Vihaan kaikkia ihmisiä, mikä vaivaa?
Inhoan ja melekinpä vihaan kaikkia ihmisiä, ei huvita olla enää tekemisissä kenenkään kanssa. Kaikki sukulaiset ja ystävätkin on ihan turhaa väkeä, joko petollisia tai todella typeriä. Kenenkään seurassa en viihdy. Ainoastaan lapset ovat ok kun ovat aitoja ainakin. Näin on ollut viime vuodet ja pahenee vaan edelleen...Tunnen pelksätään ärtymystä kun pitää olla tekemisissä jonkun kanssa. Mikä mielenhäiriö tää voi olla?
Kommentit (90)
Ei se ole mielenhäiriö. Pikemminkin terveen merkki ja siitä samasta "kärsin" itsekin.
Vihaan narkkari ja päihdeongelmaisia. Jos olisin diktaattori, nämä tälläiset henkilöt vietäisiin leirille.
Haluan vain olla rauhassa. Olen katkaissut välit lähes kaikkiin. Olen 40.
Kakjeet kirjoitti:
Ei Aspergerin pitäisi tässä mainita, ovat monesti empaattisia ja oikeudenmukaisia.
No miksi aspergereilla on huonot sosiaaliset taidot ja suhteet ja introverttejä yleensä?
niin ja suurinosa mailman ihmisistä on pahoja tai tyhmiä eli oikeudenmukaisuus on vihaa näitä kohtaan (lähes kaikki maailman ihmiset)
viha kirjoitti:
niin ja suurinosa mailman ihmisistä on pahoja tai tyhmiä eli oikeudenmukaisuus on vihaa näitä kohtaan (lähes kaikki maailman ihmiset)
Ja täydellisiä mitättömyyksiä, vaikka toisin luulevat.
Oot todella masentunut, heti lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Oot todella masentunut, heti lääkäriin.
Sulla ois varmaan joku hyvä mielessä, vai oletko itse jopa etäosykologi? :D
Ap on terve, siksi hän vihaa näitä saatnan kusipäitä. Niin vihaan minäkin. Ja tulen vihaamaan, koska vaihtoehtoa he eivät tule antamaan.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan suurinta osaa työkavereistani ja varsinkin esimiestä. Ovat narsistisia selkäänpuukottajia ja oman edun tavoittelijoita. Onneksi muutama mukavakin löytyy. Niin, terveydenhuoltoala kyseessä...
Sama. Järkyttävän kovaäänisiä narsisteja i di ootteja koko työyhteisö täynnä. Minä minä minä! Minä osaan kaiken, minä tiedän kaiken lässynlässy.
Älykäs ihminen ymmärtää että on itse paska ja sitä kautta että paskoja ovat muutkin. Parempi olla rauhassa kuin kuunnella sitä hölmiäisten juoruilua.
Ei ole mielenhäiriö, ettei pidä ikävistä ihmisistä. Harmi kyllä, jos vain sellaisia tunnet.
pikkulapset on mukavia vaikkei ole omaa perhettä
kaikki muut on pilalla, homous ja lespous varsinkin pilannut ihmiset
vihaan kaikkia
Itsellä masennus oireilee noin. Kauppaankin kun menee niin korvissa sauhuaa, kun kaikki on niin törppöjä. Empatiakyky katoaa ja tiellä tupeksivat mummot saa v-käyrän nousemaan. Kärsin kaamosmasennuksesta ja tämä on ihan toistuva ilmiö joka loka-marraskuussa. Lääkkeitä syön pahimman ajan yli.
Ei sua mikään vaivaa, nykyään vaa kaikki vihaa kaikkia. Maailmanlopun juttuja..
On täyttä bullshittiä, että pitää teennäisesti töihin pyrkiessä kertoa, että on sosiaalinen ja ihmisten kanssa toimeen tuleva, vaikka vihaa heitä.
Mulla myös masennus aiheuttaa ton fiiliksen.
Inhoan suurinta osaa työkavereistani ja varsinkin esimiestä. Ovat narsistisia selkäänpuukottajia ja oman edun tavoittelijoita. Onneksi muutama mukavakin löytyy. Niin, terveydenhuoltoala kyseessä...