Voisitko olla yli 15 cm pitemmän miehen kanssa?
Itse en kehtaisi, eikä kiinnostakaan mitkään hujopit. Kyllähän se itsetunnon päälle käy jos näyttää pikkutytöltä ison miehen vieressä.
Kommentit (37)
No onpas hassua, että koet noin! Minulla ei ole koskaan ollut miestä/poikaystävää, joka olisi VAIN 15 cm minua pitempi. Olen alle 160 ja suurin osa miehistä on minua sen 15 cm pidempiä. Voin oikein hyvin olla nykyisenkin kanssa, joka on n 25 cm minua pitempi. En ajattele näyttäväni pikkutytöltä, en ole koskaan edes tullut ajatelleeksi, että pituuserossa olisi jotain nolostelemisen arvoista. Itsetunnon päälle käy kyllä ihan muunlaiset asiat kuin tämä.
Voisin. En minä näytä pikkutytöltä.
N52, 174 cm
En voisi tai miehen värkki pilkistäisi mun kurkustani seksin aikana.
15cm on ihan tavallinen pituusero. En myöskään 168cm pitkänä ja lievästi ylipainoisena näyttäisi miltään pikkutytöltä pidemmän miehen kanssa. En edes 2m pitkän miehen vierellä.
En ole koskaan pituuden perusteella valinnut miestä. Nykyinen mies on mua sentin lyhyempi.
Oon 160 ja mies 185. Ei mitään ongelmaa. En mielestäni näytä pikkutytölle hänen rinnallaan. Eihän 15cm oo mikään ero.
Hän olisi silloin 175 pitkä, joten ei mitään ongelmaa. On ollut lyhyempiäkin.
Olipas taas naurettava aloitus. Onko tämä joku provo vai? Suomessa naisten keskipituus on 167 ja miesten 180 eli keskimäärin mies on naista 13 cm pidempi eikä pari cm tuohon lisää ole suuri ero. Mieheni on minua 23 cm pidempi, eikä haittaa kyllä ollenkaan.
Mieheni on minua juurikin sen 15cm pitempi ja se on mielestäni juuri sopiva pituusero. Miehen ei tarvitse kumartua liikaa eikä minun yrittää seistä varpaillani ja kurkotella.
Olen 167 cm ja mies 175 cm. Hoikkia ollaan molemmat ja hyvin sovitaan yhteen muutenkin.
Voi kun olisi söpö semmonen alle 15 cm mittainen mies.
Vähän niinku puutarhatonttu.
Mun mieheni on joku 17 cm mua pitempi 😊 Täydellinen mies minulle, kaikinpuolin 😍
Voisin tietenkin, mutta en mielelläni. Tykkään suht saman pituisista.
Jos teillä on melkein saman mittaiset niin ei.
En ole vielä miestä pituuden mukaan valinnut, vaan ihan muiden ominaisuuksien perusteella. Eksät on olleet 192cm ja 161cm, nykyinen on 173cm ja minä olen 152cm.
Minua viehättää vain pitkät miehet. Itse olen 160cm. Oma mies on 185cm eli keskimittainen ja saisi olla pitempikin...
Kuka voittaa pituuserokilpailun? Itsellä isoin pituusero seurustelukumppaniin mitä ollu muistaakseni yli 40cm.
En voisi. Mieheni on 7 cm pitempi kuin minä ja hyvä niin.