Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan kaikkia ihmisiä, mikä vaivaa?

Vierailija
14.06.2015 |

Inhoan ja melekinpä vihaan kaikkia ihmisiä, ei huvita olla enää tekemisissä kenenkään kanssa. Kaikki sukulaiset ja ystävätkin on ihan turhaa väkeä, joko petollisia tai todella typeriä. Kenenkään seurassa en viihdy. Ainoastaan lapset ovat ok kun ovat aitoja ainakin. Näin on ollut viime vuodet ja pahenee vaan edelleen...Tunnen pelksätään ärtymystä kun pitää olla tekemisissä jonkun kanssa. Mikä mielenhäiriö tää voi olla?

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan suurinta osaa työkavereistani ja varsinkin esimiestä. Ovat narsistisia selkäänpuukottajia ja oman edun tavoittelijoita. Onneksi muutama mukavakin löytyy. Niin, terveydenhuoltoala kyseessä...

Vierailija
22/90 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mielenhäiriö. Pikemminkin terveen merkki ja siitä samasta "kärsin" itsekin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan narkkari ja päihdeongelmaisia. Jos olisin diktaattori, nämä tälläiset henkilöt vietäisiin leirille.

Vierailija
24/90 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vain olla rauhassa. Olen katkaissut välit lähes kaikkiin. Olen 40.

Vierailija
25/90 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakjeet kirjoitti:

Ei Aspergerin pitäisi tässä mainita, ovat monesti empaattisia ja oikeudenmukaisia.

No miksi aspergereilla on huonot sosiaaliset taidot ja suhteet ja introverttejä yleensä?

Vierailija
26/90 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja suurinosa mailman ihmisistä on pahoja tai tyhmiä eli oikeudenmukaisuus on vihaa näitä kohtaan (lähes kaikki maailman ihmiset)

Vierailija
27/90 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siepit ja muut turhimot

Vierailija
28/90 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täydellisiä mitättömyyksiä

Vierailija
29/90 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

viha kirjoitti:

niin ja suurinosa mailman ihmisistä on pahoja tai tyhmiä eli oikeudenmukaisuus on vihaa näitä kohtaan (lähes kaikki maailman ihmiset)

Ja täydellisiä mitättömyyksiä, vaikka toisin luulevat.

Vierailija
30/90 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot todella masentunut, heti lääkäriin.

Vierailija
31/90 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot todella masentunut, heti lääkäriin.

Sulla ois varmaan joku hyvä mielessä, vai oletko itse jopa etäosykologi? :D

Vierailija
32/90 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on terve, siksi hän vihaa näitä saatnan kusipäitä. Niin vihaan minäkin. Ja tulen vihaamaan, koska vaihtoehtoa he eivät tule antamaan.

Vierailija
33/90 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan suurinta osaa työkavereistani ja varsinkin esimiestä. Ovat narsistisia selkäänpuukottajia ja oman edun tavoittelijoita. Onneksi muutama mukavakin löytyy. Niin, terveydenhuoltoala kyseessä...

Sama. Järkyttävän kovaäänisiä narsisteja i di ootteja koko työyhteisö täynnä. Minä minä minä! Minä osaan kaiken, minä tiedän kaiken lässynlässy.

Vierailija
34/90 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ihminen ymmärtää että on itse paska ja sitä kautta että paskoja ovat muutkin. Parempi olla rauhassa kuin kuunnella sitä hölmiäisten juoruilua.

Vierailija
35/90 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mielenhäiriö, ettei pidä ikävistä ihmisistä. Harmi kyllä, jos vain sellaisia tunnet.

Vierailija
36/90 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkulapset on mukavia vaikkei ole omaa perhettä

kaikki muut on pilalla, homous ja lespous varsinkin pilannut ihmiset

vihaan kaikkia

Vierailija
37/90 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä masennus oireilee noin. Kauppaankin kun menee niin korvissa sauhuaa, kun kaikki on niin törppöjä. Empatiakyky katoaa ja tiellä tupeksivat mummot saa v-käyrän nousemaan. Kärsin kaamosmasennuksesta ja tämä on ihan toistuva ilmiö joka loka-marraskuussa. Lääkkeitä syön pahimman ajan yli.

Vierailija
38/90 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua mikään vaivaa, nykyään vaa kaikki vihaa kaikkia. Maailmanlopun juttuja..

Vierailija
39/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täyttä bullshittiä, että pitää teennäisesti töihin pyrkiessä kertoa, että on sosiaalinen ja ihmisten kanssa toimeen tuleva, vaikka vihaa heitä.

Vierailija
40/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös masennus aiheuttaa ton fiiliksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi