Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaaminen julkisella paikalla

Vierailija
26.04.2026 |

Onko teidän mielestä ok meikata julkisella paikalla? Muistan, kun eräässä koulutuksessa neuvottiin käytöstapoja esim. ravintolakäyttäytymiseen ja kouluttaja kertoi, ettei hieno nainen esim. laita koskaan huulipunaa julkisesti. Tuosta on jo aikaa parikymmentä vuotta, ja ajat ovat muuttuneet, ja kaikki eivät ihan tuollaisia tapoja silloinkaan noudattaneet. Itselle se kuitenkin jäi mieleen, ja vältän huulipunan tai -rasvan laittoa vieraiden ihmisten nähden muuta kuin vessoissa peilin edessä. Olin vähän aikaa sitten erään n. 30-vuotiaan naisen kanssa samassa reissussa. Hän kaivoi Helsingin lentokentällä portilla meikkipussinsa ja teki siinä täyden meikin muiden matkustajien joukossa. Ehdotin, että hän voisi mennä vessaan, joka oli lähellä, mutta hän ei pitänyt sitä tarpeellisena. Lennon lähtö oli aikaisin aamulla ja ymmärrän, ettei hän ehkä ollut ehtinyt meikata ennen lähtöä, mutta kentällä meillä oli hyvin aikaa. Hän olisi voinut hyvin mennä vessaan meikkaamaan. Joskus olen nähnyt tekevän täyden meikin junan vaunussa.

Mitä sanotte tästä? Voisitte itse toimia noin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok, on junttikäytös!

Vierailija
2/14 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee kiire, niin ihan sama. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en meikkaa enkä häiriinny muiden meikkaamisesta. Huulirasvaa kehtaan myöskin laittaa silloin kuin tarve tulee, en mene sen takia vessaan. Enemmän mua huvittaa katsoa kun joku meikkaa bussissa tai junassa ja jopa taivuttavat ripsiä siinä eli yllättävä äkkijarrutus, niin jälki olisi mielenkiintoista. Ja on nämä meikkausilmeet joillakin myös aika hauskoja. eli silloin kun vielä meikkasin, tein sen kyllä kotona toki mun arkimeikki oli meikkivoide, ripsari ja joku huulikiilto eli vei aikaa 2-3min.

Vierailija
4/14 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kovin lähellä toista ei puuteria töpsäytetä ilmaan tai lakkaa. Eikä niin että kyynärpäällä tökkii. Pieni korjaus ok. Samoin ei hyvä pursottaa meikkivoiteta muiden vaatteille. Kädet voisi puhdistaa sen jälkeen ja sitä ennen. Muualla on puhtaampi ilma kuin wc:ssä tehdä se. Mutta ihossa voi olla jo epäpuhtauksia ilmasta, ellei kosteuspyyhkeitä ym.

Vierailija
5/14 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en meikkaa enkä häiriinny muiden meikkaamisesta. Huulirasvaa kehtaan myöskin laittaa silloin kuin tarve tulee, en mene sen takia vessaan. Enemmän mua huvittaa katsoa kun joku meikkaa bussissa tai junassa ja jopa taivuttavat ripsiä siinä eli yllättävä äkkijarrutus, niin jälki olisi mielenkiintoista. Ja on nämä meikkausilmeet joillakin myös aika hauskoja. eli silloin kun vielä meikkasin, tein sen kyllä kotona toki mun arkimeikki oli meikkivoide, ripsari ja joku huulikiilto eli vei aikaa 2-3min.

Huulirasvan laitto ei ole meikkaamista. 

T.eri

Vierailija
6/14 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin vessaan meikkaamaan mutta ei se nyt mikään vakava rikos ole meikata julkisesti.

Vierailija
7/14 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huulirasvan laitto ei ole meikkaamista. 

T.eri

ja luit myös aloituksen? Itselle se kuitenkin jäi mieleen, ja vältän huulipunan tai -rasvan laittoa vieraiden ihmisten nähden muuta kuin vessoissa peilin edessä.

Vierailija
8/14 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipaan yksityisyyttä meikkaamiseen. Ei haittaa jos joku seisoo vieressä kun olen paskalla mutta meikata haluan rauhassa. 

Vierailija
9/14 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menisin vessaan meikkaamaan mutta ei se nyt mikään vakava rikos ole meikata julkisesti.

On tullut nähtyä esim bussissa kun harjataan hiukset niin että hiuksia lentää ympäriinsä, sekä täysi meikkaaminen, puuteriakin laitetaan niin että lentää ilmaan. Myötähäpeä, käytöstavat??

Vierailija
10/14 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka eivät osaa meikata tekevät sen piilossa.

Vierailija
11/14 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hieman outoa meikata alusta loppuun esim junassa, kun yleensä kai on tarkoitus että muut näkee vaan sen "jälkeen"-kuvan, toisaalta mitä helkkarin väliä, toiset tekee ja toiset ei. Joku ei kehtaa syödä toisten nähden tai tanssia ja joku kehtaa meikata ja tehdä tarpeitaan kaikkien nähden.

Vierailija
12/14 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka eivät osaa meikata tekevät sen piilossa.

Ei vaan kaikki joilla on käytöstapoja ja järkeä.

Vierailija
13/14 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiot houkutella boner tyypin?

Vierailija
14/14 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaisi, mutta ihailen kaikkia naisia jotka kehtaa. Meikkaaminen on rasittavaa puuhaa ja naisten alistamista. On ihan OK että se tehdään näkyväksi