Haluaisitko tällaisen vartalon:
Kommentit (47)
mun kroppani on pyöreämpi ja jotenkin tasapainoisempi. Mulla on isommat tissit ja pyöreämmät olkapäät, kädet ja reidet, esimerkiksi.
Tuo on jotenkin "venytetty" pituussuunnassa. Tai sitten ei ole hyvä/onnistunut kuva ollenkaan, eli kuvattu väärästä kulmasta. Silloin mittasuhteet vääristyvät.
Mutta ihan hyvännäköinen kroppa kuvassa muutoin! Vähän ehkä alipainoinen. Mene tiedä :)
Sen jutut on niin sekopäisiä et huh huh... Moni 19-vuotias on kylläkin vielä fiksumpi eikä noin teini.
ja mä oon paljon fiksumpi ku sä luulet tai mä annan sun ymmärtää... ;D
tai haluat, että ihmiset ajattelee sun olevan fiksu, niin ehkä kannattais muuttaa kirjoitustyyliä ja noita niin ihania hymiöitä...
Sen jutut on niin sekopäisiä et huh huh... Moni 19-vuotias on kylläkin vielä fiksumpi eikä noin teini.
ja mä oon paljon fiksumpi ku sä luulet tai mä annan sun ymmärtää... ;D
tai haluat, että ihmiset ajattelee sun olevan fiksu, niin ehkä kannattais muuttaa kirjoitustyyliä ja noita niin ihania hymiöitä...
mä kirjotan niinkun haluun. Mut musta vaan on niin hassua kun täällä ihmiset on sitä mieltä että oon kypsymätön ja tyhmä, ja sit taas mut henk. koht. tuntevat ihmiset pitää mua todella vastuuntuntoisena ja kypsänä äitinä ja ihmisenä ja kyselee ja koittaa suostutella et miks mä en lähtis yliopistoon lukemaan jotain kun tää pää menee kuulema hukkaan hevosia hoidellessa....
Hymiöt on tosi kivoja :D ja tekiskö se musta fiksumman jos kirjottaisin kirjakieltä? kyl mä senki osaan nimittäin tehdä. :D
No en kyllä haluaisi noin isoa perää.
Mhanahkani voisin kyllä vaihtaa tuollaiseen :)
No en kyllä haluaisi noin isoa perää. Mhanahkani voisin kyllä vaihtaa tuollaiseen :)
siis mahanahkani
Nätti tyttö, mutta sääliksi käy: valitettavan huonoja kuvia!! Näitten nuorten naisten kannattas pitää jotain tasoa yllä ja jos alusvaatteisillaan Suomen kansan eteen haluaa, kannattas vaatia KUNNON valokuvaajaa!!
Niin ja miksi en haluaisi tän tytön vartaloa: koska en haluaisi olla noin rinnaton/lauta. Must on ihanaa, että mulla on mun F/G kupit!!
omani on parempi, ei täydellinen mutta selvästi parempi kuin tuo