Ennalta vieras nainen sai vauvani rauhoittumaan, tuntuipa kurjalta :((
Olin eräässä tilaisuudessa 1 kk ikäisen vauvani kanssa. En tuntenut sieltä entuudesta ketään, mutta illan mittaan tutuistuimme pikku hiljaa.
Vauvani alkoi itkeä, enkä saanut häntä rauhoittumaan edes rinnalle. Kun kannoin häntä, niin eräs nainen tuli viereeni lepertelemään ja pyysi saada pitää vauvaa.
Ajattelin että no pitäköön pienen hetken. Kun nainen otti vauvan, vauva rauhoittui välittömästi. Sinänsä tietenkin hyvä juttu, mutta nainen totesi isoon ääneen, että "näin se sujuu, kun sen osaa". Kaikki paikallaolijat vielä nauroivat hänen kommentilleen.
Minusta tuo tuntui todella kurjalta. No niin, nyt voitte kertoa, miten yliherkkä ja kiittämätön olen. Ai niin, sanokaa sekin, ettei minun olisi pitänyt edes antaa itkevää vauvaa ulkopuolisen syliin.
Kommentit (26)
Jo siis siitä, että kehtaa ottaa/pyytää lapseni minulta pois. Lapselle äiti on aina äiti ja paras. En tajua ihmisiä, joiden pitää sotkeutua/puuttua joka asiaan ja samalla elein tai sanoilla osoittaa kuinka huono lapsen oma äiti on.
En vain aina jaksa tajuta tota ihmeellistä asennetta, joka täällä palstalla tulee niin usein vastaan. Tuossakin ventovieras nainen halusi vain auttaa ja ap pahastuu. Eihän auttaja varmasti tullut jeesaamaan päästäkseen kettuilemaan, vai
SOSIAALISTEN TILANTEIDEN TAJUSTA
Mutta tuo naisen kommentti oli kyllä todella asiaton. Ei ihme jos tuntui kurjalta.
ja vauva vaistosi sen ja rauhoittui siksi sen naisen sylissä. Mutta älä tuollaisella vaivaa päätäsi! Tällä kertaa nyt vain kävi noin.
Mutta olipa inhottava kommentti, ymmärrän että sinusta tuntuu pahalta. Pienen vauvan kanssa on vielä niin herkillä muutenkin. Ehkä hän ei ajatellut mitä sanoi? Anyway, unohda koko juttu! Eihän tossa nyt ole mitään vakavaa.:)
Häntä pystyyn!
Herttaistahan tuo on, kun autetaan noin. Tuollaista "yhteisöllisyyttä" itsekin toivoisin enemmän tähän maahan. Vai olisiko vihainen mulkoilu parempi vaihtoehto ;)
Kommentti oli varmasti tarkoitettu ihan läpäksi, eikä miksikään ilkeilyksi.
Come on.....