Eniten huvittaa tässä lamassa naiset, joille piti olla viimeisen päälle keittiöt
jotka kadehtivat toisten keittiöitä. Kannattais keskittyä omaan.
Kommentit (35)
Ja velaksi, totta kai, ku korottomana saatiin kymppitonnin velka.
En ymmärrä, mikä tässä on sun mielestä niin huvittavaa?
mutta eipä ole silti noin huonot huvit, että naureskelisin muiden kustannuksella. Parhaamme me kaikki yritetään ja joskus menee huomosti ja joskus paremmin. turha sinunkaan on elvistellä. Ei ainakaan älynlahjoissa ole kehumista.
Ei meillä ole taloudellisia ongelmia näköpiirissä ja velkaakin kohtuullsesti.
aapeeellä kaikki himassa siellä keittiössä.
oonko jotenkin vähemmän huvittava?
Helpottaa monen elämää, lisäksi mahdollisesti pienentää energiankulutusta ja kaunistaa kodin. Mutta vain miehet saisivat ostella jotain; auto on "tarpeellinen" jne.
Ja velaksi, totta kai, ku korottomana saatiin kymppitonnin velka.
En ymmärrä, mikä tässä on sun mielestä niin huvittavaa?
keittiössä ja lukenut liikaa sisustuslehtiä! Kade iski, hih
Helpottaa monen elämää, lisäksi mahdollisesti pienentää energiankulutusta ja kaunistaa kodin. Mutta vain miehet saisivat ostella jotain; auto on "tarpeellinen" jne.
Mutta eipä ole velaksi hankittu:)
Oli aika törkeä se entinen. 60-luvun kaapit ja räikyvä muovimatto. Piti toki saada nykyaikaisempi siitä. Nyt on hienoa ja toimivaa, kyllä tuosta on valmis edelleen maksamaan. En ole lama tähän vaikuttanut. Maksettiin sitä jo silloin kun itse olin kotihoidontuella kotona ja mies opiskeli + kävi töissä ja maksetaan sitä pois edelleen kun itse olen töissä kokopäiväisesti, kuten mieskin. Paremmin nyt laman aikaan lyhennykset sutjaantuu kuin aiemmin!
naureskele vain ihan rauhassa ei se minulta ole pois. Kiva olla täysin remontoidussa kodissa. Tämä keittiö on tosi ihana. Pettymykseksesi voin todeta, että velkaa emme paljokaan ottaneet. Sijoitus voitoilla remontti tehtiin=)
Yksi lyhennys erä on enää(1150e) Ollaan sentään tehty perusteellinen remontti(katot, lattiat,seinät, ulkokatto, kylppäri, sauna jne) meidän 350m2 taloon. Toisilla vaan on varaa. Toisilla ei. Epäreilua? No en tiedä? Toiset vain tekevät enemmän työtä ja toisilla vain on enemmän älyä=)
Toivottavasti joulusi ei mene nyt tästä pilalle=(
Entinen oli niin paska!
Nyt on upea. Ja velaksi. Ja vasta sain pyytämättä taas lisää 400 euroo palkkaakin että on tässä millä mällätä, ja lama ei tunnu vielä missään ainakaan omassa palkkapussissa, pikemmin päinvastoin.
Mies lisäksi irtisanottiin ja viimeistelee nyt remppaa kotona. Kannattiko?
Kyllä kannatti. Lisävelasta huolimatta kokonaisvelka on kohtuullinen. Irtisanomisesta huolimatta selviydymme lainalyhennyksistä hyvin. Onneksi remppasimme keittiön (ja muutaman muunkin huoneen), sillä jos tilanteemme yllättäen huononisi ratkaisevasti, tämä koti on helpompi myydä kuin se remppaamaton!
ja meiän äiskä tekee hienommassa keittiössä parempaa ruokaa ku teiän äiskä.
Ja sit ihmetellään miks lapsista tulee jauhopäitä.... xD
T: fiksumpi kuin koululainen
korot senkun laskee vaan. USAssa jo nollakorkoja...
vain kettiöremontti jäi tekemeättä- kaduttaa...
ja muut. Luuttiin, että oma ja miehen palkkapussi kasvaa vaan... Velaksi tietenkin, ou jee. Vai miten se oli.