Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jatka tarinaa YHDELLÄ sanalla

Vierailija
22.06.2009 |

minä meinasin _____________

Kommentit (167)

Vierailija
101/167 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa. Gloria Gaynor seisoi kuoronsa kera terassillamme ja pyyhki hikeä likaisella mikrokuitumopilla. Suunnaton helpotuksen täristys kulki ohimoni hiussuonistossa. Vihdoinkin saisin transvestiitin näyttämään seksiliikkeitä ilman moraalisaarnaa.

Sykkivä elohiireni piipitti. Enhän halunnut menettää ainoaa mahdollisuuttani katkaista ihmeraskautumisien sarjaani, niinpä pyysin paavilta erikoislupaa laittaa emättimeeni miestytön ulostaman alkion. Gloria sanoi: "Hallelujah!"

Vierailija
102/167 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa. Gloria Gaynor seisoi kuoronsa kera terassillamme ja pyyhki hikeä likaisella mikrokuitumopilla. Suunnaton helpotuksen täristys kulki ohimoni hiussuonistossa. Vihdoinkin saisin transvestiitin näyttämään seksiliikkeitä ilman moraalisaarnaa. Sykkivä elohiireni piipitti. Enhän halunnut menettää ainoaa mahdollisuuttani katkaista ihmeraskautumisien sarjaani, niinpä pyysin paavilta erikoislupaa laittaa emättimeeni miestytön ulostaman alkion.

Gloria sanoi : "Lopeta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/167 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten...

minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa. Gloria Gaynor seisoi kuoronsa kera terassillamme ja pyyhki hikeä likaisella mikrokuitumopilla. Suunnaton helpotuksen täristys kulki ohimoni hiussuonistossa. Vihdoinkin saisin transvestiitin näyttämään seksiliikkeitä ilman moraalisaarnaa. Sykkivä elohiireni piipitti. Enhän halunnut menettää ainoaa mahdollisuuttani katkaista ihmeraskautumisien sarjaani, niinpä pyysin paavilta erikoislupaa laittaa emättimeeni miestytön ulostaman alkion.

Gloria sanoi : "HAllelujah, Lopeta

Vierailija
104/167 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee",

Vierailija
105/167 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin

Vierailija
106/167 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten...

Gloria sanoi : "HAllelujah, Lopeta kupliminen

Vierailija
107/167 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin

Vierailija
108/167 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gloria sanoi : "Hallelujah, Lopeta kupliminen ja

Vierailija
109/167 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin,että

Vierailija
110/167 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin,että lstenhoitaja

Vierailija
111/167 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gloria sanoi : "Hallelujah, Lopeta kupliminen ja ilakoi

Vierailija
112/167 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta

Vierailija
113/167 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui

Vierailija
114/167 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta

huomasin,

Vierailija
115/167 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään

Vierailija
116/167 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan

Vierailija
117/167 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa.

Vierailija
118/167 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa. Gloria

Vierailija
119/167 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa. Gloria Gaynor

Vierailija
120/167 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa. Gloria Gaynor seisoi