Miten joku voi lihoa esim 80 kiloiseksi?
Olen 170cm ja 56 kg, 37v. Eilen ja tänään olen syönyt aamupalan ja ruoan lisäksi kolme jäätelötötteröä, juahnuksena syötiin kaksi pussia sipsiä dipillä, pullo viiniä, pullo kuoharia, karkkipussi jne. ja tätä menoa olen jatkanut teinistä asti. Kävelen ja pyöräilen kyllä joka paikkaan, että siinäkö selitys miksi en liho?
Koska täällä kun moni kauhistelee että kärryissä oli jollain kaupassa limsaa ja sipsejä ja karkkeja, niin tiedoksi, että ei siinä vielä pääse lihomaan jos viikossa syö sipsipussin, 300g karkkia ja juo kaksi pulloa colaa. Meillä on näin joka ikinen viikonloppu ja silti vaatekokoni on 36-38.
Tällä syömätyylillä siis on menty jo kohta 20v. Miten paljon on syötävä oikein että painaisi vaikka jotian 80kg, mikä mulle olisi ihan käsittämättömän paljon?
Irtokarkkeja syön joka päivä.
Kommentit (28)
Käyn salilla 4-5 kertaa viikossa. Treeniini kuuluu 20-40 minuuttia aerobista liikuntaa (juoksumatto/stepperi), puntteja vaihdellen jalat/kädet+ aina keskivartalo. Kerran viikossa käyn jossain jumpassa. Muina päivinä juoksen tai pyöräilen ulkona. En tunne vähäisintäkään tarvetta olla laihempi. Olen mielelläni muodokas tiimalasi. :)
Ei tarvitse ihmetellä painoa ja rasvan määrää
Tiedätkö, että lihas painaa läskiä enemmän. Joku voi painaa 80 kg vaikka ei olisi yhtään rasvaa.
Sun ei tarvitse painaa vähemmän, mutta ihmettelen miten voit painaa tuon verran ja että rasvaa on treenistä huolimatta. Ilmeisesti syöt epäterveellisesti
Tiedän tasan tarkkaan, että lihas painaa enemmän kuin läski, olenhan treenannut viimeiset 10v.
Käyn salilla 4-5 kertaa viikossa. Treeniini kuuluu 20-40 minuuttia aerobista liikuntaa (juoksumatto/stepperi), puntteja vaihdellen jalat/kädet+ aina keskivartalo. Kerran viikossa käyn jossain jumpassa. Muina päivinä juoksen tai pyöräilen ulkona. En tunne vähäisintäkään tarvetta olla laihempi. Olen mielelläni muodokas tiimalasi. :)
Ei tarvitse ihmetellä painoa ja rasvan määrää
Tarvitseeko kaikkien olla laihoja? Terveyden kannalta sillä ei ole mitään merkitystä.
Se on paljon vaarallisempaa, kuin muutama ylikilo reisissä.
Ruokavaliosi ei kuulosta kovin terveelliseltä ja voi olla, ettet ole kovin terve vaikka hoikka oletkin.
Minä voin helposti painaa 80kg, koska olen melkkin 180 cm pitkä ja todella lihaksikas. Ei siihen lisäksi paljon herkkuja ja liikkumattomuutta tarvita, että paino on tuon 80kg.
sinulla on nopea aineenvaihdunta. mutta jos olet 20v tuolla ruokavaliolla yrittänyt lihottaa niin ei sinun sisäelimillesi kyllä hyvää kuulu.
sinulla on nopea aineenvaihdunta. mutta jos olet 20v tuolla ruokavaliolla yrittänyt lihottaa niin ei sinun sisäelimillesi kyllä hyvää kuulu.
lihas kuluttaa enemmän energiaa kuin läski, voi lihaksikas syödä enemmän. Lisäksi miehen on helpompi saada lihaksia ja ylläpitää niitä kuin naisen.