Hotelli Best Western Haaga
Kellään kokemusta? Minkälainen aamupala oli? Normi hotelliaamupala vai vaatimattomampi?
Kommentit (99)
Eikä ne keskihinnat ole juurikaan nousseet viime aikoina paitsi joillakin tuotteilla, kuten appelsiineilla, joista tuli huono sato ilmasto-ongelmien takia,
Vierailija kirjoitti:
Hemmetin kallis laatuun nähden. Terveisiä Tallinnasta missä vastaavan kokemuksen pääsee nauttimaan ihan keskustassa, 70% halvemmalla ja ystävällisellä palvelulla.
Tallinna/Viro ja palvelu... Salli mun nauraa... Jopa alakoululaiset osaavat paremmin kohdella muita kuin virolaiset.
Hyvä että ihmiset kertoo avoimesti kokemuksista.
Paras läntinen Haaga. Mutta tuohan on huijausta, koske se on Haagan itäreunalla.
Luulen että pandemia vei hotellin rahat js kaikesta pitää säästää
olen käynyt vain lounaalla ja se ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hemmetin kallis laatuun nähden. Terveisiä Tallinnasta missä vastaavan kokemuksen pääsee nauttimaan ihan keskustassa, 70% halvemmalla ja ystävällisellä palvelulla.
Tallinna/Viro ja palvelu... Salli mun nauraa... Jopa alakoululaiset osaavat paremmin kohdella muita kuin virolaiset.
Juuri niin kyllä Virosta saa vastaavaa palvelua kuin hotelli Haagasta
Hei mäkin kävin siellä korona aikana. Tuttuja juttuja 😀
Huh, tulipa kokeiltua 😀 Markkinointi ja myynti??
En ikävä kyllä pysty tätä paikkaa suosittelemaan
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt järjestää kokouksen hotelli Haagassa. Myyntipalvelun kanssa tuli sillon oltua yhteydessä. :D Kaikki kokemukset on opettavaisia sanotaanko näin.
Kerro tästä lisää. Kai siellä joku myyntivastaava on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt järjestää kokouksen hotelli Haagassa. Myyntipalvelun kanssa tuli sillon oltua yhteydessä. :D Kaikki kokemukset on opettavaisia sanotaanko näin.
Kerro tästä lisää. Kai siellä joku myyntivastaava on?
On oltu monta kertaa, varmaan lähemmäs kymmenen. Ihan normihotelli ja -aamupala. Uima-allas plussaa. Junalla pääsee kätevästi keskustaan, jos ei halua autoilla siellä.
Olen ap:n kanssa samaa mieltä. Ihan helppoa on ollut ostaa vähän vähemmän varsinkin niitä sokeria limsoja ja karkkeja ja muita mässyjä. Terveyskin kiittää.