Olispa ihanaa, jos vieraat älyäisivät jo lähteä kotiin
Koko viikonlopun olen saanut viettää vieraiden kanssa. Yöpyivätkin meillä. Nyt vain odotan, että lähtisivät pois. Mitään järkevää tekemistä ei enää ole ja nytkin vain istuvat sohvalla tölläten telkkaria. Itse pitäisi päästä vihdoin siivoamaan ja pyykkäämään sekä kauppaan ostamaan huomiseksi ruokaa töihin. Pitäisi käydä lenkillä ekaa kertaa moneen päivään. Olisi ihanaa myös viettää hetki hiljaisuudessa ennen uutta työviikkoa, katsoa ehkä netflixiä ja käydä vielä ajoissa nukkumaankin. Miten saan nuo vieraat häädettyä kotiinsa?
Kommentit (70)
Vieläkö ne siellä vaan pyörivät kuin täit tervassa?
Ei voi olla niin kiire siivota, että vieraiden aikana pitää rätin tai imurin kanssa heilua. Kaupassa käynnin ymmärrän, jos kauppa on menossa kiinni. Lenkillä voi käydä vieraiden kanssakin tai asiasta voi sopia.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:54"]Ei voi olla niin kiire siivota, että vieraiden aikana pitää rätin tai imurin kanssa heilua. Kaupassa käynnin ymmärrän, jos kauppa on menossa kiinni. Lenkillä voi käydä vieraiden kanssakin tai asiasta voi sopia.
[/quote]
Kysymys olikin siitä että vieraiden kanssa ei jaksaisi enää olla. Ja haluaisi jo rauhoittua kotioloihinsa.
Noille täysihoitolaisille pitää sanoa, että kiva kun kävitte. Nähdään teillä ens kerralla. Montako yötä voimme olla teillä?
No niin, tulkaapa tänne eteiseen, niin saatan teidät ulos.
Aikoinaan sanottiin, että keitän teille lähtökahvit.
Minä tein kolmantena päivänä niin, että en vaivautunut passaamaan vieraita, joita en itse edes kutsunut.
Ymmärsivät lähteä vasta sitten.
Ne oli ängennyt kotiini kun ovat sukua puolisolleni. Minä en ollut heitä aiemmin nähnytkään.
Nukuin siis aamulla pitkään. Nousin mennäkseni vessaan yöpuvussani. Tää porukka istuskeli siinä ruokapöydän äärellä. Minä vaan pyöräyttelin silmiä nähdessäni heidät ja painuin takaisin pehkuihin.
Kymmenen vuotta jo kulunut. Mihin aikaan te tänään siellä heräilitte?
Sit se ennaltaehkäisy on kätevä tapa välttyä niiltä rasittavilta tyypeiltä, joista jo tietää sen, että jäävät asumaan.
Näistä keinoista on omat ketjut.
Kannattaisi ehkä tutustua eri persoonallisuustyyppeihin ja sisäistämään se että "telepatia" toimii lähinnä joidenkin näiden välillä. Jos on hyvin samanlaisissa pienissä piireissä ollut ikänsä, niin luulee että telepatia toimii aina...