Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2010 HUHTIVAUVAT

27.06.2009 |

Avaan uuden pinon.

Mukaan vaan.

Mä oon tässä pinossa mutta jos sit täti tulee loppukuusta niin poistun koko palstalta ja jätän vauvailut nuorempien hommaksi.

Mulla tänään KP1/30 (about 30)

Niistä L.A. olisi 03.04.2010.

t. Pulleepimu63

Kommentit (259)

Vierailija
21/259 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on vierähtänyt aikaa viime kirjoittelustani. Täällä saa tosiaan jo alkaa jännittämään yhden jos toisen puolesta piiitkän piinaviikon päättymistä. Taitaa itsellänikin olla viikko tädin oletettavaan (ei toivottuun) saapumiseen.

tiitinen, mulle tuli mieleen heti tuo ovulaatiovuoto kun luin kirjotuksias, sopis ainakin kiertopäiviin. Mulla tais joskus kauan sitten olla oviksen aikana vuotoa, just tuollasta kun kuvailit, mut sitäkin tais olla vaan yhden oviksen aikaan. Mut sit jos testeissä ei näy mitään...? En muutenkaan ole kyllä kovin perillä ovistestien sielunelämästä.

Taitaa useammalla loppukiertolaisella olla ihan lupaavia oireita, hyvä hyvä! :) Itselläni ei ole sitten mitään oireita, vaikka kuinka tissejä puristelis niin ei tunnu missään ;D. Höh.

Viikon kuluttua pitäis menkkojen alkaa. Jos näin ei tapahdu, niin la 25.7 pissin tikkuun, niitä kun sattuu olemaan vino pino.

Pampa kp 22/28

Vierailija
22/259 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläkään kertaa vaan se ketale pääsi yllättämään eilen illalla :< Naama rutussa on vielä tämäkin päivä mennyt... Ei muuta kun uuteen nousuus. Niinpä ilmottaudun joukon jatkoksi haaveilemaan huhtihipusta. Kärvistellään aivan alussa, kp 2/28 yk3, joten saa vielä pari viikkoa jännittää muiden tikuttelua.

Lämpimiä plussatuulia toivottaen

Jaana

Plussatuulia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/259 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Jaanalle täälläkin! Muutaman päivän se pettymys tädin tulosta on kyllä kova, mutta tsemppiä uuteen yritykseen!

Onkos huhtikuisissa ketään jolla olisi ensi viikon loppupuolella oviksen bongaus menossa? Voitaisiin sitten yhdessä jännitellä loppukuusta. :)

Alkaa jo jännittää teidän piinalijoiden puolesta! :) Toivotaan paljon plussia!

- Jolanda kp 9/31

Vierailija
24/259 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tosi hyvän kuvauksen tuosta ovislima -jutusta ja kyllä siinä oli, että noita tuhruja tulee lähinnä oviksen aikoihin eli hommiin vaan te, joilla sitä ilmeni! Yritän nyt bongata oman ovikseni täysikuun aikoihin, sillä kaksi edellistä kiertoani ovat alkaneet väistyvän kuun päivänä tai sitä edellisenä, joka voisi kertoa, että kierto täsmää kuunkierron mukaan. Täysikuun aikaan kai useilla naisilla ovulointi, joten jos ei tuijottaisikaan nyt mihinkään kp:n tässä kuussa, vaan almanakan täysikuuhun. :)

Mullakin jotain limaa, mutta nämä siis alkukierron limaa kait. Väsymystä ja finni täälläkin. Yritän ulkoilla ja olla stressaamatta, jospa se siitä. Varsinaisesti ei siis yritetä, mutta katsotaan...

kp 10/32

Vierailija
25/259 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei vaan kaikille. myötätunnot pettymyksistä, se ottaa aina lujille kun täti tuleekin, varsinkin jos on jo oireitakin ja toiveet korkealla.

mulla eilen ovistikku näytti kaksi viivaa mutta tänään taas ei. onko se mahdollista että näkys vaan päivän?? kun ei oo kokemusta aikasemmin..

mulla siis kiertopäivä 15/30-32

maha on ainakin ollu kipeä ja oksetusta yms. kivaa.

joten varmasti tulee pitkä odotus siitä tuleeko täti taas.

tsemppiä kaikille ja ihanaa viikonloppua!

Vierailija
26/259 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pampa pitkästä aikaa joo, meillä onkin h-hetki lähestymässä - niin jännittävää!! Mullakin testi jo valmiina odottamassa, jos ehdin nyt sitä tehdä ennen kuin mahd. täti tulee visiitilleen..

Mitäs vaimo2007?? Millä tuntemuksilla siellä mennään?? Sä oot nyt lähimpänä totuuden hetkeä ;D

on: ei näistä on-off tuntemuksista ota selkoa oikein.. Nyt ei ole ollut enää kipuja munasarjoissa, mutta turvonnut maha on ja sehän voi tätiä enteillä :( myös lisääntynyttä valkkaria, mutta en tiä.. Sekava olo, ei osaa sanoa.. Yritetään palata maan pinnalle ja valmistautua mahdolliseen negaan..

fantasy kp 24/28

Vierailija
27/259 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä mitä ajatella näistä omista tuntemuksista,kun en tiedä miltä normaalit kierrot tuntuu:)) Olen siis ollut joko raskaana,tai kierukan kanssa.Edellisistä raskauksista ja kuukautisista siis sen verran etten muista enää miltä tuntui.

Oviksen aikoihin oli selkeää tunnetta munasarjojen kohdalla parin kolmen päivän aikoihin.Sitten se vähän helitti,nyt muutaman päivän päästä on alkaneet menkkamaiset jomotukset kohdun kohdalla,repivää tunnetta jossain nivusissa myös ollut,ja edelleen tuntemuksia munasarjojen kohdalla.Nää menkkamaiset jomotukset ja nippailut on kestäny nyt muutaman päivän.Kuulostaa siis,ja tuntuu aivan että olisi tärpänny.Yritän tässä kovasti heitellä jäitä hattuun ettei olo olisi niin perinjuurin pettynyt,sitäkun voi kaikkea itsekin saada aikaan kun oikein toivoo.

Mutta kaikinpuolin ,jännittävää on:)

Hattara kp19/jotain

Vierailija
28/259 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon sisällä näkee onko kierto tuonut tulosta:) Ei ole kyllä oireita suuntaan jos toiseen, munasarjojen kohdalta nippaa välillä kovaa, mutta siinä se. Nyt lomalla pystynyt olemaan asiaa ajattelemattakin, mutta tiedän että ensi viikolla jännitys on kova. Onko muita jotka jännää ensi viikolla? Ajattelin odottaa testauksen kanssa la aamuun jos ei siihen mennessä täti ole tullut. Kp 21/25-28 mennään

Vierailija
29/259 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite jännitän koko ens viikon... Seuraavana maanantaina, eli 27. päivä viimestään täti saapuu jos saapuu... Ja toivon hartaasti ettei saavukaan. Mutta jännään teidän puolesta jotka ensi viikolla tai vloppuna testailee, hengessä mukana

Vierailija
30/259 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on edelleen tosi sekavaa. Se ihme tuhruvuoto kesti 2 pvää, kp:t 14 ja 15.... toi toka päivä oli vähän runsaampaa kuin eka, mut silti sellaista -anteeks tarkka kuvaus- rusehtavaa tuhrua ja valkkaria sekaisin. Ovista olen tikuttanut, mut ei kyllä testien mukaan mun kroppa vielä tässä kierrossa ovuloi. Silti yritystä on nyt piisannut, et ei ainakaan siitä ole kiinni:)

Tästä illasta alkaen ollaan 2pvää miehen kans erossa. Toivottavasti se ovis ei nyt sit ole juuri tuolloin... tosin kai ne simpat jaksais tuon ajan:)

hui,pian jo ekoja plussia ehkä tulossa... :) plussaonnea kaikille! mulla mahdolliset testailut vasta ihan kuun lopussa, kun ei tästä kierron pituudesta ole tietoa...

tiitinen kp17/?

Vierailija
31/259 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, alavatsaa vihloo ja jomottaa hieman, koska poika hyppäsi äsken (vahingossa) polvi edellä mun vatsan päälle kun makasin selälläni. Tosi kiva, nyt tässä hourupäisenä ajattelee, että jos jostain syystä kiinnittyminen oliskin tapahtunut niin kyl se tuollasesta kolahduksesta irtoaa...no turha tällasia on alkaa spekuloimaan, mut kunhan jupisen ;).

Eilen jä tänään on ollut muutenkin minimaalisia tuntemuksia alavatsalla, vihlomista ja jomotusta, mut ne saattaa ihan yhtä hyvin liittyä tätiin. Se, että tekee mieli syödä melkein koko ajan jotain liittyy ainakin tätiin. No, saa kai tässä silti elätellä minimaalisia toiveita :).

Tiitinen, kyllä niiden simppojen pitäis tuo pari päivää kestää :). Itsekin 'luotan' siihen, sillä meidän tuli puuhailtua oviksen aikaan vain kerran (kp13)...Toivotaan parasta!

Pampa kp 24/28

Vierailija
32/259 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pampa: Monesti käynyt mielessä samat aatokset kun lasten kanssa touhaan ja riehun :D mutta ohimeneviä ajatuksia ne on myös mulla koska aika suojassahan se pieni tuolla on jos siellä joku on :).

Me ollaan tässä kierrossa pupuiltu niin paljon että en ole enää edes laskuissa mukana, juuri äsken "varmuuden vuoksi" vielä tempastiin vaikka kp:t onkin jo 22/29 tms :)))

Kun yleensä pupuiltua tulee paljon vähemmän siihen verrattuna mitä olen lukenut täältä muiden parien pupuilusta :D, on joka toista päivää ja joka päivää oviksen aikoihin mutta me ollaan sovittu ettei oteta stressiä asiasta vaan fiiliksellä heilutellaan peittoja ettei tuu sitä pakko fiilistä... Hirveesti omaa napaa... Sori :P

Vierailija
33/259 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kirjottelinkin jo viime viikolla, silloin laitoin et alkoi menkat. No, ei ne sillon alkanutkaan, vaan oli pientä vuotoa, vaaleanpunaista välillä kirkasta. Ajattelin jo sitten et jos oisinkin raskaana, mut nyt menkat sit tuli ihan normaalivuodolla. Kp2 menossa siis tuota kunnon vuotoa.. kurja kun ehti jo vähän toivoa uudelleen ja sit taas pettyä. =/ Saa nähdä tuleeko tänne kirjoteltua tai käytyä lukemassa..jos pysyttelis poissa niin ei ehkä miettis niin paljon raskautumistakaan.

Tsemppiä kovasti muille kuumeilijoille.

Omppulin äiti kp2/n.27

Vierailija
34/259 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kurja täti Omppulin äidilläkin! Toi on pahinta kun saa aihetta toivoa ja sitten se sieltä kuitenkin ilmaantuu. Hetki siinä menee aina tokeentuessa :( Ja mitä useampi yk takana, sen kurjempaa.

Tuohon pupuilun määrään... Onhan se niin, ettei se aina tärppää vaikka joka päivä pupuilisi. Niin sa vaan taitaa olla, ettei lapsia tehdä, niitä saadaan... Kyllä se sitten osuu kohdilleen kun on osuakseen :)

Mutta täällä on nyt jännät paikat kun oltaisiin tekemässä kenties tarjousta uudesta kodista

Vierailija
35/259 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille joille täti on pyyhältänyt paikalle.

Mammatus ja Sandy ja Pampa suunnilleen samoissa kp mennään. Yhdessä saadaan tää viikko jännäillä.

Tuollaanen ja Sandy, Tosiaankin lapsia saadaan ei tehdä, meillä ei ole ainakaan vielä auttanu vaikka onkin joka päivä pupuiltu. Ja loppu kierto ainakin joka toinen päivä.

Jännää ku tuntuu että joka kierrossa on erilaiset tuntemukset. Tässä kierrossa on aikalailla oireetonta. Hiukan on munasarjojen kohdalta kipuilua ajoittain tuntunu ja rinnatkin ehkä ihan aavistuksen arat. Edellisissä kierroissa on paljon aremmat ollu. Tätiä yritän pakoilla sunnuntaina.

mansikkainen kp 23/29?

Vierailija
36/259 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinainen piinaviikko alkoi myös täällä.. testi odottaa valmiina kaapissa, mutta en tiedä milloin uskaltaa sen tehdä.. Ensiksi ajattelin, että teen heti - mutta nyt lähempänä "totuuden hetkeä" pelottaa ihan kauheasti tehdä sitä.. Kyllä sitä tiputaan korkealta ja kovaa jos ei tule plussaa tai täti ehtii ensin.. Samalla pelottaa ihan kauheasti, että jos oonkin raskaana niin sitten se km:n pelko on ihan sairas.. En tiedä miten kestäisin toisen km:n.....

Määrästä myös, että mekin pupuiltiin kp:t 8-19 joka päivä (kaksi päivää oli välissä ilman, mut ei peräkkäin tietenkään;) niin kyllä sitä kuvittelee (vaikkei todellakaan sais) että tuolla määrällä onnais..

Oireet: pieniä tuntemuksia mahassa? lisääntynyt valkkari, nännien kutina ( ja se on muuten ärsyttävää), mahan turvotus!! Eli ihan hyvin voi olla myös täti oireita....

Miten te pysytte housuissanne tälläsellä piinaviikolla? =)

fantasy 26/28 (yk2 km:n jälkeen)

sorry oma napaisuus, mutta tää on niin jännää ;D

Vierailija
37/259 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä uskaltautuisi ilmoittautua mukaan, kun olen pysynyt pari kuukautta näistä kuukausi pinoista poissa. Kolmannen yritystä on kohta 2 vuotta täynnä (syksyllä).

Eli ikää on 35 vuotta ja kolmatta yritetään.

LA ilmeisesti n. 15.4.2010.

Tämä on sinänsä jännä kierto, että mies on nyt lomalla niin on helpompi osua ovispäivään, joten toivon että tärppi kävisi. Ja alkaa tämä jatkuva yrittäminen jo tympiäkin.

Taustaa: endoepäily minulla on, mutta ultrassa ei näkynyt mitään (viime viikolla). Tutkimuksiin olisin päässyt, mutta julkiselle ei pääse vielä tämän vuoden puolella. Ajateltiin siis vielä yrittää tämän vuoden loppuun ja sitten saa nuo kaksi lasta riittää.

Ovis luultavasti minulla keskiviikona tai torstaina.

Tsemppiä kaikille!! ++++ :)

Kp 12/n.28, yk 22??

Vierailija
38/259 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtynen tänne "haaveilemaan" eli siis olen nyt jakomielitautinen yrittäjä Turusta joka haluaisi alkaa jakaantumaan kahdeksi, mutta olosuhteiden vuoksi se ei olisi kovin järkevää... Homman nimi on siis se että työt lähti keväällä alta ja uutta pitäisi saada... Ja olen ÄÄRETTÖMÄN huono valehtelemaan, joten jos tärppää niin en kehtaa työnantajaa kovin pahasti pissittää...

Elikkäst yritystä on ollut 1.5-09 lähtien ja nyt siis jatketaan vähemmällä yrittämisellä joten tietysti nyt tärppää sitten...

Vierailija
39/259 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jonkin sortin vilustumisoireita ilmassa. Ei kuitenkaan kovin pahana vielä. Tänään ja eilenkin on ollut vähän sellaista ihme oloa, ehkä vähän öklöoloa, en oikein osaa selittää. Voi kyllä johtua näistä vilustumisoireistakin tuo olo. Silti toiveet herää kun alavatsaa/nivusiakin vihloskelee sillon tällöin 'lupaavasti'. Nää nyt voi hyvin olla tätioireitakin, mutta kun viime kierrossa alavatsatuntemukset oli ihan erilaisia, niin kai sitä nyt saa toivo herätä :D. Voin sanoa myös, että harmittaa kyllä aika lailla jos täti pyyhältää paikalle.

Mä en kyllä oiken pysy housuissani :D, olis jo loppuviikko! Meinaatko fantasy testailla torstaina vai koska? Sori jos oot sen maininnut jo enkä nyt muista...täytyypi lukaista pinoa uudestaan. Oireet sulla on ainakin lupaavia! Mullakin pyörii mielessä samantapaisia ajatuksia. Eka raskaus päättyi km rv 12 (syke näkyi ultrassa rv 8) mut toka raskaus sitten onnistui hyvin. Pelko keskenmenosta kuitenkin tulee jäytämään takaraivosta jos tästä joskus plussaan.

Meitähän on nyt useampi piinaviikkolainen! Kyllä jännittää kaikkien puolesta! Ootte aika monet olleet ahkeria ovisaikaan (hyvä te!) ja muutenkin verrattuna omaan saldoon, heh, mut tosiaan, onnistuu jos on onnistuakseen.

Pahoittelut kaikille tädin yllättäneille. Parempaa onnea tähän kiertoon!!

2poj@näiti, tervetuloa sinullekin! Voi kurjuus kuinka kauan olette joutuneet jo pikkukolmosta odottelemaan. Toivottavasti miehen lomasta on apua nyt :).

Minä siirryn outoine oloineni sohvalle. Pitkiä hermoja kaikille piinaviikkolaisille, touhuja ovislaisille ja alkukiertolaisille tsemppiä!

Pampa kp 25/28

Vierailija
40/259 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasy, justhan sä näköjään selitit että et tiedä milloin uskallat testata ja mä meen heti perään kyselemään päivää. Lahopää olen näemmä, selvä oire ;). Ehdotan sulle torstaita kuitenkin :D.