Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotelli Best Western Haaga

Vierailija
08.06.2015 |

Kellään kokemusta? Minkälainen aamupala oli? Normi hotelliaamupala vai vaatimattomampi?

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, mulle yks tuttu äiti antoi halpoja öitä joskus lahjaksi Haagaan kun oli siellä töissä. En kehdannut kertoa miten järkyttynyt olin kokemuksesta 😀 Oli vähän epäkiitollinwn fiilis ja kiusallista kun ollaan yhä ihan tutyuja/kavereita! Silleen "öö kiitos mutta ei kiitos kumminkaan" 😂😂

😂

Vierailija
42/99 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tää keskustelu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkipaikat on paremmat kuin keskustassa. Noin keskimäärin Suomen hotelleissa on parempi aamiainen kuin vaikka Espanjassa. On puuroa, ruisleipääkin. Keskustassa on esim hotelli Helka, jossa oli todella hyvä aamiainen. Ja tuotosta menee NNKY:lle.

Vierailija
44/99 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parkkipaikat on paremmat kuin keskustassa. Noin keskimäärin Suomen hotelleissa on parempi aamiainen kuin vaikka Espanjassa. On puuroa, ruisleipääkin. Keskustassa on esim hotelli Helka, jossa oli todella hyvä aamiainen. Ja tuotosta menee NNKY:lle.

Helka on sympaattinen ja kiva! Tää Haaga taas...no, markkinoinnille olis töitä. En pidä myös ulkoasusta.

Vierailija
45/99 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan paketteja joskus hotelli Haagan automaattiin. Koskaan en näe siellä henkilökuntaa. 

Vierailija
46/99 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, mulle yks tuttu äiti antoi halpoja öitä joskus lahjaksi Haagaan kun oli siellä töissä. En kehdannut kertoa miten järkyttynyt olin kokemuksesta 😀 Oli vähän epäkiitollinwn fiilis ja kiusallista kun ollaan yhä ihan tutyuja/kavereita! Silleen "öö kiitos mutta ei kiitos kumminkaan" 😂😂

Kiusallista 😂

Vierailija
47/99 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi saatana!

Vierailija
48/99 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyi saatana!

Palaute puhuu puolestaan :D Mekään ei mennä tonne ens Hesan lomalla.

Vierailija
49/99 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaan paketteja joskus hotelli Haagan automaattiin. Koskaan en näe siellä henkilökuntaa. 

Onpa outoa!

Vierailija
50/99 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa outoa!

Niinpä. Parempi tietysti niin. Olisi kiusallista aina vastata "miten voin auttaa?"-kysymykseen, että Postin automaatin takia tänne tulin.

Joskus olen nähnyt jonkun siellä salin puolella töissä, mutta respa on aina tyhjä. Enpä toisaalta ole moneen asiakkaaseenkaan siinä ovellä törmännyt.

Vierailija
51/99 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä Best Westernit ovat kulahtamaan päästettyjä vanhoja laatuhotelleja.

Vierailija
52/99 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa outoa!

Niinpä. Parempi tietysti niin. Olisi kiusallista aina vastata "miten voin auttaa?"-kysymykseen, että Postin automaatin takia tänne tulin.

Joskus olen nähnyt jonkun siellä salin puolella töissä, mutta respa on aina tyhjä. Enpä toisaalta ole moneen asiakkaaseenkaan siinä ovellä törmännyt.

Hotelli jonka respassa ei oo ikinä ketään töissä?Ei kai tää nyt ihan omenahotelli oo?

Vierailija
53/99 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt järjestää kokouksen hotelli Haagassa. Myyntipalvelun kanssa tuli sillon oltua yhteydessä. :D Kaikki kokemukset on opettavaisia sanotaanko näin.

Vierailija
54/99 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt järjestää kokouksen hotelli Haagassa. Myyntipalvelun kanssa tuli sillon oltua yhteydessä. :D Kaikki kokemukset on opettavaisia sanotaanko näin.

😂😂😂

Vierailija
55/99 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö siellä järjestämään kokousta?

Vierailija
56/99 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö siellä järjestämään kokousta?

No nää "mainos puheet" ei ainakaan oikein vakuuta siihen suuntaan...

Vierailija
57/99 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntipäälliköltä voi kysyä. Jos löytää tiedot.

Vierailija
58/99 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyntipäälliköltä voi kysyä. Jos löytää tiedot.

Kävin myutama kk sitten. En tykännyt hotellista.

Vierailija
59/99 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaga on kaukana ja hotellin tasoon nähden kallis. Saan keskustasta paremman hotellin ja halvemmalla. 

Vierailija
60/99 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google-arvosteluissa oli negatiivista palautetta useammalta ihmiseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme