Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh, imetän yhä lähes puolitoista vuotiasta

Vierailija
22.06.2009 |

lasta öisin monta kertaa. En voi ymmärtää, miten tilanne on päässyt luisumaan tähän. Esikoisen kohdalla ei olisi ollut puhettakaan. En vain saa repäistyä itsestäni sitä parin yön kärsimystä, että lopetan moisen älyttömyyden. Taapero siis herää yöllä ja huutaa kuin hinaaja jos ei tissi ole suussa alta aikayksikön. Tsempatkaa pliis.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi pitkä imetys kuin lapsille!

Eräskin imetysfanaatikko tuttavani väkisin syötti huutavaa 8kk ikäistä tissistä vaikka vauva ei koskaan eikä missään tilanteessa olisi halunnut enää tissiä syödä. Meni monta kuukautta niin, että äiti joutui väkisin syöttämään ja ei antanut juotavaa muuten, joten lapsen oli siten pakko juoda tissistä maitoa jotta saa edes jotain nestettä.

Aivan sairasta touhua. Nyt samainen äiti sitten vierottaa 2 vuotiasta (sama lapsi) tissistä kun on saanut itsellensä täyttymyksen ja imettänyt sen 2 vuotta jonka halusikin. Ainoo vaan, että lapsi on jäänyt jo ihan kiinni tissiin ja lopettaminen on sille tosi rankkaa...aivan kuin uninallen veisi pois :(

Hirveetä kiusantekoa. Jos lapsi on itse lopettamassa tissin yli puolivuitiaana niin kyllä sen pitää antaa lopettaa eikä kiusata tollein. Ja uudestaan kiusata sitten vielä myöhemmin. Ei mennä paljoa lapsen ehdoilla vaan ajatellaan vaan omaa napaa!!! Kun MINÄ haluan imettää...lapsen haluista ja hyvästä viis.

Että hei äitee nyt lopetetaan tämä imetys, jooko?

Et lapsi vallan niinko itse haluaisi sen imetyksen lopettaa :DDDD Buahhhhahaa :D

Vierailija
42/46 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eipä kovin kypsältä vaikuta. Kyllä 8 kk ikäisen imetys palvelee lapsen etua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopusta imetin kaikkiaan 2 v 8 kk. Hän vieroittui itse, myös yöimetyksestä.

Vierailija
44/46 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista imetin 10kk, hän alkoi itse "vieroittaa" itseään pois rinnoilta. Viimeiset ajat imetin vain ilta/yöaikaan. Päiväimetys oli helpompi saada loppumaan. Samoin kävi kuoouksen kanssa. Imetin kyllä pitempään, eli 1v1kk ikään saakka. Yöimetys oli se viimeinen imetys. Kuopus alkoi syödä kiinteitä kunnolla vasta 11 kk iässä, vaikka kovasti niitä koitettiin tarjotakin. (Lehmän)maitoa suostui juomaan oikeastaan vasta 12 kk ikäisenä. Niinpä 13-kuisena oli valmis luopumaan rintamaidosta.

Vierailija
45/46 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö nyt 1v2kk. Ja päivisin ei ollasyöty tissiä oisko parin kuukauteen. Illalla nukkuun mennessä. Ja ne yöt. Toissa yönä en sit antanu ja tyttö kitisi ja itkeskeli pari tuntia. Viime yönä vain näennäisesti aukaisi ääntään:) Aivan ihmeissäni olen. Meneeköhän näin. Kun on tosiaan ollu melkoinen tissin perään. Mutta ihanaahan se on eikä kyllä vähimmässäkään määrin "huvittavaa". Kun olet päättänyt sulkea yöbaarin sen täytyy myös pysyä kiinni. Vaikka mieli tekis antaa kun toinen niin itkee. Itelläkin tuli tunne et tuu tänne mussukka mamman maitobaariin mutta kyllä se järki voitti:)))

Vierailija
46/46 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö vieläkin öisin tissiä, jos herää.

Viime aikoina tosin itsestään nukkunut sinne aamu 6-8. Päiväimetyksiä on 1-4.

Itse en myöskään pysty huudattamaan lasta öisin, kamalaa edes ajatella, että niin tärkeää tissiä ei voisi saada yöllä, vaikka päivälläkin saa.

Mieluummin otan viereen ensimmäisen heräämisen jälkeen ja nukahdan takaisin. :)

Nyt on unelmissa että itse jättäisi yöimetykset pois, ja aikoinaan sitten päiväimetyksetkin.

Ja äidinmaito / tissi ei todellakaan ole huonoksi hampaille. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän