Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tulee mieleen naisesta jolla rakennekynnet?

Vierailija
22.06.2009 |

ja onko teillä rakennekynsiä? Olen vain itselleni haaveillut sellaisista, turhamainen luonne haluaa, mutta sitten järki taas ei. Onko muualla euroopassa suosittuja?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla mun ystävillä on ihan lyhyet kynnet joissa on vaikka ranskalainen manikyyri. Niiden kynnet on aina siistit. Joskus joku ottaa pidemmät ja koristeluja ja nekin on ihan hauskat. :)

Vierailija
2/68 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikkäät monen sentin tekokynnet selvä white trash -ihmisen merkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä turhamaisempaa on lakata varpaankynsiä.

Vierailija
4/68 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä pidä itseäni lainkaan turhamaisena.

Vierailija
5/68 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä mun mielestä monivärikoristeluillakin voi välillä leikkiä, mutta on toki syytä pystyä tekemään normaaleja töitä käsillään.

Vierailija
6/68 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

what a biatchhhh

Vierailija
7/68 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkö kukaan? Miksi suomessa luokitellaan ihmisiä aina niin helposti esim. juuri "turhamainen". Itse olen esteetikko ja siis aina ihaillut kauniita käsiä/kynsiä joten siis sen takia olen harkitsemassa rakennekynsiä. Omat on ohuet ja liuskoittuvat eikä ole aikaa laitella kynsiä kun pieniä lapsia.

ap

Vierailija
8/68 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin briteissä tosi suositut!

Vierailija
9/68 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta mietin että on kiva että esim. kampaaja tms. asiakaspalvelija on huoliteltu kynsiä myöten.

sitten usein mietin että miten tyyristä niitä on ylläpitää ja että kyseinen henkilö on joko hyvissä varoissa tai sitten turhamaisuuttaan elää "yli varojensa"

Vierailija
10/68 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kynteni ovat niin vahvat, että olen rikkonut monet kynsienleikkurit. Joudun ammatissani soittamaan pianoa jatkuvasti, joten on pakko pitää kynnet lyhyenä. Nyt mulla on pitkät kesälomakynnet, jotka on kieltämättä sexyt.

Vierailija
11/68 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennekynsiä pitää huollattaa säännöllisesti, ja Suomessa se maksaa ihan sairaasti. Itse käyn manikyyrillä vain ulkomailla, Suomessa hoidan kynteni ihan itse kotona kerran viikossa.

Vierailija
12/68 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mä sit olen turhamainen kun mulla on rakennekynnet sen takia kun omat kynnet on niin hauraat et lohkeilee ja hajoaa jopa pienestä iskusta.

ainiin, olen siis myös valkoinen roska. Kiitoksia.

Mutta, mun mielestä nää on erittäin kivat. Eikä mulla ole mitään kolmen metrin pituisia, vaan nää on tosi kyhkäset että pystyy vauvan pyllyä pesemään ym.

Vierailija
13/68 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ajattelen, että miten hän jaksaa juosta niitä huollattamassa. Ehkä se on vaan kateutta kun itsellä ei ole ollut aikaa käydä edes kampaajalla hiuksia värjäyttämässä viimeiseen 1,5 vuoteen kun mies ei pärjää tuon lapsen kanssa :-(

Vierailija
14/68 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkäytännöllisiä ja usein jopa rumia

Vierailija
15/68 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli et voi kasvattaa niitä omiasi siellä rakennekynsien alla kuntoon, kun ne liimasysteemit pilaa kynnen.

eli mä sit olen turhamainen kun mulla on rakennekynnet sen takia kun omat kynnet on niin hauraat et lohkeilee ja hajoaa jopa pienestä iskusta.

Mutta, mun mielestä nää on erittäin kivat. Eikä mulla ole mitään kolmen metrin pituisia, vaan nää on tosi kyhkäset että pystyy vauvan pyllyä pesemään ym.

Vierailija
16/68 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoittaisivat liikaa elämääni

Onks sulla itellä ollu semmoset?

Vierailija
17/68 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö ole niin, että sun omat kynnet kärsii siellä alla

eli et voi kasvattaa niitä omiasi siellä rakennekynsien alla kuntoon, kun ne liimasysteemit pilaa kynnen.

Mulla on ihan omat kynnet jossa on geeli vain päällä. Eli ei ole mitään liimasysteemei eikä mitään.

Vierailija
18/68 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkäytännöllisiä ja usein jopa rumia -> Tässä lauseessa ei pidä yksikään sana paikkaansa.

Kynnet ranskalaisella manikyyrillä suht lyhyeksi jätettyinä ovat ennen kaikkea tyylikkäät ja antavat ihmisestä kuvan, että hän hoitaa itseään.

Työhaastatteluissa katson aina ihmisen käsiä, ja jos kynnet on esim. pureskeltu, herää heti ajatus, että ihminen on hermostunut ja jotenkin epäsiisti kynsien pureskelija (ei voi palkata pankin tiskille ihmistä pureksimaan kynsiään)

Ymmärrän kyllä, että esim. sairaanhoitajat eivät voi tietyn pituisia rakennekynsiä käyttää, mutta esim. geelauksella voi omaa kynttä jo siistiä ja vahvistaa.

Vierailija
19/68 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kas kummaa kun mulla on semmoset kynnet ja hyvin pystyn tietsikalla kirjottamaan.

Vierailija
20/68 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kas kummaa kun mulla on semmoset kynnet ja hyvin pystyn tietsikalla kirjottamaan.

ja puntit ei ole mitään pieniä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan