Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaisitko lähteä päiväristeilylle Crocseissa?

Vierailija
27.06.2009 |

Jalassa farkkucaprit...eikä mulla oikein ole mitään muitakaan kenkiä nyt äkkiseltään, mitkä sopis t-paidan (vähän siistimpi tosin) ja farkkujen kanssa... Ja voiko noissa mennä syömään seisovaan pöytään?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tunnen monia jotka lähtisivät. Päiväristeily ei ole mitenkään hieno paikka. Itse käyttäisin crocseja vain omalla tontilla, jos minulla ne olisi.

Vierailija
2/12 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä kehtaisi ja pitäisin hiukan moukkana jos jonkun siellä crocseissa näkisin, valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopioissa vain omalla pihalla.

Vierailija
4/12 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä pistäisi silmään jos joku laivalla tallustelisi läpsyköissään. Saat siis luvan mennä.

Vierailija
5/12 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en huomaisi tai välittäisi, vaikka tulisit uimaräpylöissä (ellei niistä kuulu ihan hirveä ääni)

Vierailija
6/12 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en huomaisi tai välittäisi, vaikka tulisit uimaräpylöissä (ellei niistä kuulu ihan hirveä ääni)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta mulle on aika yhdentekevää, mitä muut ihmiset touhuaa, kunhan eivät vahingoita muita ihmisiä. Että jos koet, ettei ole muutakaan, niin sama kai tuo.

Vierailija
8/12 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kehtaisin koska omistan parit aidot Crocsit. Niissä feikeissä en lähtisi mihinkään, tosin en niitä kyllä ostaisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että liikkeellä on tosi paljon niitä halpisversioita, joten tuskin kukaan tajuaa että sulla on aidot Crocsit, vaan kaikki luulee, että ne on ne jäljitelmät.

Vierailija
10/12 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoja muovipopoja vain, hinta 10 dollaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta; et varmasti olet ainut crocseissa kulkeva seisovassa pöydässä...

Vierailija
12/12 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi oma piha, niin hankkisin Crocsit, joilla tallata tonttia, mutta muuten en niissä esiintyisi. Tai no, sitä balleriinamallia olen harkinnut työkengäksi, kun siihen ne sopisivat

(ja olen yksin töissä). Julkisella paikalla en niissä peruskumisämpylöissä esiintyisi.



Jos sulla ei muita ole tähän hätään, niin mene ja nauti risteilystä, et taatusti ole ainoa niissä kulkija. Turha murehtia mitä itsellä tai jollakulla muulla jalassa, elämässä on tärkeämpiäkin asioita huolehdittavana.