu velaksi. Miehen firman osingoista tuli ne rahat.
Eniten mua huvittaa mammat jotka kuvittelee että remppa jotenkin parantaa omaa elämää ja omaa arvoa,ou jee
Se entinen oli todella huonosti suunniteltu.
hommata jostain käytetty 80-luvun keittiö...
En uskonutkaan, että oma palkkani nousisi, miehellä on vähän noussutkin. Ja lainoista selvitään kuten ennenkin.
Lama ei ole vaikuttanut meihin.
Ja tolla ihme lama-vouhkaamisella, sitä lamaa lisätään.
Mua naurataa ap:n tapaisten huonosti käyttäytyvien ihmisten moukkamaisuus. Kiva pilkata ihmisiä, kun itsellä menee hyvin. Ja sitten itketään, kun pilkka osuukin omaan nilkkaan.
rahaa olisi tarvittu tärkeämpääkin.
hommata jostain käytetty 80-luvun keittiö...
En uskonutkaan, että oma palkkani nousisi, miehellä on vähän noussutkin. Ja lainoista selvitään kuten ennenkin.
Lama ei ole vaikuttanut meihin.Ja tolla ihme lama-vouhkaamisella, sitä lamaa lisätään.
Mua naurataa ap:n tapaisten huonosti käyttäytyvien ihmisten moukkamaisuus. Kiva pilkata ihmisiä, kun itsellä menee hyvin. Ja sitten itketään, kun pilkka osuukin omaan nilkkaan.
Ja niiden joilla on varaa ja mahdollisuutta kuluttaa, niin juuri nyt on hyvä aika sitä tehdä. Mutta tätähän ei ap voi millään käsittää!
Ei mulle tullut mieleenkään, että uuteen taloon pitäisi jostain kysellä vanhoja kaappeja ja koneita. Mutta eipä se nyt niin vimpan päälle ole, tavallinen peruskeittiö.
vaikka itse en asu omistusasunnossa ja oma keittiö ihan tavis 90-lukulainen.