jatka tarinaa YHDELLÄ sanalla
Kommentit (167)
minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa. Gloria Gaynor seisoi kuoronsa kera terassillamme ja pyyhki hikeä likaisella mikrokuitumopilla. Suunnaton helpotuksen täristys kulki ohimoni hiussuonistossa. Vihdoinkin saisin transvestiitin näyttämään seksiliikkeitä ilman moraalisaarnaa. Sykkivä elohiireni piipitti. Enhän halunnut menettää ainoaa mahdollisuuttani katkaista ihmeraskautumisien sarjaani, niinpä pyysin paavilta erikoislupaa laittaa emättimeeni miestytön ulostaman alkion.
Gloria sanoi : "Lopeta
sitten...
minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa. Gloria Gaynor seisoi kuoronsa kera terassillamme ja pyyhki hikeä likaisella mikrokuitumopilla. Suunnaton helpotuksen täristys kulki ohimoni hiussuonistossa. Vihdoinkin saisin transvestiitin näyttämään seksiliikkeitä ilman moraalisaarnaa. Sykkivä elohiireni piipitti. Enhän halunnut menettää ainoaa mahdollisuuttani katkaista ihmeraskautumisien sarjaani, niinpä pyysin paavilta erikoislupaa laittaa emättimeeni miestytön ulostaman alkion.
Gloria sanoi : "HAllelujah, Lopeta
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee",
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin
sitten...
Gloria sanoi : "HAllelujah, Lopeta kupliminen
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin
Gloria sanoi : "Hallelujah, Lopeta kupliminen ja
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin,että
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin,että lstenhoitaja
Gloria sanoi : "Hallelujah, Lopeta kupliminen ja ilakoi
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta
huomasin,
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa.
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa. Gloria
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa. Gloria Gaynor
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa. Gloria Gaynor seisoi
minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa. Gloria Gaynor seisoi kuoronsa kera terassillamme ja pyyhki hikeä likaisella mikrokuitumopilla. Suunnaton helpotuksen täristys kulki ohimoni hiussuonistossa. Vihdoinkin saisin transvestiitin näyttämään seksiliikkeitä ilman moraalisaarnaa.
Sykkivä elohiireni piipitti. Enhän halunnut menettää ainoaa mahdollisuuttani katkaista ihmeraskautumisien sarjaani, niinpä pyysin paavilta erikoislupaa laittaa emättimeeni miestytön ulostaman alkion. Gloria sanoi: "Hallelujah!"