Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan kaikkia ihmisiä, mikä vaivaa?

Vierailija
14.06.2015 |

Inhoan ja melekinpä vihaan kaikkia ihmisiä, ei huvita olla enää tekemisissä kenenkään kanssa. Kaikki sukulaiset ja ystävätkin on ihan turhaa väkeä, joko petollisia tai todella typeriä. Kenenkään seurassa en viihdy. Ainoastaan lapset ovat ok kun ovat aitoja ainakin. Näin on ollut viime vuodet ja pahenee vaan edelleen...Tunnen pelksätään ärtymystä kun pitää olla tekemisissä jonkun kanssa. Mikä mielenhäiriö tää voi olla?

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"I hate most people. There are times when I look at people and I see nothing worth liking."

Vierailija
42/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tyypillinen neuroottisuus. Aiheuttaa myös sen, että juuri naiset ottaa 70% avioeroista ja vihervasemmistolaisuuden. 

Neuroticism is also associated with a diminished quality of life, including feelings of illwill, excessive worry, occupational failure, and marital dissatisfaction5. High levels of neuroticism will contribute to poor work performance due to emotional preoccupation, exhaustion, and distraction. Similar to the dueledged effect of neuroticism on physical conditions, high levels of neuroticism will result in actual impairment to marital relationships but also subjective feelings of marital dissatisfaction even when there is no objective basis for such feelings.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5428182/#:~:text=Neurotici….

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iässä kaikki alkaa vituttaa.

Vierailija
44/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervettä vitutusta!

Vierailija
45/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain että pakkohan se vika on olla itsessäni...kun miten muuten on mahdollista että pelkkiä rasittavia typeryksiä on elämässäni?! Ja kun kaikki minua ärsyttävät ja energiaa vievät olen poistanut, mikäli mahdollista, niin kohta olen täysin erakko. Sekään ei kuitenkaan ole niin kiva ajatus. Mikä neuvoksi. t. AP

Man up. 

Vierailija
46/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ap siten käyttäytymällä pyrkii pitämään rtäisyyttä muihin ihmisiin ja ehkä se on jonkun synnin rangaistusta. Sinusta leivotaan epäsosiaalista ja se johtuu ehkä jostakin itsestäsi. Käytätkö päihteitä tai harrastatko huonoa seksuaalisuutta? Oletko väkivaltainen?

Vierailija
47/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös masennus aiheuttaa ton fiiliksen.

Masennus on sitä samaa neuroottisuutta.

Vierailija
48/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet toisiaan vain neuroottinen ja nainen tietty. Ei siinä muuta ole. 

Vierailija
49/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kirja: Idiootit ympärilläni

Vierailija
50/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Vuosien työskentely sosiaalipuolella saa vihamaan ihmisiä. Ei asiakkaita vain työkavereita, ollaan tekevinään ja auttavinaan, mutta aina jokin ketunhäntä kainalossa. Moni ihminen ei edes tiedä oikeuksiaan, etuuksiaan tai prosessaja jotka pitiäisi tehdä, että tulisi toivottu lopputulos. Näissä ei tietenkään neuvota tai auteta, kun tietämys puuttuu heiltä itseltäkin.

Vierailija
51/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain että pakkohan se vika on olla itsessäni...kun miten muuten on mahdollista että pelkkiä rasittavia typeryksiä on elämässäni?! Ja kun kaikki minua ärsyttävät ja energiaa vievät olen poistanut, mikäli mahdollista, niin kohta olen täysin erakko. Sekään ei kuitenkaan ole niin kiva ajatus. Mikä neuvoksi. t. AP

Siinä kohtaa kun tuntuu tuolta, kannattaa kysyä itseltään:  Miksi nuo ihmiset saavat minussa nämä reaktiot aikaan? Mitkä asiat ärsyttää ? Mitä tunteita herää ja mistä syystä he pääsevät ihoni alle?  

Monesti vastaus voi olla siinä, että sinä itse tunnet itsesi typeräksi muiden takia tai päädyt häpeämään itseäsi.  Ehkä kyse on siitä ettet ole asettanut tarpeeksi hyviä rajoja itsellesi tai ehkä et ole täysin rehellinen itsellesi kaiken suhteen.  

Varmasti on muitankin syitä tälle ongelmalle, kannattaa miettiä mikä on se ongelmien ydin.  Tämähän on jo ensi askel siihen että pohdit ja kyseenalaistat asian.

Vierailija
52/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosionomin koulutukseen pitäisi olla ehdottomana työkokemus alalta tai aiempi sosiaalialan koulutus. Ei ole kivaa, kun Tokmannin kassa pääsee kiusamaan ihmisiä toimistopöydän taakse.

Vierailija
53/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Man up. 

Huono vastaus.

Vierailija
54/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakjeet kirjoitti:

Ei Aspergerin pitäisi tässä mainita, ovat monesti empaattisia ja oikeudenmukaisia.

No miksi aspergereilla on huonot sosiaaliset taidot ja suhteet ja introverttejä yleensä?

Koska huomaavat asioita, joita ei-aspergerit  eivät näe.  Sitten syntyy ongelmia.  

Vierailija
55/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ sosiaali-ja terveysalalla on tehnyt minusta ihmisvihaajan. Tai no oikeastaan en vihaa vanhuksia enkä lapsia. Mutta se kaikki muu siinä välillä saa vereni kiehumaan. Ainainen päteminen, toisten mollaaminen ja paskanjauhaminen. Yäk. Teennäiset naisporukat kehumassa toisiaan, virkistyspäivät ja muut. Yäkyäkyäk. Toivottavasti pääsen johonkin muuhun työhön. Oli virhe siirtyä sairaalasta vanhuspuolelle töihin. Työstä tykkäisin, mutta työyhteisöt ovat mätiä. Mukavat työntekijät uupuvat ja lähtevät...

Vierailija
56/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän tuli tuo syykin jo mukana: lapset ja nuoret ovat vielä aitoja ja energisiä, kun aikuisista näkee sen falskiuden ja teennäisyyden kilometrien päähän.

Vierailija
57/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän erakoituu.

Itselläni on eläkepäivät lähellä janäen jo itseni vetäytyneenä mökille loppuelämäkseni.

En kaipaa ketään. Nautin vain luonnosta.

Vierailija
58/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmat vaivaavat teitä vihaajia. Surullista. 

Vierailija
59/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä pitää ottaa etäisyyttä ihmisiin, että jaksaa taas rakastaa heitä.Se on itsestä kiinni näkeekö ihmisissä hyvää vai vain pahaa. Kauneus ja hyvyys on katsojan silmässä. Masentunut ja stressaantunut ihminen näkee vain negatiivisten linssien läpi. Paranna itsesi ja maailmakin näyttää taas paremmalta.

Vierailija
60/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykykasvatus ei kovin kummosesti tue henkistä kypsymistä. Toki hedelmät rasittavat, kun pääsevät vielä kieriskelemään niin kauas puusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi