Angelina Jolie vai Jennifer Aniston - valitse puolesi
Kommentit (40)
jos se loukkaa kovasti nykyistä kumppania mutta jos on pakko valita, hyppäisin Anistonin kelkkaan. Toivon, että hänkin löytäisi onnensa jostakin. Herra Pittin vuoksi ei kaiketi kannattaisi yöuniaan menettää.
On paaaaljon luonnollisemman näköinen. Angelina ollut ennen ihme pervo.
On paaaaljon luonnollisemman näköinen. Angelina ollut ennen ihme pervo.
Naisella riittää sydäntä muillekkin kuin vain itselleen kuten jennyllä.
Kai sitä tulee jätetyksi jos on niin itsekkeskeinen ettei uransa ja itsensä takia halua perhettä miehen kanssa joka niitä palavasti haluaa.
Angelina on kammotus, leikelty noita.
että Aniston itse aiheutti omalla kylmällä käytöksellä sen ero.
Kun teidän ukko lähtee toisen matkaan olette ihan itse sen ansainnut mitäs olit semmoinen eukko.
A on kaunis, tyylikäs ja älykäs. Jennifer homssuinen hevosennaama.
että Aniston itse aiheutti omalla kylmällä käytöksellä sen ero. Kun teidän ukko lähtee toisen matkaan olette ihan itse sen ansainnut mitäs olit semmoinen eukko.
Ootko hyväkin tuttu Bradin tai Jenin kanssa, kun tiedät eron syyt? Vai uskotko kaiken, mitä lehtiin kirjoitetaan?
Angelina on ihan kamalan teennäinen. Ja kyllä minusta olisi soveliasta odottaa että mies eroaa edellisestä vaimostaan ennen kuin käy siihen käsiksi.
Oli mies sitten varattu tai ei. Aika paskamainen akka. Bradin sai sitten koukkuun.
Ne veren vaihtamiset ja sen vanhan ukon kanssa sekoilu... Ei hyvä.
Tosi hienoa joo, että haluaa adoptoida joka maan osasta lapsen? Koska hän tulee Suomeen lapsenryöstöretkelle ;-) ?
Taitaa olla aika kylmä akka loppujen lopuksi. Ja epävarma Bradistaan..
Viittasin vain tuon olikos se 9 viestiin. Hän kehui niin kovasti Angelinan sydämen suuruutta ja kauhisteli Jenniferin kylmyyttä.
t 12
En todellakaan tunne heitä, mutta muut täällä tuntuu tuntevan. Muistutin vaan, että kannattaa pitää tuo mielipide mielessä jos ja kun oma ukko lähtee "kaunottaren" perään.
Heitä tuntematta ja asiasta mitään tietämättä.
Angelina ei iske millään saralla, kuminaama ja onneton näyttelijä; nyt jotain mainitakseni
Aniston, sillä varauksella, ettei hän ala perheenrikkojaksi. Jolie on vastenmielinen turbohuuli, tatuoitu tomb rider, joka kanniskeli miehensä verta tai mitälie kaulassaan.
Mutta kyllähän tämä pyörähtää jenniferin puolelle jos valita pitää.
Angelina vaikuttaa vain omaa etua hakevalta. Lapset ovat hänelle selvästi pakkomielle. Miksi haalia maailman kaikki lapset itselleen kun voisi lahjoittaa rahojaan ja lapset asua omissa perheissään.
Erosi ensin ja sitten alkoi suhteeseen Jolien kanssa. Leffaa kuvattiin vuoden, ja ero kuulemma tapahtui sen teon alkupuolella ja seurustelu leffan teon loppumetreillä.
Olen aina jätetyn puolella. Ihan periaate kysymys