Miten voi olla suuri uutinen, että joku kuolee??
Kuolevista on ikäänkuin tehty joku marginaaliryhmä, vaikka kaikki me kuollaan.
Jonkun 80-luvun sarjan näyttelijän kuolema on ykkösuutinen iltapäivälehdissä???
Eikö ihmisillä ole tarpeeksi omaa surua, kun pitää kaikkia julkkiksia vollottaa?
Kommentit (16)
riipu elämäntyöstä. Jokainen elämä on tasan yhtä arvokas, mutta jos elämäntyö on monien ihmisten kannalta merkittävä niin sellaisen ihmisen poislähtö on myös merkittävä muillekin kuin omaisille. 80-luvun näyttelijöistä en tiedä, mutta olis se aika erikoista että merkkihenkilöt ja merkittävät tiedemiehet esim kuolisivat kaikessa hiljaisuudessa. Ihme ongelma sulla:)
juhlita kuolemaa, vaan pysähdytään muistelemaan sen ihmisen elämää ja sen merkitystä.
Näkemykseni koski kuolinuutisia yleensä.
on Uutinen.
Mutta kun kaikkien b-luokan näyttelijöiden kuolema nykyään onn suuri tapahtuma, jota sitten porukalla surraan. Kun oikeasti tästä tähtösestä kukaan ei tiedä juuri mitään.
Suurille ikäluokille Charlien enkelit oli iso juttu. Hieman sama kuin jos George Clooney potkaisisi tyhjää. Tosin ei sekään mielestäni ykkösuutinen olisi.
syntyneet takuulla joskus 80- ja 90-luvuilla? Minulle reilut 40-vuotiaalle tieto Farrahin kuolemasta oli kiinnostava, koska Charlien enkelit oli todellinen kulttisarja 70-luvun lopulla. Muistan valvoneeni monesti kesäöitä esiteininä niiden tarinoiden parissa. Joten jos asia ei kosketa sinua, se ei tarkoita, etteikö joku muu olisi siitä kiinnostunut.
aito oikea Charlien enkeli.
Elämäää on ollut ennen 2000-lukuakin.
ja kyllä hyvin muistaa tän sarjan.
Mulla vaan on nollut niin paljon omiakin suruja, etten oikein jaksa ymmärtää tätä puolijulkkujen suremista.
Pikemminkin toi on havainto ip-lehdistä kuin tästä näyttelijästä. Tai kuolemasta.
Tarkista jostakin, mitä tarkoittaa marginaaliryhmä.
Ymmärrän täysin julkkisten kuolemien uutisoinnin.
-56
vaikka on minusta aika hätkähdyttävää että 62v syöpäpotilas, joka varmasti on saanut parhaat mahdolliset hoidot kuolee, oli hän sitten Maija Mäkinen tai Farrah Fawcett.
Menee naimisiin?? Eroaa?? Tekee jotain??
Elämä on.
syöpäpotilas kuolee, kun 50% syöpään sairastuneista kuolee?
Höh.
Keräilin pienenä Charilen enkeleitten kuvia kansioihin ja F oli mun lemppari :)
Pari viikkoa sittenhän lööpeissä oli uutinen, että Matti Vanhanen kävi soutelemassa. Ouuukeiii... :D