Mies jaksaa aina kertoa kuinka ruma olen
Ja kuinka mun kanssa ei voi mitään harrastaa.
Miten kaikki muut on hoikkia ja ihania mutta mä vaan tämmöinen lihava ja inhottava. Ja että haisen hielle. Jos kerron painonpudotuksesta, se on aina vaan "just joo niin varmaan" ja naurua..
Kommentit (16)
Älä ihmeessä eroa noin herttaisesta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko kuule etten ole eronnut? Olen ottanut eron satoja kertoja mutta tulee aina takaisin.
Ei auta lähestymiskiellot eikä omat asunnot. Aina takaisin tulee.
Semmonen, sä et kunnioita omia rajojas niin muidenkaan ei tarvi, sun identiteetti on olla jonkun muun uhri tai olet karmea narsisti itsekkin, oikeen powercouple. :' D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko kuule etten ole eronnut? Olen ottanut eron satoja kertoja mutta tulee aina takaisin.
Vaihda lukko ja salpaa ikkunat tai muuta. Kaiva vallihauta ja laita alligaattorit vahtimaan.
Soita poliisit etkä päästä sisälle
Ei sulla edelleenkään mitään miestä ole. Eikä tuolla menolla ikinä tulekaan.
Miten se tulee takaisin jos sä et sitä päästä? Muuttaa vaan sun asuntoon ilman lupaa ja avainta? Eiköhän se olisi jo poliisiasia.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta lähestymiskiellot eikä omat asunnot. Aina takaisin tulee.
Miksi otat aina takaisin?
Miksi annat kohdella itseäsi noin huonosti?
Miksi et tee asialle mitään?
Ja sinä jaksat olla sen surkean miehen kanssa joka sinua haukkuu.
Onko tämä provo....pakko olla.
Jos ei, niin ihan ekaksi alat harrastaa jotain, ihan mitä vaan, ilman sitä puolisoa.
Jos et kelpaa sen harrastuksiin niin harrasta jotain muuta.
30v parisuhdetta takana ja voin sanoa että mikä vaan vapaanajan-juttu ilman puolisoa on ihan parhautta.
No ei AP ole yhtään parempi kuin tämä mies jos ei kerran Eroa saa aikaiseksi.
Toivottavasti tämä on provo ja huono sellainen
Ex-miehesi oli tuollainen, onneksi ymmärsit erota.
Mutta kun se mies on muuten aivan ihana! Ja sinä pelkäät niin suunnattomasti, että et kelpaisi kenellekään muulle, kun olet ruma, lihava, pahanhajuinen. Sehän on miehen tarkoituskin.
Niijust.. justjoo! Sitähän se on