Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kiusasi minua kun en suostunut uimaan,OV

Vierailija
25.06.2009 |

Pistänpä tällekin palstalle tämän, kun asia vaivaa kovasti ja kiinnostaisi kuulla arvauksia miksi mies käyttäytyy noin.. ei oikein itsekään tiennyt mikä on, eikä ollut pahoillaan tästä episodista:

Tämä kuulostaa varmaan naurettavalta, mutta pakko purkaa jonnekin.

Eilen oltiin anoppilassa ja kun vauva nukahti, saatiin tilaisuus lähteä kahdestaan rantasaunalle, joka oli valmiiksi lämmitetty. isovanhemmat jäi vahtimaan vauvan unta ja me miehen kanssa päästiin ekaa kertaa kahdestaan minnekään. tarkoitus oli viipyä max.2h. mieskin sanoi alussa, että "nauti kun saat saunoa rauhassa".

no, sitten mies lähti uimaan. siitä alkoi vittuilu "tuutko uimaan", "ai etkö tuu uimaan", "pitäähän nyt uida". No ei tuossa nyt mitään, mutta sitten se paheni. "vittu sä oot nörtti, nössö jos et nyt ui", "huhhuh mikä nörtti akka sä oot", mies keksi laulun minusta että esim. "Maija on nörtti, se ei uskalla uidakaan"... kuulostaa jo naurettavalta, mutta sitten mies myös näytti mulle persettä ja mukamas "lauloi" persereiällään tuota laulua "maija on nörtti"...

sanoin miehelle monta kertaa että en nyt halua uida koska on niin kylmää vettä että mieluiten saunon ja istun laiturilla. tuo nörtti-juttu vaan jatkui koko saunomisen ajan (1,5h).

siis sanokaa onko tuo ihan normaalia käytöstä lähes 30v mieheltä? mies myös tietää että mulla on hirveästi stressiä, opiskelen nimittäin vauvanhoidon ohella ja omaa aikaa ei juuri ole. eikö normaalisti rakastava puoliso halua viettää mukavan kahdenkeskisen illan sen sijaan että käyttää koko ajan toiselle irvailuun ja kuittailuun?

olen suht herkkä ihminen ja viime yönä en sitten saanut nukuttua edes koska harmitti hirveästi että tuo "vapaa-aika" miehen kanssa meni siihen että mies vittuili mulle eikä lopettanut vaikka näki että pahastuin. suutuinko turhasta? mies ei tuntunut ymmärtävän että tuo ei ole ok.

Ja ei tää oo ihan eka kerta... eilen kun ajettiin aamulla anoppilaan niin mies sai yhtäkkiä päähänsä että harrastetaan seksiä jossain tien varressa. ihan oikeasti. vauva nukkui kaukalossa ja mies veti mut autosta ylös ja yritti saada mua nojaamaan autoon ja kaivoi kortsua esiin. sanoin, etten halua, koska ei tee mieli eikä ole liukuvoidettakaan ja seksi tekee ilman sitä vielä kipeää. mies jatkoi yrittämistä mutta luovutti lopulta ja jatkettiin matkaa anoppilaan. mutta tuntui että mies veti herneet nenään tuostakin etten heti suostunut seksiin aamu yhdeksältä jossain pusikossa..

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olisin minäkin suuttunut.

Ja ottaisin vielä puheeksi että "kiitos kun pilasit kauan odotetun yhteisen vapaahetkemme."

Ja kun seksiä seuraavaksi pyytää, niin sano "mulle jäi tosi paska fiilis siitä kun lähes raiskasit mut siellä tienvierustalla.. en tiedä milloin pystyn taas luottmaan sinuun niin, että haluan kanssasi seksiä"

Vierailija
2/44 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mis ei todellakaan ollut asiallinen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miehesi. Voihan olla, että hänellä on jotain isäksitulokriisiä, mutta puutu tuohon jo ennen kuin menee liian pitkälle. Alistaa sua!

Vierailija
4/44 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein täti, sellainen peppipitkätossutarinan sosiaalitäti, jolle ei mikään vähänkään rutiinista poikkeava käy.

Jatodellakin pahatuit ihan turhaan. Mies vähän yrittää laskea leikkiä sun kanssa ja heti vedetään herkkänä hernettä nenään. Ja voin todella kuvitella, miten näillä heltellä mies olisi halunnut kisailla sun kanssa siell äviileässä vedessä vähän, nauttia siitä, miten vesi hivelee kylkiä.

Antaisit itseni nauttia elmästä vähän enemmän nii net ehkä tarvitsisi sitä liukuvoidettakaan koko ajan.

Vierailija
5/44 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin tuo persreiällä laulaminen :))))))

Vierailija
6/44 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä hitosta te näitä aivottomia idioottimiehiänne löydätte? Ei jeesus kristus mitä idiotismia!

Vierailija
7/44 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Vierailija
8/44 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä pelottaa, että kaikki hauska ja spontaani on suhteestanne kokonaan kadonnut, osoittaa sen sitten ääliömäisellä tavalla ja yrittää saada entisen "räväkän" tyttöystävänsä hetkeksi takaisin =)

Vierailija
9/44 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis tosiaan epäasiallinen ja lapsellinen mies. Olisin minäkin pahoittanut mieleni ja varmaan menettänyt yöuneni.

Vierailija
10/44 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lauloi persereiällä"

Vierailija
11/44 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lopettaisi kyllä heti, jos sanoisin siitä.

Vierailija
12/44 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti mies (lapsellisesti) suuttui sinulle siitä, ettet "antanut" siellä pusikossa ja kosti sen ilkkumalla illalla saunassa. Jotenkin siis halusi ilkeillä sinulle, kun sinä (hänen mielestään) ilkeilit pihtaamalla.

Mutta siis ihan oikeasti, en olisi minäkään suostunut pusikkoseksiin vauvan nukkuessa autossa, 2kk synnytyksestä ilman liukkaria. Miehelläsi on nyt joku pieni kriisi varmasti vauvan myötä tullut, luulee jäävänsä vauvan varjoon, pelkää ettei teidän seksielämä palaa ennalleen? Jutelkaa, kyllä ne asiat selviää :)

Vierailija
13/44 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta että aikuinen mies, huh huh. Otan osaa, sinulla on idiootti miehenä

Vierailija
14/44 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naljailu (esim) uimisesta on ihan ok, haastavaa. Lapsellista ja tosi jotenkin ankeeta tossa on, ettei mies osannut itse lopettaa ajoissa. Tai ettet sä osannut sanoa kantaasi niin, että mies olisi tajunnut, että nyt vitsi on jo käynyt vanhaksi. Varmaan se kosti sulle sen, että ette saaneet matkalla naitua. Aika lapsellista sekin.

Mutta toisaalta, hän on sun rakas miehesi, olet hänet valinnut lapsesi isäksi ja tunnet hänet av-mammoja tuhat kertaa paremmin. Tiedät mikä suuttuminen hänelle on turhaa, mikä ei.

Vierailija
15/44 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies kyllä vähän samanlainen. Kerran sano mua tissiposkeksi kun en kylpylässä suostunut mennä kylmävesipaaluun, +4 asteiseen. Tosin mä suivaannuin siitä niin paljon että, olihan siellä pakko käydä kastautumassa :)

Joskus se houkuttelee kylmään järveen tai mereen uimaan, mutta osaa lopettaa ajoissa kun huomaa että mä en tosiaan ole sinne menossa.

Vierailija
16/44 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos on totta niin "onneksi olkoon". Huh, mikä mies. Ja tosi karua musta tollanen seksiin alistaminen. Siis okei, voisin ehkä itse innostua jos mies ois noin spontaani, mutta mitä luultavimmin en, jos vauva nukkuisi autossa enkä yhtään olisi sillä tuulella. Paikat kuivana ja mies yrittää väkisin, siinä ei kyllä ainakaan kiihottuisi! Pitäisin melkeimpä sitä tienvarsiepisodia pahempana kuin illan saunareissua, joka sekin naurettava. Jätä se!

Vierailija
17/44 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi oli pettynyt kun ei saanut seksiä. Olisi halunnut varmaan vielä järvessäkin, arvailen, mutta törppö äijä enivei. Ja hirvee seksipeto. Iljetys oikein. ;o)

Vierailija
18/44 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vissiin harvinaisen idiootti mies, kerran kovin monella ei ole vastaavia kokemuksia. Ja ihan oikeasti lauloi persereiällään, oikein levitti persposkiaan ja pyllisti.

Vierailija
19/44 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vähän epäilen, että sinä tunnistat niistä kuvauksista miehesi.

Vierailija
20/44 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko tuollainen puberteettipelleily ollut ennenkin tavallista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi