Angelina Jolie vai Jennifer Aniston - valitse puolesi
Kommentit (40)
jo ennen tuota kolmoisdraamaakin.
Mutta mitä tähän kyseiseen juttuun tulee niin kieltämättä huvittaa ajatus siitä että angelina on opettamassa toista pitämään näppinsä erossa vartausta miehestä, varsinkaan tässä tapauksessa. :D
Muutoin tietty, oli tilanne mikä hyvänsä niin se että mies pitäisi jotain peliä ex:nsä kanssa kyllä loukkaisi. Mutta mun mielestä angien kannattaisi tuossakin etsiä syytä miehestään ja heidän omasta suhteestaan. jos heillä on kaikki tasapainossa ja kunnossa niin ei kai sillä siipalla ole syytä vehdata ex:nsä kanssa? luulisi ettyä tällöin riittäisi kun sanoisi miehelle tuon viestittelyn satuttavan, silloinhan mies lopettaisi sen itse.
YK:n hyväntahdon lähettiläs ja saanut näyttelemisestään Oscarin, kolme Golden Globea ja kaksi Screen Actors Guildin palkintoa (+ muita + ollut ehdolla monta kertaa).
Minä myös olen aina jätetyn puolella.
Mutta toisaalta vähän ihmettelen miksi ihmeessä se jaksaa ja viitsii roikkua siinä bradissa edelleen? antais jo olla.
Angelina on kammotus, leikelty noita.
Angelina on vamppi ja omituinen tyyppi
Angelinalla on perhe, hän on äiti, hänellä on myös ura näyttelijänä.
Jennifer on nelikymppinen nainen joka vielä vaan deittailee kuin olisi jotain 21v. Ja mitä hän muka on tehnyt Frendien jälkeen? En muista näin äkkiseltään ainuttakaan Jenniferin leffaa, mutta Angelinan leffoja osaisin luetella useammankin.
Paljon mielenkiintoisempi tyyppi.
Jenniferi on tasapainoton, ruma ja tyhmä. Ei pysty sitoutumaan kehenkään muutamaa kuukautta pidemmäksi aikaa ja roikkuu eksässään.
Kaunis, loistava näyttelijä, uskaltaa olla oma itsensä, välittää muistakin ja yrittää saada muidenkin silmät avautumaan todellisuudelle.
En ole ikinä tykännyt Angelina Joliesta. Musta se on tosi kummallinen tyyppi, enkä pidä edes kauniina.
Hänelle tärkeintä on muu kuin hänen työnsä. Hän toimii YK:n pakolaisasioiden hyväntahdonlähettiläänä, on vieraillut yli kahdellakymmenellä pakolaisleireillä, lahjoittaa jatkuvasti kolmanneksen tuloistaan hyväntekeväisyyteen. Hän ja Brad tekevät upeaa työtä yhdessä huono-osaisten hyväksi. Angelina on myös adoptoimalla auttanut monta lasta saamaan tulevaisuuden, johon heillä ei muuten olisi ollut mitään mahdollisuuksia.
Ihailen eniten Angelinan työtä pakolaisten hyväksi. Hän teki mm. v. 2001 18-päiväisen vierailun pakolaisleireille Sierra Leonissa ja Kambodzassa. Angelina on tavannut Yhdysvaltain kongressin jäseniä yli 20 kertaa pakolaisasioissa ja hänet on kutsuttu puhumaan Maailman Talousfoorumiin. Angelina on saanut useita arvostettuja palkintoja pakolaisten hyväksi tehdystä työstä.
Jennifer tietenkin! Hirveä luuska ja tekopyhä silikoninaama Jolie. Vaihtanut nimensäkin - jolie ranskaa, suomeksi "kaunis, suloinen", mitäköhän sillä kuvitteli saavuttavansa?
Jennifer tietenkin.
On kauniimpi ja Angelina tosi kolkko ja friikki kuten moni on jo maininnut.
Millainen ihminen kantaa miehen verta pullossa mukana?
Jennifer tietenkin! Hirveä luuska ja tekopyhä silikoninaama Jolie. Vaihtanut nimensäkin - jolie ranskaa, suomeksi "kaunis, suloinen", mitäköhän sillä kuvitteli saavuttavansa?
Syntyjään Angelina Jolie Voight...Miten hän kehtaa!! :D
Jennifer ei muuta tee kuin patsastelee punaisella matolla eri juhlissa ja ruikuttaa lehdissä edelleen Bradin perään.
aina olen tykännyt Jenniferistä jotenkin enempi. A.J on jotenkin vaikuttanut epätasapainoiselta sekä teennäiseltä.
Olen kylläkin miettinyt, että mitähän mieltä olisin heistä jo tuntisin oikeasti. Voi olla, että mielipide muuttuisi täysin. Jenniferin "kiva tyyppi" leima on kylläkin hyvin pitkälle itseni kohdalla Frendeistä lähtöisin ja sitä kuvaa on aika vaikea murtaa. Jennifer saa törttöillä ja törttöillä ja on silti ihana Rachel :) ja Anglinan hyväntekeväisyys jutut on niin mahtavia, että varmasti löytäisin hänen kanssaan paljon puhuttavaa ja arvostan kovasti Angelinan toimia.
Mutta vielä ainakin Jennifer on parempi ja sopisi Bradillekin paremmin :) mun jälkeen tietysti
Jenniferin puolella ehdottomasti - jätetty. Lisäksi Angelina kiukkuaa nyt joka suuntaan, vihoitteli myös sitä seksikkäämmäksi valittua naista kohtaan.