Oletko tehnyt ihmiskokeita miehelläsi?
Mulla on just nyt käynnissä sellainen ihmiskoe, että en koske yhteenkään miehen aiheuttamaan sotkuun: en laita sen astioita koneeseen keittiönpöydältä enkä tiskipöydältä, en laita paikoilleen sen pöydälle jättämiä ruokia ellei kyse ole maidosta tms. tai yhteisestä iltapalasta tai jos itse tarvin sitä, en hae miehen vaatteita narulta enkä pese sen vaatteita. Aiemmin olen aloittanut ihmiskokeen, jossa en enää vie miehen vaatteita pyykkiin. Aiemmin on sovittu yhteisesti, että mies laittaa omat pestyt vaatteensa kaappiinsa miten lystää.
Tällä hetkellä ihmiskoe etenee siten, että miehen vaatteita on ollut pyykkinarulla kolmatta viikkoa. Keittiön pöydällä on 6 sen kahvikuppia, joista yhdessä on viikko sitten keitetyn kananmunan kuoret. Kaksi kuukautta sitten pesemäni pyykit ovat edelleen kasassa miehen sängyn jalkopäässä.
Veikkauksia, miten tässä käy?
Kommentit (8)
Toivottavasti kerrot hänelle sitten kokeen päätyttyä, että olet myös raportoinut hänestä meille. :D
koirakokeen: en pessyt mieheni vaatteita, koska hän ei osoittanut minkäänlaista aktiivisuutta aiheeseen. Muutaman päivän jälkeen mies sanoi "Mulla ei ole yhtään puhtaita kalsareita!?". Mä vastasin, että "Jaa, mulla on. Mitähän pitäis tehdä?" Viesti meni perille. :-) Mulla on siis vähän oppivaisempi mies... Ainakin ennustan, että miehesi ei huomaa mitään.
on tehty vastaavanlaisia ihmiskokeita nimenomaan pyykkirintamalla. Tutkimustulos osoitti kokeen tuottavan jonkinlaista tulosta, vaikkakin sen ylläpitämiseksi on koe uusittava määräajoin.
lenkkivaatteet olivat ulkona pyykkinaruilla 3 viikkoa. Sitten mies oli lähdössä lenkille, ja etsi lenkkivaatteitaan... No, sieltähän ne löytyivät ulkoa. Olivat ainakin hyvin tuulettuneet, jos ei muuta.
toi on hankalaa, jos se voi ottaa aina puhtaan astian omaan käyttöönsä. Kohta teillä ei oo ku likaisia astioita.
Vaatteiden osalta tommonen toimiiki paremmin.
Vaatteet narulla edelleen.
Kananmunankuoret pöydällä edelleen.
Kahvikupeista osa on mennyt koneeseen.
Pyykkikasa sängyn jalkopäässä on hävinnyt. Vaihtoehdot: mies on laittanut ne kaappiin, mies on laittanut vaatteet päällensä tai puhtaat vaatteet ovat sekoittuneet likavaatekasaan miehen puolella sänkyä.
Työvaatteensa on pessyt kerran ja laittanut ne kuivumaan. Jouduin kyllä käskemään tyhjentää koneen, koska minun piti saada kone käyttöön.