Hotelli Best Western Haaga
Kellään kokemusta? Minkälainen aamupala oli? Normi hotelliaamupala vai vaatimattomampi?
Kommentit (99)
Tuohan on nykyään hotelli- ja ravintola-alan ammattikoulu, vai mitä? Samalla se kuitenkin toimii ihan hotellna ja ravintola, joissa oppilaat saavat käytännön kokemusta. Halvempi, kuin muut stadin hotellit.
Vierailija wrote:
Tuohan on nykyään hotelli- ja ravintola-alan ammattikoulu, vai mitä? Samalla se kuitenkin toimii ihan hotellna ja ravintola, joissa oppilaat saavat käytännön kokemusta. Halvempi, kuin muut stadin hotellit.
Halpa ihan syystä :D
Vierailija wrote:
Vanha ketju. Voin silti sanoa, että Hotelli Haaga oli hyvä valinta 4:n yön majoitukselle. Vaikka huoneet ovat pieniä ja vaatimattomia, ei se näin yksin matkustavaa haittaa. Käyn huoneessa vain nukkumassa, pesulla ja vaihtamassa vaatteet.
Parasta on nautinnollinen aamu-uinti ja sauna.
Ihana aamiainen, aivan loistava. Siitä kiitos kuuluu keittiön henkilökunnalle!
Mikäli vielä tulee tilaisuus, valitsen uudestaan Hotelli Haagan majoituksen.
Hotellin markkinointiväki löysi paikalle!
Eipä siinä, oon Haagassa pari kertaa käynyt. Perus aamiainen, stadin mittapuulla huono. Respassa aina töykeää palvelua, se on jo suorastaan vitsi. Kaipa siellä paremman puutteessa nukkuu. Itse valitsisin mielummin vaikka airbnbn.
Mä oon joskus ollut hotelli Haagassa. Eihän se todella mikään hieno ole, mutta jos vaatimatonta majoitusta etsii suht hyvien yhteyksien päästä. Some ym markkinointi on kyllä nykyään luokatonta, olisko sitten henkilöstössä vaihtumista tai jotain. Ja ei sieltä mitään asiakaspalvelua saa, se on totta. Aika rähjä. Ehkä siellä työntekijät leipääntyy jos ei pääse etenemään muualle
Vierailija wrote:
Niin kauan kuin minä muistan, se on toiminut alan opiskelijoiden harjoittelupaikkana, taitaa se koulu jopa omistaa koko hotellin.
En oo varmaan opiskelijoilta saanut huonoa palvelua, kyllä ne on vanhempia ollut.Yksi nainen respassa oli aina hapan,se alkoi naurattaa kun sillä oli aina huono päivä. Kävin siis ihan säännölliseen tuolla liikuntajutuissa.Viime aikoina en oo nähnyt. Hotelli ei oo kummonen mut joskus siellä oli hyvät noin liikuntajutut, harmi vaan että koko markkinointipuoli tuolla tökkii ilmeisestikin.
Vierailija wrote:
Vanha ketju. Voin silti sanoa, että Hotelli Haaga oli hyvä valinta 4:n yön majoitukselle. Vaikka huoneet ovat pieniä ja vaatimattomia, ei se näin yksin matkustavaa haittaa. Käyn huoneessa vain nukkumassa, pesulla ja vaihtamassa vaatteet.
Olipa nolo mainos :D Ei ole ihan itsekritiikki kohdallaan.
Eiks Pentti Saarikoski viihtynyt Hotelli Haagassa? Tää hotelli aina hymyilyttää kun ollaan menty ohi. 70-luku tuntuu vahvasti.
Vierailija wrote:
Siis tää Hotel Haaga Central Park? Aika kulahtanut oli kun kävin ja respassa palvelu oli tympeää. Tää oli muistaakseni 2021. Helsingin keskustaan ei oo pitkä matka ja sieltä löytyy hintalaatusuhteelta parempia hotelleja.
kiitti vinkistä! Just mietin missä yövyttäis pk seudulla,ei ainakaan tuolla siis :D
Onko siellä markkinointi vastaavia ?
Vierailija kirjoitti:
Vähän epäilen näitten juttujen perusteella 😂
Vieläkö aperitiivi-baari Muratti toimii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän epäilen näitten juttujen perusteella 😂
Voi olla että tollasessa paikassa ei oo varsinaista markkinointipäällikköä.Vaikee sanoa.
Hemmetin kallis laatuun nähden. Terveisiä Tallinnasta missä vastaavan kokemuksen pääsee nauttimaan ihan keskustassa, 70% halvemmalla ja ystävällisellä palvelulla.
Vierailija kirjoitti:
Hemmetin kallis laatuun nähden. Terveisiä Tallinnasta missä vastaavan kokemuksen pääsee nauttimaan ihan keskustassa, 70% halvemmalla ja ystävällisellä palvelulla.
Ei tarvii mennä edes Tallinnaan asti. Perus S-etukorttitarjouksilla löytyy Helsingistä kokoajan hintalaatu suhteelta hyviä paikkoja joissa palvelu toimii ja tilat on hyvät. Markkinointi ja myynti pelaa ym. Ihan perus juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Eiks Pentti Saarikoski viihtynyt Hotelli Haagassa? Tää hotelli aina hymyilyttää kun ollaan menty ohi. 70-luku tuntuu vahvasti.
Ei, vaan Hotelli Hansassa, joka sijaitsi uudella ylioppilastalolla, eli ihan Helsingin keskustassa (toisin kuin hotelli Haaga).
Hotelli Haaga on sellainen kiertävien kynäkauppiaiden yöpymispaikka. Motelli olisi sille sopivampi luokitus.
Oon ajatellut että en yöpyisi, karun näkönen. Onkohan miten levoton.
Heh, mulle yks tuttu äiti antoi halpoja öitä joskus lahjaksi Haagaan kun oli siellä töissä. En kehdannut kertoa miten järkyttynyt olin kokemuksesta 😀 Oli vähän epäkiitollinwn fiilis ja kiusallista kun ollaan yhä ihan tutyuja/kavereita! Silleen "öö kiitos mutta ei kiitos kumminkaan" 😂😂